(Hoogopgeleide) Vriendinnen gezocht Den Haag (+/-30 jaar)

21-01-2010 20:08 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo ladies,

Ik begin dertig, zoek leuke vriendinnen in Den Haag/Rijswijk. Voor een goed gesprek, avondje in de kroeg, film, shoppen en al die andere leuke dingen. Ikzelf ben cultureel ingesteld, intuitief en gevoelig met een zakelijke inslag; spiritueel, maar met beide benen op de grond. Intelligent, interesse in mensen, kan goed luisteren, maar houd niet van mensen die alleen over zichzelf praten.

Laat wat van je horen als het je leuk lijkt om kennis te maken en eens koffie te drinken.

Lieve groet,

S.
Hey Suusje!

Leuk dat je reageert. Ik zag ook jouw nieuwe berichtje net op het forum en wilde al gaan reageren

Je kunt me bereiken op: flowergirlll_x@hotmail.com

Ik kijk uit naar je berichtje!

Liefs!

~
Wat heeft hoogopgeleide met jou hobby's en leuke dingen te maken? En wat vind jij hoog opgeleid? Alles wat jij noemt vind ik ook leuk en ik heb 'gewoon' MBO 4 niveau..

Maargoed, wel leuke advertentie hoor ;)
Hallo Suusje,

Ik voel me wel aangesproken door je oproepje.

Snap ook dat (Hoogopgeleide) wel.

Woon in dezelfde regio en wil ook wel weer eens wat nieuwe mensen ontmoeten. Ben wel 40, maar da's wat mij betreft geen punt. Bakkie koffie drinken ter kennismaking lijkt me een prima start.

Je kunt me mailen op mijn nicknaam at yahoo.co.uk

Groetjes

Annet
Hee dames,

Bedankt voor jullie reacties!

Annet ik zal je mailen.

Groetjes!
Hoi Annet,

Je email adres is niet heel duidelijk. Heb geprobeerd je te mailen maar krijg een fout melding. Je kunt mij anders een mailtje sturen op mimi_suba@hotmail.com

Groetjes,

Suusje
Suusje, ik heb je gemaild!
Hoi Suus,

Ik ben ook begin 30 en woon nu bijna 2 jaar in Den Haag. 't Lijkt me leuk om nog wat meer mensen te leren kennen om 's op stap te gaan, samen te eten / theeleuten enz.

Groetjes (een andere!) Annet
Hey nieuwe Annet(78),

Leuk dat je reageert. Laat even je email adres achter dan stuur ik je een mailtje. Je kunt mij anders ook mailen op mimi_suba@hotmail.com.

Groetjes,

S.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven