Ben ik zo onzeker???
dinsdag 26 januari 2010 om 20:13
Hallo lieve mensen,
Ik heb even een vraagje,
Ik heb een hele leuke vriend,echt mijn ware en ik ook voor hem. Het klikt ontzettend goed. Hij is superlief...
Nu heb ik een vraagje: zijn buurvrouw is zijn ex en dat vind ik niet zo leuk, en nu willen we voordat we samen iets moois gaan opbouwen, heel veel sparen. Nu is er maar 1 mogelijkheid, ik zal dan bij hem moeten intrekken. Maar ik weet niet wat ik moet doen.
Er is overigens geen contact meer tussen hem en zijn buurvrouw.
Kunnen jullie mijn adviseren???
Ik heb even een vraagje,
Ik heb een hele leuke vriend,echt mijn ware en ik ook voor hem. Het klikt ontzettend goed. Hij is superlief...
Nu heb ik een vraagje: zijn buurvrouw is zijn ex en dat vind ik niet zo leuk, en nu willen we voordat we samen iets moois gaan opbouwen, heel veel sparen. Nu is er maar 1 mogelijkheid, ik zal dan bij hem moeten intrekken. Maar ik weet niet wat ik moet doen.
Er is overigens geen contact meer tussen hem en zijn buurvrouw.
Kunnen jullie mijn adviseren???
dinsdag 26 januari 2010 om 20:26
quote:tweety3 schreef op 26 januari 2010 @ 20:25:
Een tijdje is een aantal jaren..
En op mezelf wonen kan niet daar heb ik niet genoef geld voor.
En zo kwamen op het idee om bij hem in te trekken, kunnen we meteen kijkeb hoe dat gaat en dan samen een huis kopen.OK, maar waarom twijfel je dan? Vanwege die buurvrouw? En zo ja, wat doet die buurvrouw dan, of je vriend, wat je onzeker maakt.
Een tijdje is een aantal jaren..
En op mezelf wonen kan niet daar heb ik niet genoef geld voor.
En zo kwamen op het idee om bij hem in te trekken, kunnen we meteen kijkeb hoe dat gaat en dan samen een huis kopen.OK, maar waarom twijfel je dan? Vanwege die buurvrouw? En zo ja, wat doet die buurvrouw dan, of je vriend, wat je onzeker maakt.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....