De Pilstoppers

26-03-2009 11:19 2443 berichten
Alle reacties Link kopieren
NaamLeeftijdNaam kind

+ geb.datum Bijzonderheden

Amy27 30 Sara

(06-09-06)

Brabbel 27 Kaj

(23-01-08)

DDDJ 28 Daphne

(08-06-06)

Frans 29 Milena

(18-03-06)

Bojan

(06-02-09)

Hera27 29 Nick

(18-04-06)

Luke

(01-08-08)

Jacinta 30 Tristan

(08-06-06)

Vera

(04-12-09)

Kayleigh 31 Kayleigh

(18-08-06)

Detlev

(25-11-08)

Nala24 28 Esmée

(14-09-09) Noa1977 30 Lotte

(06-11-06)

Sophie

(19-03-09)

Quintie 27 "Jano"

(24-06-06)

"Jani"

(27-07-09)

Stiertje1971 37 Yannick

(24-08-06)

Twaalf september 31 Ties

(29-06-06)

Fenne

(01-10-08)

Universe Zoon

(06-01-07)

Nou ik ga zo weer aan het werk... niets aan late diensten op de zondag... Maar goed, hoort er nu en dan ook bij...
Oeh, ik vind dat zo knap he, die wisselende diensten, dat je die kan draaien! Ik ben echt een 9-17.00 tiepje, anders raak ik helemaal ontregeld. Werkse!

Fijn dat het zo'n geslaagde dag was Brab!
Onze avond uit eten en stappen was super gezellig. Hebben het niet zo heel laat gemaakt.

Was 1 uur weer met schoonzus bij haar thuis. Daar zaten de mannen te pokeren.

Daar nog wel ff gebleven en lag om 3 uur op bed, met helaas onwijs buik/maagpijn.

Vandaag lekker wat kunnen doen. Eerst heerlijk uitgeslapen, kantine gesopt en het oude huis schoongemaakt.

Daarna Esmée weer gehaald bij mijn zusje.

Ging helemaal super daar. Echt leuk om te horen hoe iemand dan van je kind kan genieten.

Ze heeft zich zo goed gedragen. Zie echt dat mijn zusje zo verliefd is op d'r nichtje.

Krijg snel foto's van dit weekend. Smelt helemaal als ik ze zie.
Ja KAyleigh het moest wel, want ons huisje is niet al te groot voor zoveel mensen, en wij hebben een aardig grote vriendenkring en alleen al mijn ouders en broers met aanhang zijn al 9 man hihi. En vorig jaar was zo krap, in 2-en gevierd en toen kwam iedereen in de avond aarghhhh dus dat was proppen, met nog eens rond rennende kinderen. Wil gewoon dat de kinderen moeten rennen. T zaaltje koste ons 50,00 en we konder overal gebruik van maken incl. tent en je drinken en eten moet je ook thuis halen.

Jeetje DDDJ wat een naar bericht zeg.

Hoop dat het allemaal mee gaat vallen voor der.

Ik probeer ook wat vaker op Viva te zijn hoor meiden
Ik ben ff 2 dagen druk aan de sop en veel met Esmée bezig.

Die is niet lekker. Liep al te hoesten, dus de ha gebeld voor morgen.

Nu krijg ik ook het idee dat ze oorpijn heeft. Zit iedere keer aan een oortje.

Vind het dus wel fijn dat die afspraak was gemaakt.

Staan allemaal nieuwe foto's op mijn Hyves van Esmée.

Zijn te lief voor woorden.
Hellow,

Vanmiddag ff bij de ha geweest met Esmée, maar die zegt dat er niets aan de hand is.

Als ze gewoon d'r fles leeg drinkt en geen koorts heeft, is er niets aan de hand.

Vind het soms wel een beetje een makkelijke arts. Kijk dan even in d'r oortje, dan ben ik gerust gesteld.

Heeft gelukkig wel ff d'r longetjes beluisterd en dat was goed.

Vanmorgen had ze ook 2x dunne ontlasting en ze gooit er makkelijker eten uit.

Hou het dus nog wel in de gaten.

Ik kon ook gelijk wat navragen, loop al bijna een week overtijd, maar voel al die dagen al dat ik ongesteld moet worden.

Test gedaan (goh, wat had ik daar nu een ander gevoel bij als de afgelopen jaren, zou nu echt nog niet zwanger willen zijn), maar die gaf niets aan.

Maar aan de ha had ik wederom niets.

Gelukkig aan mijn eigen lichaam wel. Net begon het bloedverlies een beetje. één van de weinige keren dat ik er blij mee ben.

Mag nu wel van mij goed doorzetten, gaan dit weekend naar de Vossemeren, wil dan niet met buikpijn rondlopen.

Vanavond komt die griet mijn nagelstudio spullen ophalen! Jeej! Kan ik mooi vervolg cursus nailart gaan doen.

Is leuk ook voor straks in de zomer, op teennagels.

Ben weer klaar met soppen. Morgen weer dagje werken.
He Nala, vervelend dat je toch met een naar gevoel bij de huisarts weg gaat. Al heeft 'ie wel gelijk, als ze haar flessen leegdrinkt (of althans, 'goed' drinkt) en ze heeft geen koorts, dan is het niet waarschijnlijk dat er echt iets aan de hand is. Ik dacht dat ze ook naar het oortje grepen bij tandjes. Ja, net gegoogled en inderdaad. Ze grijpen ook naar de oortjes bij tandjes dus dat zou het zomaar ook kunnen zijn. Hou het gewoon in de gaten en als je het echt niet vertrouwt, ga je gewoon weer terug!

Ik heb op werk meegedaan aan een loting van oude pc'tjes. Die van ons begint kuren te vertonen en ach, je krijgt het maar. Ben ik nog één van de gelukkigen ook! Dus ik mag een pc'tje ophalen. Leuk!

Ik ga zaterdag met Daphne en een vriendin en haar dochter naar een voorstelling van de Wiebelbillenboogie. Wordt gedaan in een kinderboekenwinkel in plaats hiernaast waar ze een klein theatertje achter hebben. Heb er nu al helemaal zin in!

Fijne avond meisjes!
Oh, en natuurlijk Hoera voor Ceetje.

Van harte met je kleuter Star!
ceetje jarig? Hoera! Een kleuter, jee wat gaat at toch snel. Milena is ook al bijne een kleuter. Ik las pas even mee op stars topic en daar zag ik een superschattige foto van Ceetje (met lang haar!) met rugzakje op weg naar school.

Hier is Bojan weer ziek. Zo zielig. Weer hoge koorts, weer slecht eten weer een hoopje ellende. Gisteren kon hij gelukkig nar mijn moeder, vandaag is man thuisgebleven. Hopenlijk is morgen weer wat beter, want hij voelt zich echt beroerd :( .
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
DDDJ, nooit van gehoord dat ze met tandje aan hun oortje zitten.Ze heeft ook al dunne ontlasting.

Morgen toch nog eens goed kijken in d'r mondje.

Heb je nu een nieuwe pc via je werk?

Veel plezier bij die voorstelling. Nog nooit van gehoord.

Sjit hé Frans, Bojan weer ziek. Is hij veel de laatste tijd he?
Bojan trekt sowieso altijd aan zijn oortjes. Meestal als hijmoe is, dan trekt hij keihard aan zijn oren. Vandaar dat ze zo flapperen Dunne poep kan ook van tandjes zijn. Het stinkt, bah. Bojan krijgt misschien wel een keisje, hij heeft 1 knaprode wang. Ik voel alleen niks in zijn mond. Hij is ook erg verkouden en rochelt vandaag weer. Heeft wel goed geslapen, vanochtend 100 cc melk op en 2 stukjes brood. En, hjet belangrijkste, hij had weer wat praatjes. Hoera, hoop dus maar dat ie weer bijna beter is. Wel balen, 2 dagen echt ziek en dan precies op de 2 dagen dat ik werk.

Leuk DDDJ een nieuwe pc. Bij man op werk doen ze dat ook. Met laptops dan, want daar hebben ze allemaal lap[tops .

Hier is zaterdag in de bieb ook de wiebelbillenboogie. Denk dat ik (en mileen) er ook naar toe gaan. Lijkt me leuik!
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Och arme Bojan, ziekjes. Hopelijk gaat het de goede kant weer op. Misschien idd een kies? Hier ook laptops op vriends werk in de verloting, helaas geen prijs voor ons dit keer. Het heeft ons al eens een laptop opgeleverd, erg handig.

Nala, gelukkig dat het geen oorontsteking, misschien inderdaad de 2e (toch?) tand op komst. Dan hier ook dunne luiers enzo... En jij weer ongesteld! Vervelend dat je je huisarts niet echt ziet zitten...
Detlev heeft ook een paar rotnachten achter de rug. Hier zijn de hoektanden de boosdoeners. De 4 kiezen heeft hij al, maar nu krijgt hij dan toch de hoekatanden door. Er is er inmiddels 1, en de 2e lijkt op springen. Vannacht heeft hij wel goed geslapen, maar de nachten hiervoor was het een regelrecht drama... Poeh ik trek dat steeds slechter zeg, krijg er een erg kort lontje van naar iedereen in mijn omgeving...

Verder wordt hier door de kinders nog veel gehoest enzo, vinnik zo zielig klinken, ik hoop maar dat die zomer/ lente niet lang meer op zich laat wachten.

Voor ons Chili reis zitten we te twijfelen of we in november gaan of in februari volgend jaar. Hmmmm met die lange winter, neig ik toch naar februari. Las dat het daar bij de kust altijd lente is, hmmmmmmm, was het maar vast zover!
Oef de tandjes dat is zo`n drama.. Ik zit bij Kaj op de kiezen te wachten, ik vind 1 pluspunt dat ik nooit geen strijd heb met tandenpoetsen. Hij vind het zo leuk, thank god
Hoop tandjes ellende dus?

Kayleigh, dat eerste tandje is dus weer verdwenen bij Esmée.

Maar voel nu ook nergens eentje zitten.

Maar alle symptomen lijken er wel op...

Vandaag gewerkt, maar had de hele dag koppijn. Was wel een leuke middag. Meteen klein cluppie naar een heel groot ballenbad geweest. Uurtje met de kids daar vertoefd.

Esmée deed het weer super op het kdv.

Morgen is dan eindelijk D-day! De sleuteloverdracht.

Heb er tuurlijk heel veel zin in, maar vind het ook wel beetje moeilijk hoor. Loopt er opeens iemand anders in je huis.
De sleuteloverdracht gehad. Voelde echt dubbel, maar zijn tuurlijk vooral blij dat we het kwijt zijn!

Zo mijn nagels laten doen.

Weet niet of ik er morgen nog ff ben, gaan een lang weekend weg met mijn ouders, zusje en zwager. Gaan naar de Vossemeren!
Kan me je dubbele gevoel wel voorstellen hoor Nala, maar wel fijn dat dat nu helemaal klaar is, hoef je maar 1 huis schoon te houden, haha! Enne tandje weer verdwenen... Das ook wat. Nou ja, misschien komt ie nu dan echt door!

Brabbel, hier ook eigenlijk nooit problemen met het poetsen, bij beide kinders niet. Gelukkig maar, ik zag bij een vriendin dat ze het met z'n 2-en moesten doen: 1 kind in de houdgreep en ander poetsen. Wat een gedoe elke avond dan zeg.
Hier dagje vrij en suprise!!! het sneeuwt hier al een paar uur lekker door... Was het eindelijk weg allemaal, kreeg gister zelfs even een tikkeltje lentegevoel (lekker zonnetje, niet onder 0 en vogeltjes die zingen). Nu dus hard afgestraft met sneeuw... Gisteren zaten vriend en ik even te berekenen hoe lang we al sneeuw hebben en we kwamen uit op 17 december... Alleen deze week was het echt dooi. Nou ja, nog steeds beter dan een kwakkelwinter, maar het duurt 'zoooo lang' (Kayleighs woorden).

Mijn zusje is jarig, vanmiddag dus even op verjaardag. Eerst kijken of ik Kayleigh aan het kleuren krijg voor een mooie tekening! Dan hebben we het verjaardagsseizoen weer wat afgesloten. In januari is praktisch iedereen jarig van de familie.

Goede dag verder!
quote:Nala24 schreef op 28 januari 2010 @ 19:01:

Weet niet of ik er morgen nog ff ben, gaan een lang weekend weg met mijn ouders, zusje en zwager. Gaan naar de Vossemeren!Lekker zeg, veel plezier!!!!
Sneeuw bij jullie Kay? Hier regent het... En als het dan soms sneeuwt, blijft het niet liggen.

Ben helemaal klaar voor het weekend weg. Wachten totdat Vent klaar is met werken (rond 15 uur) en dan gaan we gelijk weg.

Ben benieuwd hoe Esmée het in de auto doet. Voor het eerst zo'n lange rit.

Fijn weekend allemaal en tot volgende week!
Hmmmm......ben flink te laat.

Dus daarom.......Nala genoten van jullie weekend weg?

Ben gek op sneeuw maar ben er nu ook wel klaar mee.

Kayleigh, heb je nog solliciaties lopen?

Jac hoe is het met je?Draai gevonden met 2 kids?

Frans, Bojan weer helemaal fit?

DDDJ, lekker zo'n pyjama dag (loop achter met reageren )Hoe is het met je moeder? Wat knap dat ze zoiets kunnen.

Brabbel, mooi dat Kaj zo genoten heeft van zijn verjaardag.

Hmmm en de rest weet ik niet meer.

Nick hangt tegen de griep aan, afgelopen nacht regelmatig wakker, flink hoesten. Dus vandaag thuis gehouden van de psz en lekker laten slapen tot 9:15.

Ging verder vandaag wel goed

Met Luke was erin het begin niks aan de hand en toen werd hij jengelig, Wou alleen maar bij me zitten, viel uiteindelijk zelfs in slaap op schoot.

Vanmiddag overgegeven en daarna goed geslapen en daarna ging het weer wat beter.

Hoop dus dat ze morgen allebei weer fit zijn.

Ga nu zelf ook even tv kijken. Straks good wife. Leuke serie.
Hoi,

Nala, veel plezier!

Bojan is met 3,5 maanden mee naar Slovenie gereden en dat ging prima. Zo ver gaan jullie denk ik niet

Hoe is het met die moeder van een vriendin?

Hopenblijk worden L en N niet ziek!

Hier nog steeds snipverkoudehn slecht etende Bojan. Maar gelukkig geen koorts meer. Wel nog snel aangebrand en slecht eten dus. Erg irritant is dat.

Man is met Milena naar een voorstelling in de bieb. Ik zit lekker rustig thuis. Er ligt weer een dikke laar sneeuw, dus man en Mileen zijn op de slee naar de stad. Leuk is dat hoor, zoveel sneeuw, maar maandag wil ik graag dat alles weer weg is en ook geen ijs verder zodat ik niet hoef te krabben
En hier ligt ook weer sneeuw. Ben er zo klaar mee.

Hoe was de voorstelling Frans en DDDJ?

Gisteren ging het goed met de heren. Gisteravond en vannacht had Luke weer koorts. En nu is er niks aan de hand.

Nick klaagt af en toe over oorpijn en dan weer niet. Beetje jengeli.

Lastig en we hebben kaartjes voor Dirk Scheele vanmiddag.
Hera, als jij geen zin meer in sneeuw hebt wordt het wel heel erg.

Hopelijk valt het mee met Nick en kan hij vanmiddag gewoon mee.

Al iets gehoord van de hond (of hoe lang duurt zoiets bij honden)

Frans, hoe is het met Bojan, alweer iets beter? Vervelend dat hij zo blijft kwakkelen de hele tijd. Het wordt echt tijd voor lente.

en hoe was de wiebelbillenboogie. Ties vond het boek echt geweldig. Hier in de bibliotheek was niks, zijn aan het verbouwen, wel jammer.

En Bojan alweer bijna jarig, gaat dat echt hard zeg.

DDDJ, lekker zeg zo'n cadeautje van je werk. Bij ons blijven pc's in gebruik totdat ze naar de antiekveiling kunnen.

Bevalt werken nog steeds goed? En helemaal gewend aan 4 dagen?

Brabbel, leuk dat Kaj's verjaardag zo geslaagd was. Foto's waren erg leuk. 2 is echt zo schattig, zijn ze zo overdonderd door alle cadeaus en aandacht, zo leuk om te zien.

Nala, super dat jullie huis nu echt verkocht is. Maar herken ook wel het dubbele gevoel dat het ook wel gek is om een huis met zoveel herinneringen achter te laten. Weet nog dat ik keer bij oude buren was en huis zag er nog helemaal uit als van ons (onze gordijnen hingen er nog, tuin hetzelfde)

En hoe was je weekendje?

Kay, oeh dat klinkt inderdaad wel heel lang al vanaf 17 dec alleen maar sneeuw en ijs. Voor mij mag het ook wel over zijn maar kreeg bijna ruzie met Ties toen ik vanmorgen durfde te zeggen dat de sneeuw nu maar eens weg moest gaan.

Oh en jullie vakantie klinkt echt super met kids naar chili. Hoe lang gaan jullie? Mijn broer zit nu costa rica (oh jaloers, 29 graden en lekker op het strand)

Balen dat het niet op schiet met solliciteren. Al iets leuks gevonden inmiddels?

Quintie, Jas, Amy en Uni, hoe is het bij jullie?

Iemand nog keer iets van Noa of stiertje gehoord?

Hier gaat met de kids alles super. Ties is (meestal) erg lief en vindt het ook super gezellig dat hij zo aan het kletsen is. Hij wil iedere avond aan tafel de dag doorspreken. Gaat hij aan iedereen vragen wat ze hebben gedaan. En als je dat dan aan hem vraagt zegt ie moet je mijn boekje maar lezen. Ties is weer erg blij met de sneeuw en is de halve dag buiten. Wat wel lastig is dat hij nu tussen wel en niet slapen in zit. Af en toe slaapt hij niet en dan is hij 's avonds ontzettend vervelend. Maar als ik hem op bed ligt gaat hij alleen maar spelen, soms valt hij dan wel in slaap maar vaak pas laat waardoor ik 's avonds beetje in de knoei kom.

Fenne is vooral erg ontdeugend en eigenwijs maar soms ook erg lief. Ze zit overal aan leg je het hoog dan pakt ze wel iets om op te klimmen. en als ze iets niet mag krijst ze alles bij elkaar. Soms word ik daar erg moe van maar soms is het ook wel erg leuk om te zien. En kan er ook niet teveel van zeggen want ze lijkt op mij.

Met mij gaat het wel weer wat beter. Was toch wel erg van slag van al het gedoe op mijn werk. Maar inmiddels is het zo ver dat ik mag blijven (houdt nog beetje slag om de arm want het kan morgen maar zo weer anders zijn op het moment) en daardoor voel ik me wel wat rustiger. Al is de situatie nog wel erg lastig en doen we erg ons best om nog meer collega's te kunnen behouden. Want vind echt dat we met personeel wat nu overblijft geen kwalitatief goed zorg kunnen bieden voor de kinderen. Feit dat ik persoonlijk buiten val maakt wel dat ik me beter kan inzetten en minder emotioneel geraakt ben door de situatie.

Ga nog even gezellig doen man gaat vanmiddag naar voetballen.
Wat fijn dat je mag blijven (houdt ook een paar slagen om de arm) Hoop dat je inzet/steun werkt zodat er nog meer mensen kunnen blijven.

Gezellig hé dat geklets. Hoewel soms ook erg vermoeiend.

We zijn dus niet gegaan, hebben de kaartjes aan de buurjongen gegeven die heel graag wou. Nick is niet fit, vind er dan toch niks aan. Dus mooie oplossing

rond 15 februari maken ze een echo om te kijken of/ en hoeveel pups er in de buik zitten. En dan worden ze rond 21 maart geboren en mogen ze rond hemelvaart mee naar huis.

Tenminste als er genoeg pups zijn, dat we er 1 krijgen.

Ga nu Luke eruit halen.

Fijne zondag allemaal.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven