Restaurantweek 2010
zaterdag 23 januari 2010 om 13:03
zaterdag 23 januari 2010 om 13:04
quote:Flashy schreef op 23 januari 2010 @ 12:59:
Echt typisch! de 2 restaurants die ik, op het oog heb ( waar ik bij 1 al geweest heb) hebben of altijd een menu voor 35 euro, of zelfs een andere aanbieding die nog goedkoper is......
Tss!
Dat gaat dus toch een ander restaurant worden
Ja dat valt mij ook op!
En Pilous als het je alleen om de kwaliteit gaat en niet om de prijs hoef je toch ook niet in de restaurantweek ergens te gaan eten? Aan zo'n actie meedoen doe je meestal om goedkoper uit te zijn..
Echt typisch! de 2 restaurants die ik, op het oog heb ( waar ik bij 1 al geweest heb) hebben of altijd een menu voor 35 euro, of zelfs een andere aanbieding die nog goedkoper is......
Tss!
Dat gaat dus toch een ander restaurant worden
Ja dat valt mij ook op!
En Pilous als het je alleen om de kwaliteit gaat en niet om de prijs hoef je toch ook niet in de restaurantweek ergens te gaan eten? Aan zo'n actie meedoen doe je meestal om goedkoper uit te zijn..
zaterdag 23 januari 2010 om 13:08
quote:dribbel4 schreef op 23 januari 2010 @ 13:04:
[...]
Ja dat valt mij ook op!
En Pilous als het je alleen om de kwaliteit gaat en niet om de prijs hoef je toch ook niet in de restaurantweek ergens te gaan eten? Aan zo'n actie meedoen doe je meestal om goedkoper uit te zijn.. Misschien gedeeltelijk..maar sowieso omdat het wat laagdrempeliger is denk ik (in mijn geval) en een mooie aanleiding.
[...]
Ja dat valt mij ook op!
En Pilous als het je alleen om de kwaliteit gaat en niet om de prijs hoef je toch ook niet in de restaurantweek ergens te gaan eten? Aan zo'n actie meedoen doe je meestal om goedkoper uit te zijn.. Misschien gedeeltelijk..maar sowieso omdat het wat laagdrempeliger is denk ik (in mijn geval) en een mooie aanleiding.
zaterdag 23 januari 2010 om 13:19
Naja het restaurant waar een 3 gangen menu 35 euro is, staat erbij dat het door de restaurantweek komt ( heeft 1 ster) en die andere heeft een nieuwe lounge en een speciale aanbieding voor 29,50 normaal is dat 45 euro ofzo, heeft ook 1 ster en daar zijn we met de restaurantweek geweest, erg lekker!
Hmmm ik ben geneigd om die laatste gewoon te reserveren zonder restaurantweek haha, dat is echt een goed restaurant en als je dan de koffie met friandises mee rekent ben je ook ¤35 kwijt.
Hmmm ik ben geneigd om die laatste gewoon te reserveren zonder restaurantweek haha, dat is echt een goed restaurant en als je dan de koffie met friandises mee rekent ben je ook ¤35 kwijt.
zaterdag 23 januari 2010 om 13:22
quote:Flashy schreef op 23 januari 2010 @ 13:19:
Naja het restaurant waar een 3 gangen menu 35 euro is, staat erbij dat het door de restaurantweek komt ( heeft 1 ster) en die andere heeft een nieuwe lounge en een speciale aanbieding voor 29,50 normaal is dat 45 euro ofzo, heeft ook 1 ster en daar zijn we met de restaurantweek geweest, erg lekker!
Hmmm ik ben geneigd om die laatste gewoon te reserveren zonder restaurantweek haha, dat is echt een goed restaurant en als je dan de koffie met friandises mee rekent ben je ook ¤35 kwijt.Een tent met een Michelin-ster waar je voor een menu inclusief koffie 35 euro kwijt bent? Welk restaurant is dat? Daar wil ik heul graag heen!
Hmmm ik ben geneigd om die laatste gewoon te reserveren zonder restaurantweek haha, dat is echt een goed restaurant en als je dan de koffie met friandises mee rekent ben je ook ¤35 kwijt.Een tent met een Michelin-ster waar je voor een menu inclusief koffie 35 euro kwijt bent? Welk restaurant is dat? Daar wil ik heul graag heen!
zaterdag 23 januari 2010 om 14:38
zaterdag 23 januari 2010 om 16:05
quote:Flashy schreef op 23 januari 2010 @ 14:38:
[...]
Naja iets meer want die koffie is 6,50 geloof ik maar dat is in Friesland delphicat.........Je maakt het heel spannend ...................... en de naam is ....................................
[...]
Naja iets meer want die koffie is 6,50 geloof ik maar dat is in Friesland delphicat.........Je maakt het heel spannend ...................... en de naam is ....................................
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
zaterdag 23 januari 2010 om 16:49
zaterdag 23 januari 2010 om 21:11
Ik wil ook weer gaan dit jaar. Ik hoop dat ik ergens de amex link te pakken kan krijgen. Ik wist nl de laatste paar keer wel het wachtwoord, maar ik kon de link naar die speciale pagina niet vinden.
Zelf gaan we in elk geval woensdag 3 maart uit eten en misschien nog een tweede dag. Ik heb nog niet gekeken waar we deze keer heen gaan.
Zelf gaan we in elk geval woensdag 3 maart uit eten en misschien nog een tweede dag. Ik heb nog niet gekeken waar we deze keer heen gaan.
dinsdag 26 januari 2010 om 22:56
Voor wie zich voor de nieuwsbrief aanmeldt is er nog een klein voordeeltje: reserveren va 2 febr.
Dit stond er in mijn vandaag ontvangen mail:
Vanaf dinsdag 2 februari kan jij al reserveren voor de DiningCity
Restaurant Week van 1 t/m 7 maart. Wij hebben 1250 bijzondere
en toprestaurants geselecteerd waarbij je kunt genieten van
een diner voor ¤25,- of een lunch voor ¤20,-. Michelin-sterzaken
mogen kunnen een kleine toeslag vragen.
In totaal zijn er meer dan 250.000 plaatsen beschikbaar!
Je ontvangt op dinsdag 2 februari voor 12:00 uur automatisch een email van ons met
daarin het paswoord om eerder te reserveren.
Dit stond er in mijn vandaag ontvangen mail:
Vanaf dinsdag 2 februari kan jij al reserveren voor de DiningCity
Restaurant Week van 1 t/m 7 maart. Wij hebben 1250 bijzondere
en toprestaurants geselecteerd waarbij je kunt genieten van
een diner voor ¤25,- of een lunch voor ¤20,-. Michelin-sterzaken
mogen kunnen een kleine toeslag vragen.
In totaal zijn er meer dan 250.000 plaatsen beschikbaar!
Je ontvangt op dinsdag 2 februari voor 12:00 uur automatisch een email van ons met
daarin het paswoord om eerder te reserveren.
woensdag 27 januari 2010 om 14:20