Bezemtopic deel 6
dinsdag 26 januari 2010 om 09:57
Mamz, gefeliciteerd met Muis!
Zoeb, hier zijn geen jonge, leuke, knappe broeders en wij doen aan zelfzorg. Dus helaas.......
Vanmiddag hoor ik wanneer ik naar huis mag! Ligt aan welke vorm van antibiotica, tabletten of doorgaan met infuus. Duimen dus!!
Allis, VK al gebeld?
Leuk, ZeZ! Veel plezier alvast!
Hips, wat enorm fijn dat je lekker terug bent! Beloof je ons dat je heelrudtig, netjes, sociaal en gewenst gedrag blijft vertonen?
Ik mag mezelf onder de douche werpen!
Geniet!
Zoeb, hier zijn geen jonge, leuke, knappe broeders en wij doen aan zelfzorg. Dus helaas.......
Vanmiddag hoor ik wanneer ik naar huis mag! Ligt aan welke vorm van antibiotica, tabletten of doorgaan met infuus. Duimen dus!!
Allis, VK al gebeld?
Leuk, ZeZ! Veel plezier alvast!
Hips, wat enorm fijn dat je lekker terug bent! Beloof je ons dat je heelrudtig, netjes, sociaal en gewenst gedrag blijft vertonen?
Ik mag mezelf onder de douche werpen!
Geniet!
dinsdag 26 januari 2010 om 10:28
dinsdag 26 januari 2010 om 10:33
*duimt voor Jonna*
Zoebie, knuffel voor man. Het is niet niks als vanzelfsprekendheden niet meer vanzelfsprekend zijn.
Boro, zwartgemarmerd met bad klinkt puik!
Zusenzo, Eurodusnie is hartstikke leuk, maar jammer dat je er niet bij bent.. hoop dat het dan wel wat minder koud is dan nu.
Want man, wat is het koud! Echt niet leuk meer.
Creatieve therapie afgezegd zodat ik vanmiddag wat kindjes kan laten komen en vanavond komt het pleegje (pleegmoeder vind ik echt een te groot woord voor zo'n lief meiske) van Muis.
Zoebie, knuffel voor man. Het is niet niks als vanzelfsprekendheden niet meer vanzelfsprekend zijn.
Boro, zwartgemarmerd met bad klinkt puik!
Zusenzo, Eurodusnie is hartstikke leuk, maar jammer dat je er niet bij bent.. hoop dat het dan wel wat minder koud is dan nu.
Want man, wat is het koud! Echt niet leuk meer.
Creatieve therapie afgezegd zodat ik vanmiddag wat kindjes kan laten komen en vanavond komt het pleegje (pleegmoeder vind ik echt een te groot woord voor zo'n lief meiske) van Muis.
dinsdag 26 januari 2010 om 11:54
Het is IJSkoud buiten...
Mogguh chickies!
Ik heb al getennist in een ijskoude tennishal.
Weer gewonnen met 6-1, 5-3. .
Mamz, gefeliciteerd met Muis.
Coe, gefeliciteerd met vriend. (wat kreeg die als cadeautje?)
Boro, hoe staat het met het sloopwerk?
Fuus! Boodschappenlijstje!!! Echt doen hoor!
Rainz, ik verheug me op een echte Bezem-taart! Maar ik vergeef het je als je er niet aan toe komt hoor
Mevr.Poes smste: Ze mag vandaag naar huis!
Jonna, weet jij het al?
To do:
Tennis
Koffieleuten
Was vouwen
Overhemden strijken
Stofzuigen
Tekst leren
NIET snoepen
Koken
Repetitie
En awvttk...
Mogguh chickies!
Ik heb al getennist in een ijskoude tennishal.
Weer gewonnen met 6-1, 5-3. .
Mamz, gefeliciteerd met Muis.
Coe, gefeliciteerd met vriend. (wat kreeg die als cadeautje?)
Boro, hoe staat het met het sloopwerk?
Fuus! Boodschappenlijstje!!! Echt doen hoor!
Rainz, ik verheug me op een echte Bezem-taart! Maar ik vergeef het je als je er niet aan toe komt hoor
Mevr.Poes smste: Ze mag vandaag naar huis!
Jonna, weet jij het al?
To do:
Tennis
Koffieleuten
Was vouwen
Overhemden strijken
Stofzuigen
Tekst leren
NIET snoepen
Koken
Repetitie
En awvttk...
dinsdag 26 januari 2010 om 11:55
Heb VK gebeld. Er is ws niks aan de hand, behalve dan dat mijn darmen extreem van slag zijn. Tja, 4 dagen niet poepen moet ergens blijven (sorry voor de dames die aan de lunch zitten). Ik mag geen Wiener Melange meer drinken (twee kopjes max), moet nóg meer water drinken, kiwi's eten en bewegen, en moet morgen even langs komen om te zien of ik een verhoogde bloeddruk heb. Maar ze klonk absoluut niet ongerust. Nu ik dat weet is er geen excuus meer, en moest ik maar eens aan mijn lijst beginnen:
werken; stuk doornemen en commentaar geven.
thuis: opruimen en wellicht stofzuigen
scheiding: twee brieven typen en een lijstje maken en mijn ex een mail sturen.
eten koken en lunch maken.
werken; stuk doornemen en commentaar geven.
thuis: opruimen en wellicht stofzuigen
scheiding: twee brieven typen en een lijstje maken en mijn ex een mail sturen.
eten koken en lunch maken.
dinsdag 26 januari 2010 om 12:38
dinsdag 26 januari 2010 om 12:58