Beste blender gezocht

26-01-2010 18:16 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben op zoek naar een goede blender (maximaal ¤100) die alles kan behalve autorijden

Hebben jullie tips?
Ik heb de Philips eehhhh, even spieken HR 2094. Ideaal ding alleen heel erg lawaaiig. (Nu 90 euro bij de Wehkamp, ik heb 'm gewoon bij een witgoedwinkel gekocht)
anoniem_53649 wijzigde dit bericht op 26-01-2010 18:24
Reden: prijs
% gewijzigd
Ik heb ook de Philips 2094..

Ik heb zelf bij een witgoedwinkel oa die dingen verkocht en dit vond ik gewoon de beste en mooiste met ook een mooie prijs.

Ik wilde geen plastic kom, daar krijg je op den duur krassen in. Een glazen kom kan daarentegen kapot vallen en is zwaar.

Ik wilde een ijscrusher erbij in hebben en veel Watt (deze heeft 750) zodat hij ook goed door de harde dingen kon komen.

Maar als je iets wil dat alles kan behalve autorijden en de prijs maakt je niets uit, zou je ook de grote keukenmachine-broer kunnen nemen. Dan heb ik het over de HR7775

Kan veel, heeft veel accessoires (en 1000 Watt als ik het goed heb), maakt helaas alleen zichzelf ook niet schoon

De beste is overigens relatief. Wat ik de beste vind, kan iemand anders weer waardeloos vinden.

Alle blenders maken overigens lawaai.
Wij hebben ook de Philips 2094. Bevalt prima! Kan veel en heeft een sterke motor zoals hier al eerder beschreven.
Ik ben voor de Philips HR 2094 gegaan en heb er inmiddels al een paar overheerlijke smoothies mee gemaakt. Bedankt voor jullie advies.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven