Ik snap het niet meer.....

25-01-2010 20:46 105 berichten
Alle reacties Link kopieren
/
Even grof gezegd: jij opent je benen voor hem dus krijgt hij sex. Jij levert in, doet concessies dus waarom zou hij die moeten doen. Mannen veranderen niet hoe graag je dat ook zou willen. Je wist waar je aan begon en je "plukt" er nu de vruchten van. Dat jij dan voor de kinderen moet zorgen is omdat jij die keuze hebt gemaakt ze te krijgen. Neem aan dat hij al voor moeder en broertje zorgde toen jij een relatie met hem kreeg.

Dat hij wil zorgen voor zijn broertje en zijn moeder is zijn keuze. En ik vind het nog al niet wat om als volwassen man de zorg op je te nemen voor je broertje maar ook voor je moeder. Als dit is wat hij wil kun je op je kop gaan staan maar zal hij niet anders doen. Tenzij hij ooit eens anders wil. Maar daar moet je niet op rekenen en dat heb je wel gedaan.

Een relatie en niet samenwonen kan prima, dat heet over het algemeen een LAT relatie. Voor hem werkte het, dus waarom zou hij anders willen. Dat jij andere verwachtingen van hem had/ hebt is jouw ding. Had dit eerder in de relatie ingebracht voordat er kinderen kwamen of anders gewoon een andere vent gezocht.

Het is jammer dat het niet werkte tussen jullie. Zaak is om nu voor jullie kinderen alles goed te regelen en het puur te houden. Dus geen sex meer (tenzij jij dat emotioneel aankunt maar ik denk niet dat jij dat kunt)
.
quote:SanAshWish schreef op 25 januari 2010 @ 21:31:

Iemand die geen relatie meer wilt met je waar je kinderen mee hebt. Waarom staat zo iemand steeds voor deur?

[...]

Om de kinderen te bezoeken?!
Een man die na zes jaar en twee kinderen nog steeds niet wil samenwonen, dat lijkt me een man met een hele duidelijke boodschap: wel de lusten, niet de lasten. Ik kan me niet voorstellen dat jij al die tijd bleef denken dat jullie ooit een harmonieus gezin zouden gaan vormen.

Ik zou zeggen, zorg voor een goede omgangsregeling (duidelijke afspraken waar, wanneer, hoe lang ze hun vader zien) en kies verder voor jezelf.
Als hij alleen voor de kinderen komt en geen seks met je heeft wat doet hij dan in je bed? Hou hem uit je slaapkamer dat is prive en daar heeft hij niks meer te zoeken ......

En niet altijd slechte tijden gehad.... nou mooi koester die herinneringen omwille van je kinderen maar voor je eigen gevoelens is het wel die slappe zak die nooit zijn verantwoordelijkheden nam en wat jij jaren hebt toegestaan
quote:SanAshWish schreef op 25 januari 2010 @ 21:26:

Dus jij vindt mij nog steeds niet duidelijk. Ik hoef geen ja of nee te zeggen wuiles. Dat maak je zelf uit

[...]

Ik maak niet uit of jij je berichten verwijdert. Maar ik weet voldoende verder.
/
Is dat die meneer die steeds de hond van zijn moeder uit ging laten?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
°
Erg lollig. Anders zou ik het niet melden als hij op dat moment voor de kinderen zou komen. Maar voor jou duidelijkheid heb ik het over tijden zoals: 22:00 / 01:15 uur dat soort vreemde tijdenquote:Dushi74 schreef op 25 januari 2010 @ 21:35:

[...]

Om de kinderen te bezoeken?!
Dank je wel!

Daar ben ik mee bezig!

quote:ekue schreef op 25 januari 2010 @ 21:35:

Een man die na zes jaar en twee kinderen nog steeds niet wil samenwonen, dat lijkt me een man met een hele duidelijke boodschap: wel de lusten, niet de lasten. Ik kan me niet voorstellen dat jij al die tijd bleef denken dat jullie ooit een harmonieus gezin zouden gaan vormen.

Ik zou zeggen, zorg voor een goede omgangsregeling (duidelijke afspraken waar, wanneer, hoe lang ze hun vader zien) en kies verder voor jezelf.
quote:SanAshWish schreef op 25 januari 2010 @ 21:48:

Erg lollig. Anders zou ik het niet melden als hij op dat moment voor de kinderen zou komen. Maar voor jou duidelijkheid heb ik het over tijden zoals: 22:00 / 01:15 uur dat soort vreemde tijden

[...]

Waarom laat je hem dan binnen?
0]
Ga je deze openingspost ook weer verwijderen?

Jullie relatie was ongezond. Doorgaan met seks hebben en/of hem zien terwijl je daar ook vragen door krijgt en je er niet fijn bij voelt is ook ongezond.

Ohja, in je vorige topic was de omschrijving wat betreft het samenwonen nog heel anders.
Hij komt naar je toe omdat hij anders de hand aan zichzelf moet slaan, hij kan nu gratis en voor niets seksen zonder enige verplichting. Hij doet dat omdat jij het toelaat
quote:SanAshWish schreef op 25 januari 2010 @ 21:48:

Erg lollig. Anders zou ik het niet melden als hij op dat moment voor de kinderen zou komen. Maar voor jou duidelijkheid heb ik het over tijden zoals: 22:00 / 01:15 uur dat soort vreemde tijden

[...]

Dan had je dat erbij moeten zetten. En dat doe je nu pas! Maar als hij op dit soort tijden op de stoep staat dan kun je hem gewoon verzoeken voortaan op normale tijden te komen als de kinderen wakker zijn. En verder niet. Zeker niet midden in de nacht, dan slapen jij en de kinderen. Dus dan zoekt ie maar een ander adres om nog even te zijn. En trouwens, je hoeft op dit soort tijdstippen ook de deur niet open te doen. Hij heeft toch niets meer te zoeken in je huis?! Nou mooi, laat ie dan ook maar lekker buiten blijven staan.
Ik probeer echt iets zinnigs te zeggen. Maar dat lukt me niet. Ik moet hem ook gewoon niet binnen laten. En dat ga ik ook niet meer doenquote:liselore schreef op 25 januari 2010 @ 21:51:

[...]

Waarom laat je hem dan binnen?
Het is ook zijn keuze om bij zijn moeder te gaan wonen. Had voor jou meer dan genoeg info moeten zijn om te denken: mams en broertje staan op nr 1 bij hem. Geef hem geen ongelijk, want jij zorgt toch voor de rest?!
Ik vraag me altijd af waarom vrouwen niet naar mannen luisteren als die iets zeggen. Negen van de tien keer bedoelen ze precies wat ze zeggen. Die ene keer dat dit niet het geval is kun je hem vragen wat jij denkt dat je hoort. Invullen voor een ander is zo funest voor de communicatie.
Ik heb de vorige keer niet echt de kans gehad om meer te vertellen over mijn relatie. En er werden zovee opmerkingen gemaakt / nare dingen geroepen. Ik voelde met erg naar daardoor. Ik vind dat ik me nu beter kan verwoorden. De vorige keer maakten vele mensen hun eigen verhaal en daar had ik geen zin in. Ik werd er beroerder van. Nu kan ik meer vertellen en beter verwoorden.quote:Madhe schreef op 25 januari 2010 @ 21:55:

Ga je deze openingspost ook weer verwijderen?

Jullie relatie was ongezond. Doorgaan met seks hebben en/of hem zien terwijl je daar ook vragen door krijgt en je er niet fijn bij voelt is ook ongezond.

Ohja, in je vorige topic was de omschrijving wat betreft het samenwonen nog heel anders.
quote:SanAshWish schreef op 25 januari 2010 @ 22:03:

Ik heb de vorige keer niet echt de kans gehad om meer te vertellen over mijn relatie. En er werden zovee opmerkingen gemaakt / nare dingen geroepen. Ik voelde met erg naar daardoor. Ik vind dat ik me nu beter kan verwoorden. De vorige keer maakten vele mensen hun eigen verhaal en daar had ik geen zin in. Ik werd er beroerder van. Nu kan ik meer vertellen en beter verwoorden.

[...]

Volgens mij heb je in je vorige topic heel erg veel vertelt over je relatie.
Nou TO, je krijgt er hard van langs. Ik vind ook dat je er een rommeltje van hebt gemaakt en hoop dat je de gang van zaken gaat veranderen.

Heeft hij de kinderen eigenlijk erkend en heeft hij altijd al voor hen betaald?
°
quote:SanAshWish schreef op 25 januari 2010 @ 21:59:

Ik probeer echt iets zinnigs te zeggen. Maar dat lukt me niet. Ik moet hem ook gewoon niet binnen laten. En dat ga ik ook niet meer doen

[...]

Goed zo... dus duidelijke afspraken maken en hem de deur wijzen en op de gemaakte afspraken als hij zich er niet aan houdt en zomaar voor je deur staat...

Deze man is een blok aan je been en absoluut geen aanvullig....

Sterkte
En met wie heeft hij dan gratis seks????????? En wat laat wie toe???quote:meds schreef op 25 januari 2010 @ 21:57:

Hij komt naar je toe omdat hij anders de hand aan zichzelf moet slaan, hij kan nu gratis en voor niets seksen zonder enige verplichting. Hij doet dat omdat jij het toelaat

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven