Bezemtopic deel 6

14-01-2010 07:32 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Alweer een nieuw topic om helemaal vol te schrijven met lijstjes, tips, schoppen onder konten en schouders om uit te huilen als die nodig zijn.

Bezemtopic deel 1

Bezemtopic deel 2

Bezemtopic deel 3

Bezemtopic deel 4

Bezemtopic deel 5
Coe, een waarschuwing?! Waarvoor?!

Nog niets gehoord
Coe, je mag niet zeggen dat je in je broek piest van het lachen, nee. Bah. Ik vroeg naar of je wel eens op dat topic had geschreven omdat ik laatst eens heb zitten lezen en je naam voorbij had zien komen, dacht ik.

Misschien moet ik daar toch eens schrijven, ik heb namelijk een vraag die ze daar misschien kunnen beantwoorden. De Brit en ik houden er ook wel van om het in bed op zo'n manier wat spannender te maken, het is zeg maar niet allemaal van de lief en schattig en vanille, hoewel we elkaar nou ook niet aan het plafond optakelen. Ik vroeg me nu een beetje af wat de ervaringen zijn tijdens de zwangerschap... Vind het soms toch best spannend, maar wil het goede sexleven ook niet missen. Kan er op internet niks over vinden, als je daar op googled krijg je vooral allerlei ranzige websites.
quote:coeberghmetijs schreef op 26 januari 2010 @ 13:14:

Mijn god zeg...wat een trieste bedoeling allemaal met het LIBELLE forum...

Vind ik een waarschuwing in mijn mailbox

Pies in mijn broek van het lachen..of mag ik dat ook niet meer zeggen:)

Coe een waarschuwing? Zijn ze nu helemaal van de pot gepleurd. Waarom dat nu. Jeetje als het zo door gaat wordt het een ouderwetse rel. Alleen dan tussen 2 forums.

Zijn ze nu niet een beetje erg belachelijk bezig, of zijn ze maar meteen begonnen met alle VF in de ban te doen?

Ik zit even te genieten van Pips topic. Ze is er weer.
Coe, gefeliciteerd met vriend, ik had vanmorgen nog niet door dat hij ook jarig is vandaag.

Heb net wat poep moeten ruimen uit de tuin, weer zo'n @#%#$!% die het nodig vond om zijn hond bij ons in de tuin te laten poepen.

Nu wil ik alleen nog even de bovenkanten van de keukenkastjes afsoppen en dan vind ik het weer goed geweest voor vandaag.

Ik heb eindelijk het gevoel het allemaal weer een beetje op de rit te hebben, wat een rust geeft dat, de wetenschap dat het nog maar een maandje heel druk is qua werken en dat ik dan een extra dag doordeweeks vrij heb.

Coe, waarom heb je een waarschuweing bij het Libelle-forum? Ik denk dat als ze hier op dezelfde manier zouden modereren, dat ze hier een rel van jewelste zouden krijgen.
Vanmiddag de buurvrouw op de koffie gehad, dus niks van mijn lijstje gedaan .

Wel de spreekbeurt van Troela afgemaakt. Nu alleen nog wat foto's op een usb-tje zetten voor een powerpoint-presentatie. Waar zijn moeders toch allemaal goed voor he?

Ben benieuwd naar dat topic op de S-pijlert. Kan ik er ook nog wat van leren?

Ik ben ook vast al wel door de mand gevallen met mijn alter-nick he?

Zeg, wat is er toch allemaal gebeurd op dat Labiele forum?

Waarom heb jij een ban Coe?
Oh Gold, voorzichtig met het L-woord! Voor je het weet heb jij een waarschuwing!

Heb jij een alter-nick?

Ik mag naar huis!! Happy komt me zo halen! Tralalalala!!

hahaha gold, is denk ik niet moeilijk te vinden, maar het gaat om het BDSM topic. Niet dat het bij ons nou zo uitgebreid er aan toe gaat als daar meestal wordt besproken, met Meesters en en subjes en wat nog meer, maar we doen niet echt voorzichtig met elkaar in bed. En nu weet ik wel dat babies niks merken van seks als ze in de baarmoeder zitten, en het ook helemaal geen kwaad kan, maar ik vroeg me toch altijd af of dat ook geldt als je niet teder en liefdevol elkaar bemint op een rustige en zachte manier. Daar hebben ze het niet over in de ouders van nu, daar zijn nooit stelletjes die elkaar aan het bed knopen of wel houden van een flinke pets op de billen Dit uiteraard als geheel onpersoonlijk voorbeeld
Jonna, welkom thuis zometeen! Laat happy je maar lekker verwennen, goed je voetje omhoog en niet te druk doen nou he.
Nee gl, ik heb geen idee wie jouw alternick is.

Ik heb eea wel eens wat geschreven bij het *roffelderoffelderoffel* bdsm topic. :-) , maar goed, omdat mijn seksleven op het moment op een heel laag pitje staat heb ik er even niet zoveel te melden. Komt wel weer.
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
en Yay voor Jonna
Allis, ik was al even aan het zoeken gegaan en had al wat gevonden. Ik ben enorm geïnteresseerd en ik denk dat ik ook wel dingen herken, maar ik snap er eerlijk gezegd niet veel van.

Wil iemand mij eens in Jip en janneke-taal vertellen wat dat bdsm nu eigenlijk inhoud? De linken die op het topic staan vind ik ook te moeilijk...

Als jullie het hier geen goede plaats vinden mag het ook via Hyves hoor
Fijn Jonna, naar huis!
-
Je kan het ook daar vragen hoor gl Vooral o.a. Sprankelend is heel goed in het beantwoorden van vragen.

De vragen die ik had \ heb zijn daar prima beantwoord En anders is mss op hyves een goede plek, ik wil er hier nou ook weer niet op detail op ingaan Om de tere zieltjes van mijn irl bekenden niet te shockeren .
Toevoeging :

Ik heb dat topic als heel fijn en "warm" ervaren. :-)
-
quote:JonnaX schreef op 26 januari 2010 @ 16:40:

Oh Gold, voorzichtig met het L-woord! Voor je het weet heb jij een waarschuwing!

Heb jij een alter-nick?

Ik mag naar huis!! Happy komt me zo halen! Tralalalala!!

Jippie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Ik ga echt niet rellen, maar ik vraag me echt af hoelang die shit over mij mag blijven staan......
Wat sexen jullie allemaal spannend

Ik zou tijdens de zwangerschap wat rustiger aan doen met hard stoten of zo. Die pets op de billen zal het verschil niet uitmaken toch..

Pips, jammer dat het nu al zuur gaat *al heb ik geen idee waar, wie en wat*

Zostraks deel 1 van het feestje achter de rug. In totaal zeven kinderen die los gingen op muziek en op elkaar.

De jarige vluchtte zelf van de drukte weg.

Meteen hebben we een iets rustiger afsluiting..
Vergeet ik Jonna nog: hartstikke fijn dat je naar huis mag!
Mamz, ik heb een topic geopend 'here's pippi'. En nu zijn er mensen die mij niet alleen een egocentrisch mormel noemen en gek en ziek, maar die ook insinueren dat ik expres voor die titel heb gekozen om mensen te kwetsen....... En vooral dat laatste....... Meeeeeeen als je zo denkt over een ander........
O Mamz, wij doen gewoon aan huis-tuin-en keuken sex hoor, niks spannends aan
Ik vind dat over de topictitel zo flauw... en inderdaad het begin van het topic gelezen, er zitten een paar azijnpissers op.

Zal maar wat moois zijn als bepaalde namen of woorden niet meer gebruikt mogen worden. Zoals iemand al zei: de kans dat die Pippi zich er zelf druk om zou maken is niet zo heel groot.

En toch: gladde rug. Laat maar praten. Jij wordt er geen minder mens van als iemand anders je een mormel noemt. Het scheelt zo veel energie om gewoon terug te schrijven dat je zelf geen scheldwoorden nodig hebt om je mening duidelijk te stellen.
Ik, als ik sex heb, ook htk sex. Vind dat persoonlijk het fijnste en meest relaxte.
Nou weet je Mamz, dat iemand mij een kutwijf vindt dat zal me echt een worst zijn. En als je me dat 'midden in m'n gezicht' zegt (voor zover dat kan op een forum) dan heb ik nog respect voor je ook.

Maar dat achterbakse zoals nu? Dat vind ik zoooooo laf.

En die suggestie dat ik mensen daar bewust mee wil kwetsen, dat vind ik echt heel erg. Ik ben hard en direct, maar niet laag bij de gronds.

En dat de mods het laten staan, terwijl ze het weten, dat bevestigd voor mij wel een bepaald vermoeden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven