Ik snap het niet meer.....

25-01-2010 20:46 105 berichten
Alle reacties Link kopieren
/
Voor de volgende keer als hij weer aan de deur staat:

NEE, is ook een antwoord!
Dat is erg lief dat je dat zegt! Ik voel me ook in de zei genomen maar dat nu terzijde. En ja het doet ook pijn dat zoiets gebeurt. Ik moet het allemaal een plaatsje gaan geven en dat heeft tijd nodig. Ik weet wel wat ik allemaal moet doen.

Thnxxx

quote:fanatic schreef op 26 januari 2010 @ 18:09:

Weg met die vent... ik zou er niet eens over in zitten.. hij gebruikt je alleen maar voor 1 ding... hoe moet dit voor je kinderen zijn... papa komt alleen wanneer het hem uitkomt..

Ook al is het beter dat jullie relatie ten einde is wil ik je toch even sterkte wensen.. het zal wel moeilijk zijn om te beseffen dat iemand niet voor jou en zijn kinderen wil kiezen
Hey Dushi74, je hebt ook helemaal gelijk. Er moeten gewoon vaste afspraken komen zodat de kinderen weten waar ze aan toe zijn en dat geldt ook voor mij. Hij mag niet meer zomaar binnen wandelen alsof er niets aan de hand is. We hebben een zakelijke relatie en verder moeten wij er allebei zijn voor de kinderen. Dushi74, ik heb heel veel gehad aan jou. Denk dat dit onderwerp tot eind is gekomen. Ik weet wat me te doen staat en had even kritiek/adviezen etc nodig om bepaalde dingen in te zien en bewuster te worden.quote:Dushi74 schreef op 26 januari 2010 @ 18:38:

Heel goed van je SanAshWish! En hij hoeft ook niet meer onverwachts te komen. Laat hem maar contact opnemen als hij langs wil komen. Wie weet heb jij net iets gepland met de kinderen of weet ik veel wat. Hij past zich maar aan aan de tijden dat het jou en vooral de kinderen uitkomt. Zijn keuze is om er niet permanent te zijn voor zijn kinderen. Dan zijn dit de gevolgen van zijn keuze. Betekent niet dat hij ze niet meer mag zien, maar wel wanneer het het beste uitkomt voor de kinderen. Geeft de kinderen ook wat meer rust en jou dus ook :-)
Dat ga ik zeker zeggen!quote:Quinty schreef op 26 januari 2010 @ 19:04:

Voor de volgende keer als hij weer aan de deur staat:

NEE, is ook een antwoord!
Oke.... dank je wel.....quote:mevrS schreef op 26 januari 2010 @ 18:48:

Tja zo kwam je over. Maar je laatste posting is alweer een stuk in de richting van vooruit denken:).

Als je het niet weet wat je moet doen, moet je juist vragen wat moet ik doen en niet ik snap niet waarom hij bij mij op de stoep staat. Laat hem lekker op de stoep, als ie het koud krijgt gaat hij vanzelf weg:).

Ik hoop dat je het allemaal redt. Sterkte!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven