FRSSWND

04-01-2010 14:06 2608 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ja, kom er nú maar uit!

Link naar het oude topic.

Is het een jongen of een meisje?

Totaal aantal stemmen: 36

Jongen (17%)
Meisje (28%)
Geen idee (6%)
Ik doe niet mee, want polls zijn voor babybrabbelaars (50%)
Dat kan ook komen omdat ik dingen verwijderd had....

Ik heb nu nog een tweet geplaatst.
quote:lilalore schreef op 26 januari 2010 @ 20:35:

Ja dat is gek, weet ik niet hoe dat kan. Hoewel, op je eigen pagina zijn die berichtjes altijd wel te zien. Dus als jij in twitter naar mijn pagina gaat kun je ook alle berichten zien die ik naar @naam getweet heb, ook als je 'naam' niet bij je followers hebt.o, dat zal het dan wel geweest zijn!
En nu ben ik weg hier, kan eindelijk weer eens desperate housewives kijken!
Mijn pc wordt wel steeds trager. Tijd voor een nieuwe cq 2e exemplaar.
Ik ga zo Family Matters kijken. Nog even het topic uppen.

Morgenmiddag heb ik trouwens mijn 1e zakelijke netwerk afspraak van 12 tot 18. Spannend. Kan ik gaan netwerken .

En kan ik gelijk vragen aan mensen of ze twitteren .
Spannend Morrie, een netwerkafspraak via de KvK?
grappig die aanpassing in je OP, Wind

Verder even weinig te melden want duf en druk. Net werk voor cursus van donderdag gedaan, want morgen studiedag van 8.30 -22u (ja, dat staat er echt, maar wel ook met hopelijk gezellig eten) en donderdag eerst met mijn moeder naar het ziekenhuis en 's avonds die cursus.
quote:nathje schreef op 26 januari 2010 @ 21:20:

grappig die aanpassing in je OP, Wind

Oh, jij vindt het grappig!

quote:Wind schreef op 26 januari 2010 @ 21:04:

Spannend Morrie, een netwerkafspraak via de KvK?

Nee hoor, via mijn eigen netwerk.

Wat is het voor cursus Mille?
Rustig rustig Wind. Denk aan je toestand!

Ik zag net dat GW ook aan de Twitter is geslagen?

Leuk ook met de kaarten business! Kun je meteen tweeten als er een nieuw ontwerp is bijgekomen en nu met de geboorteslinger enzo. En weer werk voor Vrolijkerd een link toevoegen met volg ons op twitter! Even een origineel vogeltje ontwerpen en voila!
Dat zijn wel veel uitroeptekens maar ik ben enthousiast

Dat is wel een lange dag Mille. Hopelijk is het ook nog gezellig dan gaat het wel snel.

Ik zit te zweten op de B&B offerte. De offerte is al een hele klus laat staan dat we de opdracht echt krijgen. Best lastig in te schatten hoeveel werk en dus kosten we er aan moeten hangen.

Het zou zo leuk zijn. Misschien kan ik als het af is nog wel regelen dat wij er dan mogen logeren. Er komen namelijk ook kamers waar je leuk met je vriendinnen kunt logeren.
Nou, ik zou zeggen, doe je best Nathje!

Is het een nieuw B en B? Ik heb weleens op tv een B en B gezien in Zeeland. Volgens mij zochten die mensen toen een pand via de tvmakelaar ofzo.
Helaas is adaptor van MacBook kaduuk, dus laptop kan niet meer opladen. Geen computertijd vandaag, want op zolder terwijl de meesten thuis zijn werkt meestal niet.

Iemand nog Mac adaptor in aanbieding?

Grappig hoor, al dat twitteren ineens.
Nee Lien, helaas. Geen Mac adaptor. Zullen wel reteduur zijn ook, zoals alles van Apple. Zou zeker kijken of een andere adaptor ook past.

Pc op zolder scheelt/kost mij ook heel veel forumtijd. Hoop dat we snel een laptop aanschaffen voor beneden. Deze gaat dan naar zaak, dan hebben we pc in de winkel, op kantoortje en in magazijn.

Maar ik heb zo ontzettend veel geld uitgegeven de laatste tijd dat ik Pebblo in het harnas jaag als ik ga zeuren om laptop. (die we overigens op de zaak kopen). Ik heb mijn hele zwangerschapsuitkering er doorheen gejast de afgelopen maanden aan kadootjes voor Sint, kleding voor ons allen en andere snuisterijen en heb Pebblo beloofd van het geld deze maand 1.000 euro opzij te zetten.

Wat is het koud he?

Ik denk trouwens dat je er beter uitziet qua gelaatskleur omdat je meer buiten bent, Morrie.
Morning!

Ik heb net mijn werk gemaild dat ik een uurtje later kom. Slaaptraining schiet nog niet echt op, vannacht drie uur met haar in de weer geweest. En toen ik eindelijk weer sliep plaste Sum in ons bed, dus konden we dat ook nog eens gaan verschonen. Sjaak heeft mijn wekker uitgezet vanochtend, dus werd om kwart over acht pas wakker. Maar beter ook anders was ik echt niks waard geweest vandaag.

Hier ook geen Macadaptor, ik heb helemaal niks van apple.

Klus klinkt leuk Nathje, en er samen heen ook . Wind, alles goed?
Nathje, jij bent echt een inspiratiebron!

Goede ideeën.

Wat een prutnacht, LLL!

Hopelijk heeft dat uurtje geholpen vanmorgen en voel je je nog een beetje fit.

Lien, hier geen Apple accessoires.

En ik zou laptop echt missen als we hem niet meer zouden hebben.

Strippen heeft niet geholpen. Terwijl i wel hoop had want verloskundige was er van overtuigd dat ik zou bevallen. Dat bleek... een half uur geleden belde andere verloskundige om te vragen hoe het ging en of ik lekker had geslapen (lief hé?). Gezegd dat ik goed had geslapen, maar dat natuurlijk niet het antwoord was wat ze wilde horen. Toen zei ze dat ze zo (binnen een half uur) langs zou komen om het nog eens te proberen.

Ik heb zulke lieve, empatische verloskundigen. Ze belt gewoon uit zichzelf! En nu voel ik me niet bezwaard, want ik heb nergens om gevraagd Volgens mij vinden ze zo'n thuisbevalling en er één waarbij het geslacht niet bekend is gewoon leuk (althans dat hebben ze al een paar keer gezegd).
Pebb, ik zag je op Twitter. Gisteravond in bed bedacht ik me dat jullie ook echt goed Twittermateriaal zijn. Ook nav dat artikel van LLL op de SG waarin staat dat je zakelijk en prive twitters door elkaar moet gebruiken om klanten aan je te binden. Als jij twittert dat je met hond, Moshje en Pebblo aan het werk bent op de zaak, smelt half Nederland .

Ik vind het geloof ik leuk, Twitteren. Ik weet niet of dat de nieuwigheid is, maar ik heb het idee dat het me nu al iets oplevert. Namelijk een goed adres om huisstijl te ontwikkelen, en een goed contact met een oud manager.

O Lila, die nacht van jou! Wat een drama zeg.

Knorrie was ook weer onrustig vannacht. Steeds huilen en dan weer stil. Uiteindelijk weer even bij me genomen en toen sliep hij zo, kon ik hem weer overleggen. Of het nou de kou is, ik weet het niet, maar hij is de laatste nachten steeds even aan het huilen. Hij is ook verkouden. Dat is het misschien.

Ik ga me zo omkleden, ben een beetje zenuwachtig voor de bijeenkomst vanmiddag. Moet er echt weer even inkomen, in het zakelijk gedoe. Hoop wel dat ik met mensen in gesprek kom, maar dat moet lukken want er zijn ook (oud) bekenden als het goed is.

Ik denk ook dat het komt doordat ik meer buiten ben Pebbles. Vind het wel fijn. Vind alles fijn op het moment. Net even een kopje koffie gedronken met Harrie bij een tearoom. Dat kan nu gewoon, zo heerlijk!
Spannend Wind!!
Dank je wel voor het compliment, Wind. Ik vind het gewoon leuk om met jullie mee te denken. Marketing is ook wel een beetje mijn bezigheid binnen de zaak. Het is gewoon leuk om creatief te zijn in naamsbekendheid creëren ed.

Spannend Wind. En wat super aardig van ze. Ik hoop dat het iets helpt.

Ik mix zakelijke en prive twitter niet heel veel eigenlijk. Wij volgen Erik Custer en zie regelmatig langskomen wat hij heeft gegeten of dat hij is wezen sporten. Ik kan me niet voorstellen dat onze volgers daar op zitten te wachten

Helaas geen apple adaptor, Lien. MP misschien?

Ik vind een laptop echt heerlijk. Gisteren moest ik 's avonds werken maar zit dan toch op de bank naast Aap die een filmpje aan het kijken is. Dan is het meteen minder erg.

Gezellig Morrie even naar de tearoom. Echt kadootjes zijn zulke momenten hè?

Vanmiddag ben ik thuis samen met Japie. Heel leuk vind ik dat zo met zijn tweeën. Hij is zo'n lief en gezellig jongetje.

Apie is lekker op pad met een kinderfeestje dus ik hoop dat het weer een beetje normaal doet. Ze moeten nl een stuk (uurtje) rijden, heen en weer.
Ik heb dat ook Nathje, dat ik wat moeite heb met mixen zakelijk en prive tweets. Misschien ook vrouweigen? Dat wij denken dat we zakelijk moeten blijven om respect af te dwingen?

Maar ik kan me wel voorstellen dat juist dat prive kijkje in de keuken mensen aan je bindt, en aangezien gunnen toch heel belangrijk is..... Nou ja, ik ga toch kijken of ik er een modus in kan vinden.
Nou, ik kan me voorstellen dat het wel leuk om te melden dat je op het vliegtuig naar Milaan stapt om daar de beurs te bezoeken.

Maar 'ik eet nu een boterham' vind ik zelf minder.

Aap heeft iemand op zijn hyves staan en die schrijft zo persoonlijk dat Aap ze altijd voorleest. Gênant gewoon.
Maar de zaak van Pebbles is ook leuk twitter materiaal, ja!

En ook leuk om te melden wie er in de winkel zijn, vind ik. Wij volgen een winkel die dat ook doet: "Roy en Sandra staan vandaag in de winkel en heten u van harte welkom." Dat soort werk. En ook aanbiedingen voor die dag enz.
Nu de boel inpakken. Ik ga Japie van de PSZ halen. Ziet hij altijd zo lief in een kringetje te wachten. Zo'n lief momentje.
Ja, ik denk dat dat het is Morrie, dat door dat stukje prive mensen een soort affiniteit met je krijgen en je sneller iets gunnen. Slijterijmeisje doet dat heel goed in ieder geval. Mijn zwager en schoonzusje trouwens ook, ik denk juist dat het succes van twitter erin zit dat je leest dat zij een shoot voor een bekend merk aan het voorbereiden is en daarna met haar dochters is gaan zwemmen. Zal hun namen wel op SG zetten. Het is ook wel slim om heel veel mensen te followen, hoe meer je er volgt hoe meer volgers je zelf ook weer krijgt. Dus ook juist onbekenden, maar wel bijvoorbeeld bij je in de buurt of die iets in je vakgebied doen. Ik heb dat niet gedaan omdat ik er voor werk toch niks aan had, maar heb er met zwager (die ook boek over twitter en aanverwachte marketingtechnieken heeft geschreven) wel over gesproken en hlevert hem en schoonzus best veel opdrachten op.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven