Mode & Beauty alle pijlers

kousen/jarretelles

25-01-2010 12:53 41 berichten
Sinds een tijdje ben ik helemaal om. Bij mij geen panty's meer maar jarretelles of hold ups.

In mijn vrienden- en kennissenkring lijk ik de enige, maar is dat ook zo? Hoeveel dames hier dragen ze ook?

En weet iemand toevallig nog een online winkel waar je mooie kunt kopen? Alvast bedankt!
ha ha ha, de enige ben je echt niet. Ik draag alleen maar hold up's, Panty's word ik helemaal simpel van! helaas geen verkoopadresje, in de stad kijk ik links en rechts wat ik mooi vind en neem ik het mee.
Alle reacties Link kopieren
pest hekel aan panty's. Maillots of leggings is nog een ander verhaal. Dat schuurt op de een of andere manier minder.

Heb paar maanden geleden een jarretelgordel gekocht. Vond nadeel van holdups nl dat die plakrand na verloop van tijd minder goed houden. Denk alleen niet dat het gordeltje nog gaat passen momenteel. (lijkt me even niet meer lekker zitten). Naja, over een maand of wat vast wel weer!
www.stockingshq.co.uk Veel mooie kousen en mooie gordels. Ben zelf erg tevreden over ze
Ik koop kousen of hold ups van Wolford, perfect!
Zijn er ook merken voor de langere benen? Met wat kortere rokjes gaat het niet altijd lukken met de kousen die ik nu heb...
ik draag alleen maar hold ups,pantys scheur ik gelijk kapot als ik snel en nodig richting wc moet..hehehe

ik koop ze bij kruidvat,en ook een vriendin van mij met maatje 46 past ze perfekt

vaak heb je van die hold up met schoenenmaat 38,maar die zijn dan erg kort en passen niet om stevigere benen

deze kousen passen dus ook heerlijk met een maatje meer,en als je ze sloopt,ze zijn maar 3.99
Ik ben gek op jarretels.
Sinds kort draag ik ze ook, ik heb ze bij Hema gehaald.

Eigenlijk heb ik ze pas 2x gedragen, maar wat een verademing als je dat vergelijkt met geone panty's zeg!

Bij Kruidvat ga ik ook eens kijken.
Ik ben ook voor!

Ik bestel ze meestal online hier of hier.

Ik heb namelijk nogal stevige bovenpootjes. (Bij Evaly hebben ze ook kousen voor lange benen, dacht ik. Weet 't niet zeker, want dat is bepaald niet mijn probleem )

De kousen van Wolford zijn goddelijk, maar da's wel ff in de buidel tasten. Ik heb ook zo'n 'echte' jarretelgordel (ook online gekocht), maar die draag ik eigenlijk maar zelden. Ik vind 't prachtig, maar het is niet zo heel praktisch.
Ik geloof niet meer in sprookjes.
Ik ben ook helemaal om en draag bijna dagelijks kousen met jarretels. Als je een goede shop zoekt, kan ik de tip van pemberley alleen maar onderschrijven. Goede service en een geweldig aanbod. En nee, ik heb (helaas) geen aandelen.
De hold-ups van de H&M zijn overwegend iets langer. En je kan ze ook per twee kopen.

Ik denk er zelf wel over na om over te stappen op kousen waar je jarretels voor nodig hebt. Het siliconenrandje van de hold-ups wil bij mij nog wel eens voor wat irritatie zorgen.
Semper ubi sub ubi
Ik draag ze soms, hoewel ik het nu iets te koud vindt (ben momenteel aan de thermolegging dus dat is wel een ander verhaal en dan eigenlijk altijd hold-ups. Ik ben nog geen goed gordeltje tegengekomen, ze zitten bij mij altijd zo strak waardoor ik zwembandjes krijg en dat doet een beetje afbreuk aan het sexy-gehalte. Zelfs als ik een grote maat koop. Ik ben zelf ook niet extreem groot, maat 38-40.

Ik vermoed dat ik ze verkeerd, te laag, draag. Hoe hoog hoort zo'n gordeltje te zitten?
Rare vraag misschien maar is het nu niet onwijs koud? Er blijft immers een stukje been bloot...
@coffeepot, ligt er aan wat voor gordeltje je hebt. Kijk eens op wat websites (oa www.suzet.net) , ik heb zulke gordeltjes en die komen vrij hoog.

@nikki1973, nu is het idd vrij koud maar zodra de gevoelstemp weer boven nul komt, prima te doen. Het stukje been dat bloot is, is redelijk klein. Het is de bedoeling dat de kous zo hoog mogelijk op je been komt.Het ligt ook aan je bovenkleding, enkele van mijn rokken zijn gevoerd en dan is het bij kou beter te doen. En ik ben verwend, stap van huis zo in de auto en zo weer uit bij kantoor dus ik loop niet veel buiten

Mijn vraag, goede holdups in maat 46/48 waar kan ik die vinden ? Ik ben niet extreem lang (1.72).
@look, voor mij ook geen panties meer. Toch hoor ik het ook weinig in mijn omgeving. En ook hier op het forum lees ik nog wel eens dat het geassocieerd wordt met prostituees en ordinair. Jammer want het is zoveel vrouwelijker en praktischer.
Ik koop ze altijd hier: link
Ik heb mijn gordel idd ook bij Suzet gekocht! Mijn stay ups bestel ik bij Evaly; die hebben ook grote maten, ideaal!
@doornroosje, bestel jij dan ook grote maten stay ups bij Evaly ?
Hier is al een topic over geschreven, zie hier.

Zal hem even uppen.
Bloem, ik bestel de kousen zelf altijd in 44/46 en die zitten bij mij prima! Ze hebben ook nog grotere maten. Kwestie van uitproberen welke bij jou passen...
Gaat het stukje been wat bloot blijft niet schuren tegen je andere been? Daar zou ik een beetje bang voor zijn..
Weten jullie in welke winkel (geen online) gordeltjes te koop zijn?

Ik pas het nl. graag eerst aan voordat ik het koop (in het geval van een gordeltje dan)

Ik draag nu vaak holdups maar vind ze eigenlijk afbreuk doen aan de vorm van mn bovenbenen Ik heb wel een corset met jarretellen, maar ja, das nou niet echt iets wat ik dagelijk draag hahaha
quote:Jannemaan schreef op 27 januari 2010 @ 08:08:

Gaat het stukje been wat bloot blijft niet schuren tegen je andere been? Daar zou ik een beetje bang voor zijn..

Ik kan alleen maar voor mezelf spreken, maar bij mij niet, net zoiets als dat je met blote benen zou lopen. Dat schuurt ook niet

Ik vind panties echt een hel Zitten nooit lekker, en vormen een gekke hobbel op mn buik, en dat kruis zakt af en panties broeien!
quote:Punica schreef op 27 januari 2010 @ 08:18:

[...]

Ik kan alleen maar voor mezelf spreken, maar bij mij niet, net zoiets als dat je met blote benen zou lopen. Dat schuurt ook niet

Ik vind panties echt een hel Zitten nooit lekker, en vormen een gekke hobbel op mn buik, en dat kruis zakt af en panties broeien!

Bij mij dus wel, vandaar mijn vraag

Die bobbel op je buik, daar heb ik ook last van.hmmm toch maar eens proberen dan..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven