A perfect day again...
zondag 24 januari 2010 om 23:15
maandag 25 januari 2010 om 02:19
Caylinn, was ff niet op dit topic geweest. Ik wens je/jullie heel veel sterkte en goede krachten!!!
rest ff alleen: groetjes
morgen tot dinsdag naar LL en later deze week nog aantal dagen naar ouders, dus geen idee wanneer weer online.
Tweeling, moest erg lachen om je lieve sms, volgens mij zelfde als vorig jaar, 1 dag later
Nu slaaptijd. Zat net ff iets heftigs op tv te kijken en daardoor laat.
rest ff alleen: groetjes
morgen tot dinsdag naar LL en later deze week nog aantal dagen naar ouders, dus geen idee wanneer weer online.
Tweeling, moest erg lachen om je lieve sms, volgens mij zelfde als vorig jaar, 1 dag later
Nu slaaptijd. Zat net ff iets heftigs op tv te kijken en daardoor laat.
maandag 25 januari 2010 om 09:16
7 maart gaan we in de herkansing Twin. Dan moet ik volgens mij naar Theecity. Dan kunnen we vást wel ergens afspreken?
En.. oké, als je droomt dat je op school zit (een school van een tv-serie ook nog) en daar in slaap valt, ben je dan moe, verlang je naar vroeger of vind je één van de acteurs gewoon een lekker ding?
Verder was ik zo'n beste leerling van de klas geval en ging het over sagen en legenden. Lekker belangrijk
En.. oké, als je droomt dat je op school zit (een school van een tv-serie ook nog) en daar in slaap valt, ben je dan moe, verlang je naar vroeger of vind je één van de acteurs gewoon een lekker ding?
Verder was ik zo'n beste leerling van de klas geval en ging het over sagen en legenden. Lekker belangrijk
Later is nu
maandag 25 januari 2010 om 12:25
Hoi meiden
Dreamer
Thee veel plezier bij LL
Hier al onwjis veel gedaan vandaag.. lekker wezen sporten en bakkie gedaan daar
Toen badkamer een goeie buurt gegeven en mini's kamer onder handen genomen ( je kon er niet eens meer lopen) bed afgehaald en een volle wasmachine draait
Nu even forum pauze maar het is overal een beetje rustig dus ga ik toch maar even aan de open sollicitatie werken enzo
Dreamer
Thee veel plezier bij LL
Hier al onwjis veel gedaan vandaag.. lekker wezen sporten en bakkie gedaan daar
Toen badkamer een goeie buurt gegeven en mini's kamer onder handen genomen ( je kon er niet eens meer lopen) bed afgehaald en een volle wasmachine draait
Nu even forum pauze maar het is overal een beetje rustig dus ga ik toch maar even aan de open sollicitatie werken enzo
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
maandag 25 januari 2010 om 21:19
Productief dagje voor je Freak!
Ik heb schouderkarbonades op het vuur staan, 3 uurtjes stoven (of hoe noem je zoiets), het ruikt al heerlijk hier, mmmm.
Oh ja, die 2 dozen van Ziggo die ik had staan, met modems etc, eindelijk heb ik daar zaterdag iets mee gedaan. Eerst weer gebeld, wachttijd was maar 1 minuut, dus fijn. Na lang verhaal zegt die jongen dat ik toch maar de grote doos moet gebruiken.
Dus ik pak die doos verder uit, zit er ook een wandcontactdoos in, en schroeven, etc etc... ik denk, WTF
Maar na even de handleiding gelezen te hebben bleek het voor mij alleen maar een kwestie van even oude modem loskoppelen en nieuwe aansluiten . *phoeh, wist zweet van voorhoofd*
Ik ga lekker snel(ler) nu!
Ik heb schouderkarbonades op het vuur staan, 3 uurtjes stoven (of hoe noem je zoiets), het ruikt al heerlijk hier, mmmm.
Oh ja, die 2 dozen van Ziggo die ik had staan, met modems etc, eindelijk heb ik daar zaterdag iets mee gedaan. Eerst weer gebeld, wachttijd was maar 1 minuut, dus fijn. Na lang verhaal zegt die jongen dat ik toch maar de grote doos moet gebruiken.
Dus ik pak die doos verder uit, zit er ook een wandcontactdoos in, en schroeven, etc etc... ik denk, WTF
Maar na even de handleiding gelezen te hebben bleek het voor mij alleen maar een kwestie van even oude modem loskoppelen en nieuwe aansluiten . *phoeh, wist zweet van voorhoofd*
Ik ga lekker snel(ler) nu!
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
maandag 25 januari 2010 om 23:32
Dus het werkt nu goed met die nieuwe modem Dee?
Ik vind het knap dat je zo handig bent
Haha die kinderkamers waar je niet eens kunt lopen, dat is nog eens sporten om het weer op te ruimen;-)
Heb gewoon het smsje van vorig jaar opnieuw verstuurd Thee
Of ik ben niet zo creatief:-)
1 dag later was op tijd, of te laat, dan moet ik mijn kalender veranderen?
7 maart herkansing in Theecity lijkt me oke Dreamer, ik kom wel die kant op, en het zou leuk zijn als we er een echte meeting van kunnen maken!
Dromen over school en sagen en legende gaat iig over je verleden, verder kan ik ook niet zoveel van maken, maar was wel een leuke droom met die lekkere acteur?
Ik herinner me de laatste tijd bijna geen dromen meer, mis het best wel, vanmorgen wist ik mijn droom nog wel, misschien zat ik daarom ook niet helemaal wakker op mijn fiets.
Maar ik knalde iig wel bijna op een kind wat opeens uit een oprit kwam gescheurd, bibbers, en klaarwakker in 1 klap
Ik vind het knap dat je zo handig bent
Haha die kinderkamers waar je niet eens kunt lopen, dat is nog eens sporten om het weer op te ruimen;-)
Heb gewoon het smsje van vorig jaar opnieuw verstuurd Thee
Of ik ben niet zo creatief:-)
1 dag later was op tijd, of te laat, dan moet ik mijn kalender veranderen?
7 maart herkansing in Theecity lijkt me oke Dreamer, ik kom wel die kant op, en het zou leuk zijn als we er een echte meeting van kunnen maken!
Dromen over school en sagen en legende gaat iig over je verleden, verder kan ik ook niet zoveel van maken, maar was wel een leuke droom met die lekkere acteur?
Ik herinner me de laatste tijd bijna geen dromen meer, mis het best wel, vanmorgen wist ik mijn droom nog wel, misschien zat ik daarom ook niet helemaal wakker op mijn fiets.
Maar ik knalde iig wel bijna op een kind wat opeens uit een oprit kwam gescheurd, bibbers, en klaarwakker in 1 klap
.
maandag 25 januari 2010 om 23:40
Meiden, dank voor de steun, dat doet me goed. Mijn gevoel zwabbert een beetje heen en weer zeg maar.
Ook leuk, denk ik mezelf (ok met beetje veel geld) te belonen omdat ik ruim een week gestopt ben met roken ondanks de stress. Ik wil dus een balanceboard voor de WII kopen.... bij geen enkele winkel nog verkrijgbaar, nou ja bij de Marskramer voor 99 euro.. Ja daahaag heb het ding voor minder gezien Heb ik weer hoor, heb ik iets bedacht tegen stresssnoepen en extra eten door stoppen, momenteel niet te krijgen
Ook leuk, denk ik mezelf (ok met beetje veel geld) te belonen omdat ik ruim een week gestopt ben met roken ondanks de stress. Ik wil dus een balanceboard voor de WII kopen.... bij geen enkele winkel nog verkrijgbaar, nou ja bij de Marskramer voor 99 euro.. Ja daahaag heb het ding voor minder gezien Heb ik weer hoor, heb ik iets bedacht tegen stresssnoepen en extra eten door stoppen, momenteel niet te krijgen
dinsdag 26 januari 2010 om 08:17
Oh Cay wat goed dat je gestopt bent.... meid dapper ook
Dee... erg knap.. had de doos mooi laten staan tot er een mannelijk heerschap zou zijn hiero
Eh Twin.. ik heb spierpijn... niet van het sporten maar van Mini's kamer opruimen
Goeiesmorgens trouwens.....
Dee... erg knap.. had de doos mooi laten staan tot er een mannelijk heerschap zou zijn hiero
Eh Twin.. ik heb spierpijn... niet van het sporten maar van Mini's kamer opruimen
Goeiesmorgens trouwens.....
dinsdag 26 januari 2010 om 15:45
Tja ik ben ook zo'n muts die de doos had laten staan, afwachtend op een handige man
Hoi Freak
Kan me voorstellen dat je gevoel alle kanten op zwabbert, en dan nog stoppen met roken ook, wat stoer van je, succes!!
Kun je dat balanceboard niet online bestellen, vaak ben je dan ondanks verzendkosten goedkoper uit.
Heb niet veel te melden, lekker gewerkt:-)
En ik heb gedroomd dat ik 's morgens een kop thee dronk en een glas wijn (juk) wat zou dat betekenen, dat ik te weinig wijn drink of zo
Hoi Freak
Kan me voorstellen dat je gevoel alle kanten op zwabbert, en dan nog stoppen met roken ook, wat stoer van je, succes!!
Kun je dat balanceboard niet online bestellen, vaak ben je dan ondanks verzendkosten goedkoper uit.
Heb niet veel te melden, lekker gewerkt:-)
En ik heb gedroomd dat ik 's morgens een kop thee dronk en een glas wijn (juk) wat zou dat betekenen, dat ik te weinig wijn drink of zo
.
dinsdag 26 januari 2010 om 21:59
Ik droom veel en ik herinner mij vrijwel elke morgen details.. die me elke dag weer verbaasd doen staan. Vannacht trouwens nog echt zinnige dingen gezegd ook! Jammer dat het niet echt voor tv was, zoals in m'n droom
Stoer Cay, stoppen met roken! Hoop dat hier je hart luchten inderdaad een beetje helpt
Toen ik nog alleen woonde was ik zo eigenwijs te denken dat ik alles wel kon, dat technisch was.. en.. ik had meestal gelijk ook
(heb zelfs zelf een aandrijfrubbertje van de cassettedeck vervangen!) (een wat??? ja.. een cassettedeck.. ik woon al een tijdje samen jah.. )
Stoer Cay, stoppen met roken! Hoop dat hier je hart luchten inderdaad een beetje helpt
Toen ik nog alleen woonde was ik zo eigenwijs te denken dat ik alles wel kon, dat technisch was.. en.. ik had meestal gelijk ook
(heb zelfs zelf een aandrijfrubbertje van de cassettedeck vervangen!) (een wat??? ja.. een cassettedeck.. ik woon al een tijdje samen jah.. )
Later is nu
donderdag 28 januari 2010 om 01:06
Wat goed Cay, dat je gestopt bent met roken!! Mocht je steun nodig hebben, zie topic op gezondheidpijler, heb ik erg veel aan (gehad).
Thee én wijn....lekker hoor!
Hoe is het gegaan met je brief afleveren, Freak? Spannend idd!
Ik moet morgen op de fiets naar werk, auto moet voor APK en beurt (iig .... ben even het woord kwijt, een of andere snaar, en dat gaat alleen al ca. 400 euro kosten). Lekker. Op de fiets is natuurlijk niet zo heel erg, maar het is wel 12 km, enkele reis. Hoop maar dat het morgen niet glad is.
M'n vader zou me kunnen brengen, maar dat kwam niet zo goed uit, dus ik heb vanavond hond maar daar gelaten, geen zin om met eventuele gladheid ook nog een hond voorop in mand te hebben. Ik kan ook met de bus, maar dat duurt nog langer, dus dan maar fietsen. Kan ik hardlopen morgen in ieder geval skippen.
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
donderdag 28 januari 2010 om 01:10
Oh ja, die doos. Nou, als ik moest wachten op de man die hier ooit in huis was, dan was ik nu nog niet online geweest. Hij is erg handig qua hele huis verbouwen, maar met dingen als internet.... dat doet deze doos net zo lief veel beter zelf
anoniem_22038 wijzigde dit bericht op 28-01-2010 01:11
Reden: Waarom zie ik altijd pas fouten NA het posten...
Reden: Waarom zie ik altijd pas fouten NA het posten...
% gewijzigd
donderdag 28 januari 2010 om 01:13
quote:dreamer schreef op 26 januari 2010 @ 21:59:
(heb zelfs zelf een aandrijfrubbertje van de cassettedeck vervangen!) (een wat??? ja.. een cassettedeck.. ik woon al een tijdje samen jah.. )Kijk! Een casse... casettedek... casettedeck, wattehu
(heb zelfs zelf een aandrijfrubbertje van de cassettedeck vervangen!) (een wat??? ja.. een cassettedeck.. ik woon al een tijdje samen jah.. )Kijk! Een casse... casettedek... casettedeck, wattehu
donderdag 28 januari 2010 om 01:37
quote:dreamer schreef op 27 januari 2010 @ 11:17:
~start met duimen~
Zeg Twins, thee + wijndrinken.. ik voorzie dat je gewoon je sociale leven een oppepper moet geven
Dat zou het heel goed kunnen zijn:-) Wanneer kwam je ook alweer deze kant op:P
Ik heb ook een tijd gehad dat ik mijn dromen meestal nog wel wist.
Vind het altijd wel boeiend om met dromen bezig te zijn.
~start met duimen~
Zeg Twins, thee + wijndrinken.. ik voorzie dat je gewoon je sociale leven een oppepper moet geven
Dat zou het heel goed kunnen zijn:-) Wanneer kwam je ook alweer deze kant op:P
Ik heb ook een tijd gehad dat ik mijn dromen meestal nog wel wist.
Vind het altijd wel boeiend om met dromen bezig te zijn.
.
donderdag 28 januari 2010 om 08:28
Goedemorgen
Ik hoop maar niet dat het glad is meiden.. doe voorzichtig
Alle frustraties van gisterenavond na gesprek ex benik wel weer een beetje kwijt.. en anders zometeen op de sportschool er maar even uitsporten...
En een nieuwe mobiel regelen vandaag oude is dood kapot in 3 sutkken simkaart doet het ook niet meer Arch..... kan niet zonder mobiel....
Ik hoop maar niet dat het glad is meiden.. doe voorzichtig
Alle frustraties van gisterenavond na gesprek ex benik wel weer een beetje kwijt.. en anders zometeen op de sportschool er maar even uitsporten...
En een nieuwe mobiel regelen vandaag oude is dood kapot in 3 sutkken simkaart doet het ook niet meer Arch..... kan niet zonder mobiel....
donderdag 28 januari 2010 om 10:14
Oh, heb je weer een fijn gesprek gehad met ex . Sporten is dan idd heerlijk ja, lekker even alles eruit.
Fietsen hier ging goed, alleen even hoeven lopen bij brug over kanaal, dat was een grote ijsbaan. Best lekker ook, dat fietsen, maar het is wel 40 minuten. Net ff 10 minuten te lang eigenlijk.
Balen van je mobiel zeg, ik ben daar ook zo'n beetje mee vergroeid
Fietsen hier ging goed, alleen even hoeven lopen bij brug over kanaal, dat was een grote ijsbaan. Best lekker ook, dat fietsen, maar het is wel 40 minuten. Net ff 10 minuten te lang eigenlijk.
Balen van je mobiel zeg, ik ben daar ook zo'n beetje mee vergroeid
donderdag 28 januari 2010 om 13:08
Sportschool niet kunnen bereiken door mega file.. na 3 kwartier maar omgedraaid.. les was inmiddels al begonnen
DUh stomme T mobile.. mag 5 februari pas een nieuwe foon dus heb alleen een nieuwe sim kaart gekregen en de rest van de telefoon met plakband aanelkaar gezet ...stom gedoe
Brief heb ik gisteren aan de balie afgegeven de persoon die ik moest hebben zat de hele ochtend in bespreking... was dus voor niks nerveus
Fijn dat het niet al te glad was Demoiselle.. petje af hoor 40 minuten op de fiets!
DUh stomme T mobile.. mag 5 februari pas een nieuwe foon dus heb alleen een nieuwe sim kaart gekregen en de rest van de telefoon met plakband aanelkaar gezet ...stom gedoe
Brief heb ik gisteren aan de balie afgegeven de persoon die ik moest hebben zat de hele ochtend in bespreking... was dus voor niks nerveus
Fijn dat het niet al te glad was Demoiselle.. petje af hoor 40 minuten op de fiets!
donderdag 28 januari 2010 om 13:43
Balen van je file! En van je les...
Dank, ja best lang 40 minuten. Ik heb het 3 jaar lang 5 dgn in de week gedaan, toen ik nog geen auto had. Moet er nu niet meer aan denken eerlijk gezegd, maar ik zou 's zomers natuurlijk best wel eens met de fiets kunnen gaan, maar ja, als die auto eenmaal voor de deur staat. Korte stukjes doe ik trouwens wel altijd met de fiets hoor, maar als het langer dan 20 min is dan wordt het toch al snel de auto
Wat klantonvriendelijk en onzakelijk van T-Mobile zeg. Dan laten ze je toch eventueel iets bijbetalen, als je eerder een nieuwe tel. wil dan contractueel gezien kan. Wat als je telefoon het nou helemaal niet meer zou doen?
Ik hoop dat je snel positief nieuws op je brief krijgt!
Dank, ja best lang 40 minuten. Ik heb het 3 jaar lang 5 dgn in de week gedaan, toen ik nog geen auto had. Moet er nu niet meer aan denken eerlijk gezegd, maar ik zou 's zomers natuurlijk best wel eens met de fiets kunnen gaan, maar ja, als die auto eenmaal voor de deur staat. Korte stukjes doe ik trouwens wel altijd met de fiets hoor, maar als het langer dan 20 min is dan wordt het toch al snel de auto
Wat klantonvriendelijk en onzakelijk van T-Mobile zeg. Dan laten ze je toch eventueel iets bijbetalen, als je eerder een nieuwe tel. wil dan contractueel gezien kan. Wat als je telefoon het nou helemaal niet meer zou doen?
Ik hoop dat je snel positief nieuws op je brief krijgt!
donderdag 28 januari 2010 om 13:56
Zoooo, garage belt net, met alles dat moet gebeuren, incl. distributiesnaar 880,- euro en morgenmiddag pas klaar. Kutjeknor. Ik had er wel op gerekend hoor, het is een 120.000 km beurt, maar toch ff slikken.
Gelukkig kan ik morgen meerijden, dat scheelt weer
*gaat neuriënt weer aan het werk -always look on the bríght side of life-*
Gelukkig kan ik morgen meerijden, dat scheelt weer
*gaat neuriënt weer aan het werk -always look on the bríght side of life-*