FRSSWND

04-01-2010 14:06 2608 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ja, kom er nú maar uit!

Link naar het oude topic.

Is het een jongen of een meisje?

Totaal aantal stemmen: 36

Jongen (17%)
Meisje (28%)
Geen idee (6%)
Ik doe niet mee, want polls zijn voor babybrabbelaars (50%)
Ik weet (nog) niet hoe dat moet, twitteren.

Ja joh, Wind. Misschien slapen je mannen er wel gewoon doorheen! Ik vond het erg fijn dat ze in huis waren en direct hun pasgeboren broertje konden aanschouwen!
Ik twitter inmiddels ook, maar ik kan jou niet vinden. Heb je niet je eigen naam gebruikt?
He, er is nog een Nathje op Twitter.
Ik ook niet...

En al de mensen die ik op heb gezocht zitten er niet op.

Ik heb nu alleen Nathje en Paul de Leeuw in mijn lijstje staan

Vrijdag trouwens een afspraak bij de gynaecoloog, schijnt protocol te zijn bij 41 weken en 3 dagen. Dan krijgt je een echo, hartfilmpje en voorgesprek. Ik mag tot volgende week dinsdag (42 weken) thuis bevallen. Daarna door naar gynaecoloog en ziekenhuis. Ben ik eigenwijs dat ik toch denk dat het niet zover gaat komen? Of is dat gewoon wishfull thinking? Dadelijk krijgt Koeka nog gelijk met haar palindroom datum.
Ik kan jou ook niet vinden op voornaam/achternaam?!?

En heb ik dan de verkeerde Nathje?

Want deze is weinig actief...
Nee hoor, zover gaat het niet komen! Anders even de poll bij dit topic aanpassen. Of het een jongen of meisje wordt is allang niet meer belangrijk, belangrijkste is nu: Komt de baby nog?
Ik heb wel voor en achternaam gebruikt. Jij ook dus?
Weinig actief, gheghe, je moet wel wat te melden hebben natuurlijk. En ik ga twitter niet voor chitchat doeleinden gebruiken, want daar heb ik forum al voor .

Overigens mijn agenda weer wat voller. Netwerk afspraak gemaakt met iemand die ik -nog- niet ken en verder met twee mensen die ik al wel ken, maar lang niet gesproken heb. Kan nooit kwaad.
Wind, we volgen elkaar!

Maar hoe kan ik nou reageren op iemand?
Je bedoelt zeker; Wind
Ik heb ook LLL gevonden!
Ik ga gewoon naar jouw lijst en daar zoek ik de mensen uit die ik ook wil volgen
Ja, grmblll, jullie kunnen elkaar dus wel vinden, maar ik niet. En ik had nog wel het idee opgevat vandaag, boehoe...

Nu ga ik even mie-soepje eten voordat gespuis zo weer gehaald moet worden.
Nathje heeft volgens mij een privé een een zakelijke twitter, dus idd twee nathjes. En ik heb al maanden niet getwitterd, maar misschien dat het er in de toekomst (over een jaartje ofzo ) wel weer van komt.

Ben echt superdruk vandaag dus er snel weer vandoor. Wind, pers dat dametje er nou vannacht maar uit, 27-1 is ook best een mooie datum. Of wacht nog een paar dagen, want het klinkt best lekker hoe je daar ligt. Ik zou in ieder geval zo met je ruilen!
Lien, zit je er wel op dan?

Met voornaam/achternaam?
Nee, die Nath is echt een andere Nath die hetzelfde heet!

Eens kijken of ik Lien kan vinden....
Ik vind wel een Lien, maar geen idee of het de juiste is. 5 Maanden geleden een keer wat getwitterd Lien?
Ik zie rechts in beeld niet de mensen die ik volg toegevoegd worden.

Bij jou ik er drie staan, Morrie. En bij mij twee terwijl ik er inmiddels een stuk of 5 volg. Enig idee?

Die lien vond ik ook, maar die volgt de Hart van Nederland twitter dus ik bedacht me meteen dat dat Lien niet kon zijn
Ik zie bij jou 8 mensen staan die je volgt.
Ik maar twee...

Met plaatje zie je ze?
Nee, dan zie ik er 2, bij mezelf. Maar rechts bovenin staat 8 following, en als ik daar op klik krijg ik een lijstje.
Rechtsonderin zie ik bij mezelf onder following nu wel 5 plaatjes.
Rechtsonderin staan de mensen door wie je gevolgd wordt. Het is belangrijk daar veel van te verzamelen, anders twitter je in het luchtledige . En je zult zien dat je ook heel veel schaarsgeklede russische en amerikaanse followsters krijgt, maar die kun je er maar beter meteen weer afknikkeren.

Twitter-nono's
Als we jou niet hadden LLL....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven