Restaurantweek 2010

23-01-2010 10:53 221 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Zijn er hier mensen die ergens gaan eten tijdens de restaurantweek?

Waar gaan jullie heen?

Ik ga dit jaar ergens eten in de regio Utrecht/Amersfoort, nog suggesties voor een leuk restaurant met een goede wijnkaart?
Ik vind het ook juist leuker om naar een restaurant te gaan waar ik normaal niet zo snel heen zou gaan ( meestal te duur) en voor een goede prijs van een heerlijke maaltijd kan genieten. Probeer wwel naar een restaurant te gaan waar ze ook een wijnarrangement aanbieden bij het menu.
quote:Flashy schreef op 23 januari 2010 @ 12:59:

Echt typisch! de 2 restaurants die ik, op het oog heb ( waar ik bij 1 al geweest heb) hebben of altijd een menu voor 35 euro, of zelfs een andere aanbieding die nog goedkoper is......

Tss!

Dat gaat dus toch een ander restaurant worden

Ja dat valt mij ook op!

En Pilous als het je alleen om de kwaliteit gaat en niet om de prijs hoef je toch ook niet in de restaurantweek ergens te gaan eten? Aan zo'n actie meedoen doe je meestal om goedkoper uit te zijn..
Een restaurant dat normaal gesproken al drie gangen doet voor 25 euro, gaat niet ineens heel bijzonder speciaal eten maken voor de restaurantweek. Dus dan kun je er net zo goed op een andere dag heen gaan.
quote:dribbel4 schreef op 23 januari 2010 @ 13:04:

[...]

Ja dat valt mij ook op!

En Pilous als het je alleen om de kwaliteit gaat en niet om de prijs hoef je toch ook niet in de restaurantweek ergens te gaan eten? Aan zo'n actie meedoen doe je meestal om goedkoper uit te zijn.. Misschien gedeeltelijk..maar sowieso omdat het wat laagdrempeliger is denk ik (in mijn geval) en een mooie aanleiding.
Naja het restaurant waar een 3 gangen menu 35 euro is, staat erbij dat het door de restaurantweek komt ( heeft 1 ster) en die andere heeft een nieuwe lounge en een speciale aanbieding voor 29,50 normaal is dat 45 euro ofzo, heeft ook 1 ster en daar zijn we met de restaurantweek geweest, erg lekker!

Hmmm ik ben geneigd om die laatste gewoon te reserveren zonder restaurantweek haha, dat is echt een goed restaurant en als je dan de koffie met friandises mee rekent ben je ook ¤35 kwijt.
quote:Flashy schreef op 23 januari 2010 @ 13:19:

Naja het restaurant waar een 3 gangen menu 35 euro is, staat erbij dat het door de restaurantweek komt ( heeft 1 ster) en die andere heeft een nieuwe lounge en een speciale aanbieding voor 29,50 normaal is dat 45 euro ofzo, heeft ook 1 ster en daar zijn we met de restaurantweek geweest, erg lekker!

Hmmm ik ben geneigd om die laatste gewoon te reserveren zonder restaurantweek haha, dat is echt een goed restaurant en als je dan de koffie met friandises mee rekent ben je ook ¤35 kwijt.Een tent met een Michelin-ster waar je voor een menu inclusief koffie 35 euro kwijt bent? Welk restaurant is dat? Daar wil ik heul graag heen!
quote:biebelie schreef op 23 januari 2010 @ 13:08:

[...]

Misschien gedeeltelijk..maar sowieso omdat het wat laagdrempeliger is denk ik (in mijn geval) en een mooie aanleiding.Wat Bieb zegt dus
quote:delphicat schreef op 23 januari 2010 @ 13:22:

[...]

Een tent met een Michelin-ster waar je voor een menu inclusief koffie 35 euro kwijt bent? Welk restaurant is dat? Daar wil ik heul graag heen!Naja iets meer want die koffie is 6,50 geloof ik maar dat is in Friesland delphicat.........
quote:Flashy schreef op 23 januari 2010 @ 14:38:

[...]

Naja iets meer want die koffie is 6,50 geloof ik maar dat is in Friesland delphicat.........Je maakt het heel spannend ...................... en de naam is ....................................
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
@ TO De vier Balken in Haarzuilens is een echte aanrader
Jaaaaaa ik ga elk half jaar, zo leuk en lekker!

Ik organiseer een vriendinnen-dag toevallig 6 maart dus dan gaan we ergens eten in de buurt van Arnhem.

Verder ga ik absoluut naar villa ruimzicht in Doetinchem en villa corpera in Tolkamer, ik zou wel elke dag willen
Ik wil ook weer gaan dit jaar. Ik hoop dat ik ergens de amex link te pakken kan krijgen. Ik wist nl de laatste paar keer wel het wachtwoord, maar ik kon de link naar die speciale pagina niet vinden.

Zelf gaan we in elk geval woensdag 3 maart uit eten en misschien nog een tweede dag. Ik heb nog niet gekeken waar we deze keer heen gaan.
Hopelijk ga ik dit jaar naar In den rustwat in Rotterdam.
Zijn er al vroegboek codes in de omloop?
Ik ben nog aan het wachten op de nieuwsbrief van diningcity, maar je krijgt pas echt een paar dagen van te voren de code en meestal kun je 1 dag eerder reserveren.
Amex kan vaak een paar dagen eerder, maar dan moet je wel de code en vooral de link ernaar hebben.
Voor wie zich voor de nieuwsbrief aanmeldt is er nog een klein voordeeltje: reserveren va 2 febr.

Dit stond er in mijn vandaag ontvangen mail:

Vanaf dinsdag 2 februari kan jij al reserveren voor de DiningCity

Restaurant Week van 1 t/m 7 maart. Wij hebben 1250 bijzondere

en toprestaurants geselecteerd waarbij je kunt genieten van

een diner voor ¤25,- of een lunch voor ¤20,-. Michelin-sterzaken

mogen kunnen een kleine toeslag vragen.

In totaal zijn er meer dan 250.000 plaatsen beschikbaar!

Je ontvangt op dinsdag 2 februari voor 12:00 uur automatisch een email van ons met

daarin het paswoord om eerder te reserveren.
Kijk dat is nog eens leuk! Heb mij gelijk ingeschreven voor de restaurantweek!

Ik vind het altijd erg leuk.....maar eens even oriënteren waar ik deze keer ga eten!
Heb me ook ingeschreven voor de nieuwsbrief. Wil wel iets in Gelderland proberen.
Everytime you make a typo, the errorists win.
Heb me ook ingeschreven voor de nieuwsbrief, maar nog niets ontvangen, zal hopelijk nog komen. Ga lunchen in Maastricht en dineren in Amersfoort of Utrecht.
Je kunt al reserveren:!!!

http://www.restaurantweek.nl/lang/nl/cities/overview
Leuk! Dank voor de tip Zwart! Ik ga ook eens even kijken. Vind de restaurantweek altijd een prima moment om de "duurdere" restaurants (met ster) een keer te bezoeken!
Superbedankt Zwart!

Ik heb gelijk gereserveerd!
whoehoehoe! snap er niks van dat ik nu al kon reserveren, maar dat boeit niet... ik heb een sterrenrestaurantavond in mn agenda staan!!!

dankjewel zwart!
Ik ook, toch maar de koriander in drachten, ondanks dat je daar nu altijd voor 35 euro kunt eten, ben benieuwd!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven