aargh spannend! Vriend komt deze week terug van wereldreis!

26-01-2010 12:59 45 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi, zoals in de topictitel gezegd dus, mijn vriend komt vrijdag terug van 2 maanden reizen. We wonen samen en ik was dus 2 maanden lekker in mijn eentje, met hond.

Kerst en oud op nieuw helemaal alleen gevierd, de kou getrotseerd terwijl hij in de hitte in een hangmatje lag te chillen. 2 maanden hebben bij mij nog nooit zo lang geduurd!

Ik heb al heel veel gezien, foto's die hij stuurde en verhalen.. totaal andere wereld waar hij is/was. En ik was gewoon thuis, heb niks bijzonders meegemaakt, behalve dan dat ik erg trots op mezelf ben dat ik me alleen ook heel goed kon redden. (vanzelfsprekend)

Ik ben zo benieuwd hoe het is als ik hem weer in zijn ogen kan kijken, niet meer alleen sms en een beetje msn als het uitkwam. Nu begin ik dus een beetje bang te worden.. Kan ik wel tegen zijn verhalen en foto's en alle dingen die hij heeft meegemaakt en waar ik niks van weet. We wonen nu twee jaar samen, maar ik voel me echt alsof ik hem nauwelijks ken nu.

Hij totaal nieuwe ervaringen, heerlijk weer, mooiste plekken gezien en mensen ontmoet, cultuur gezien. En ik.. lekker thuis, gewoon normaal dagelijkse dingen en door de sneeuw geschuifd met onze hond..

Ik ben zo zenuwachtig voor Vrijdag! (help)
Neukuhhhhh!!
Waarschijnlijk is hij harststikke blij om jou ook weer te zien.
ja dat sowieso emaille.

Wat denk je, op schiphol al? Of toch maar even wachten... haha!
Jeetje, zijn die twee maanden nu al voorbij?? Je had toch ook een topic toen hij net weg was? Dat het zo lang leek? En nu komt hij gewoon alweer thuis. Ik sluit me aan bij Emaille: Neukuhhhhhh! Dan komen de verhalen later wel
quote:emaille schreef op 26 januari 2010 @ 13:01:

Neukuhhhhh!!

Al vind ik dat hij bij thuiskomt direct de hond keer uit mag gaan laten. TO heeft dat tenslotte 2 maanden lang alleen moeten doen.
Stomme vraag misschien. Maar waarom ben jij niet mee gegaan?

Of mocht je niet mee..

Maar on-topic. Ik zou gewoon een lekker avondje op de bank wel zien zitten denk ik en dan hem zijn verhaal laten doen. Mij lijkt als hij zo'n grote reis heeft gemaakt dat íe niet veel behoefte heeft in van alles wat nog moet.

Je hoeft toch niet een heel circus tevoorschijn te toveren?

En wat Emaille zegt.
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
waarom zijn jullie niet samen gegaan?
ow, dus je bent bang dat je jaloers bent/wordt.
quote:Nellebelletje schreef op 26 januari 2010 @ 13:05:

Waarschijnlijk is hij harststikke blij om jou ook weer te zien.Dat hoop ik toch ja. T is gewoon zo raar, voelt net als toen we elkaar pas twee keer gezien hadden ofzo. Die kriebels. Best schattig ook wel. Hoop dat hij hetzelfde heeft.
Een wereldreis in 2 mnd?, das wel snel.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:zomerfreak schreef op 26 januari 2010 @ 13:09:

[...]

Dat hoop ik toch ja. T is gewoon zo raar, voelt net als toen we elkaar pas twee keer gezien hadden ofzo. Die kriebels. Best schattig ook wel. Hoop dat hij hetzelfde heeft.Waarom twijfel je daaraan?
Ik snap dat je zenuwachtig bent, hij vast ook! Maar zodra je hem ziet en hem een gigantische knuffel hebt gegeven valt alles vast mee.

Ik zou me een beetje blanco opstellen tegenover hem. Kijk of hij zelf (nu al) alles wil vertellen of dat ie juist wil genieten van het samenzijn.
Toen ik terug kwam van 3 maanden stage in het buitenland voelde het net alsof ik weer verliefd was. Volgens mij gedroegen wij ons ook zo de eerste paar weken.... komt dus helemaal goed!
Nee niet jaloers hoor, tenminste... Ik heb gewoon zo'n heel stuk gemist.

@Lunax: Ja klopt, ik had toen meteen een topic geopend. Haha, huilie die ik ben.

En, ik ben niet mee ivm werk, verplichtingen, geld..

Hij zat precies tussen twee banen in, een van zijn beste vrienden ging ook dus vandaar deze kans. Moeilijk jaar gehad en deze reis heeft hem vast heel erg goed gedaan. Natuurlijk mocht ik wel mee.
Gewoon lekker van elkaar gaan genieten als hij thuis komt. Mijn vriend was laatst 2 weken weg en ik was ook trots op mezelf dat ik het zo goed had volgehouden zonder hem. Ook ik vond het heel spannend om hem weer te zien maar als je hem ziet zal je zien dat het gelijk weer goed is. En toen wij thuis kwamen scheurde we eerst elkaars kleren van elkaars lichaam af! Ik voelde me ook weer helemaal verliefd!
quote:doedel schreef op 26 januari 2010 @ 13:12:

Toen ik terug kwam van 3 maanden stage in het buitenland voelde het net alsof ik weer verliefd was. Volgens mij gedroegen wij ons ook zo de eerste paar weken.... komt dus helemaal goed!Ok! Ik zal familie en vrienden alvast waarschuwen..
quote:zomerfreak schreef op 26 januari 2010 @ 12:59:

Kan ik wel tegen zijn verhalen en foto's en alle dingen die hij heeft meegemaakt en waar ik niks van weet. We wonen nu twee jaar samen, maar ik voel me echt alsof ik hem nauwelijks ken nu.

Maar jij hebt vast ook wel iets nieuws gedaan in deze afgelopen maanden. Voor hem zijn er misschien ook wat nieuwe dingen nu hij terug komt, een geverfde muur, een nieuwe vriendin waar je mee omgaat, wat nieuwe jurkjes. Ok, dat is geen -drink met je billen bloot melk uit een kokosnoot- geweest, maar wel wat ook voor hem dingen zijn waar hij niets van af wist. Dus extra leuk om allebei weer op de hoogte te raken.

Als dit topic van 2 maanden terug was geweest had ik dat ook aangeraden, doe iets nieuws, een cursus, dansen, een nieuw kapsel, gewoon om zelf ook het gevoel te hebben dat je niet stil hebt gestaan.

Hoe dan ook is het vast geweldig om elkaar weer te zien straks! Niets heerlijker dan je vriend na zo'n tijd plat te zoenen!
Haha! Maliboo.

Ik ga hem gewoon heel hard knuffelen als ik hem zie. Nu krijg ik er wel echt een beetje zin in zeg!
Wat zullen deze laatste dagen lang duren!

Niet te veel stressen hoor en zorg dat je vrijdag netjes geschoren bent en klaar voor een lange nacht
Viel het mee of tegen die twee maanden?

En tuurlijk ken je hem nog. Jullie lichamen gaan elkaar gewoon herkennen. De geuren weer aansluiten. En ja, hij zal de eerste dagen veel aan het woord zijn waarschijnlijk maar dat geeft toch niet? Gewoon luisteren naar zijn enthousiaste verhalen en blij zijn dat hij er weer is. Niet te druk maken
Wat lekker dat hij er straks weer is!

Misschien moet je er ook wel weer even aan wennen om samen te zijn. Dat heb ik in elk geval elke keer als mijn man langere tijd op reis is geweest. Ben ik zelf mijn huis kwijt.
quote:zomerfreak schreef op 26 januari 2010 @ 12:59:

Hoi, zoals in de topictitel gezegd dus, mijn vriend komt vrijdag terug van 2 maanden reizen. We wonen samen en ik was dus 2 maanden lekker in mijn eentje, met hond.

Kerst en oud op nieuw helemaal alleen gevierd, de kou getrotseerd terwijl hij in de hitte in een hangmatje lag te chillen. 2 maanden hebben bij mij nog nooit zo lang geduurd!

[...]

Waarom ben je niet mee gegaan, eigenlijk?
Heeft ze net verteld.
quote:jamesblond schreef op 26 januari 2010 @ 13:24:

[...]

Waarom ben je niet mee gegaan, eigenlijk?Even een heel klein stukje teruglezen en dan pas vragen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven