FRSSWND
dinsdag 26 januari 2010 om 13:54
Ik ook niet...
En al de mensen die ik op heb gezocht zitten er niet op.
Ik heb nu alleen Nathje en Paul de Leeuw in mijn lijstje staan
Vrijdag trouwens een afspraak bij de gynaecoloog, schijnt protocol te zijn bij 41 weken en 3 dagen. Dan krijgt je een echo, hartfilmpje en voorgesprek. Ik mag tot volgende week dinsdag (42 weken) thuis bevallen. Daarna door naar gynaecoloog en ziekenhuis. Ben ik eigenwijs dat ik toch denk dat het niet zover gaat komen? Of is dat gewoon wishfull thinking? Dadelijk krijgt Koeka nog gelijk met haar palindroom datum.
En al de mensen die ik op heb gezocht zitten er niet op.
Ik heb nu alleen Nathje en Paul de Leeuw in mijn lijstje staan
Vrijdag trouwens een afspraak bij de gynaecoloog, schijnt protocol te zijn bij 41 weken en 3 dagen. Dan krijgt je een echo, hartfilmpje en voorgesprek. Ik mag tot volgende week dinsdag (42 weken) thuis bevallen. Daarna door naar gynaecoloog en ziekenhuis. Ben ik eigenwijs dat ik toch denk dat het niet zover gaat komen? Of is dat gewoon wishfull thinking? Dadelijk krijgt Koeka nog gelijk met haar palindroom datum.
dinsdag 26 januari 2010 om 13:59
Weinig actief, gheghe, je moet wel wat te melden hebben natuurlijk. En ik ga twitter niet voor chitchat doeleinden gebruiken, want daar heb ik forum al voor .
Overigens mijn agenda weer wat voller. Netwerk afspraak gemaakt met iemand die ik -nog- niet ken en verder met twee mensen die ik al wel ken, maar lang niet gesproken heb. Kan nooit kwaad.
Overigens mijn agenda weer wat voller. Netwerk afspraak gemaakt met iemand die ik -nog- niet ken en verder met twee mensen die ik al wel ken, maar lang niet gesproken heb. Kan nooit kwaad.
dinsdag 26 januari 2010 om 14:13
Nathje heeft volgens mij een privé een een zakelijke twitter, dus idd twee nathjes. En ik heb al maanden niet getwitterd, maar misschien dat het er in de toekomst (over een jaartje ofzo ) wel weer van komt.
Ben echt superdruk vandaag dus er snel weer vandoor. Wind, pers dat dametje er nou vannacht maar uit, 27-1 is ook best een mooie datum. Of wacht nog een paar dagen, want het klinkt best lekker hoe je daar ligt. Ik zou in ieder geval zo met je ruilen!
Ben echt superdruk vandaag dus er snel weer vandoor. Wind, pers dat dametje er nou vannacht maar uit, 27-1 is ook best een mooie datum. Of wacht nog een paar dagen, want het klinkt best lekker hoe je daar ligt. Ik zou in ieder geval zo met je ruilen!
dinsdag 26 januari 2010 om 14:21
dinsdag 26 januari 2010 om 14:54
Rechtsonderin staan de mensen door wie je gevolgd wordt. Het is belangrijk daar veel van te verzamelen, anders twitter je in het luchtledige . En je zult zien dat je ook heel veel schaarsgeklede russische en amerikaanse followsters krijgt, maar die kun je er maar beter meteen weer afknikkeren.
Twitter-nono's
Twitter-nono's