Vreemdgaan

27-01-2010 20:30 125 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik kom hier niet voor een moreel oordeel (mag natuurlijk altijd), maar voor een antwoord op een vraag die ik heb.

Ik heb een relatie van 6 jaar met mijn vriendin. Sinds een half jaar heb ik buiten haar weten om nog een relatie met een ander meisje. Ik ga dus vreemd. De reden? Vele. Vind ik dit OK? Nee, maar toch doe ik het...

Maar wat ik wilde weten: sinds ik met dit meisje vrij, heb ik minder zin in seks met mijn vriendin. Op zich was ons seksleven altijd goed. Komt dit jullie bekend voor: jij of je partner gaat vreemd en de seksuele interesse in de eigen partner neemt af?
Logisch, je gaat nu met een ander naar bed! Ga je het je vriendin ook vertellen? Dan hoef je er niet meer over in te zitten dat je minder zin in haar hebt..
quote:Ikke89 schreef op 27 januari 2010 @ 20:33:

Logisch, je gaat nu met een ander naar bed! Ga je het je vriendin ook vertellen? Dan hoef je er niet meer over in te zitten dat je minder zin in haar hebt..Waarom is dat logisch?
waarom ga je vreemd? Nee, het komt me niet bekend voor en wil dat ook graag zo houden, ben niet zo van het vreemd gaan....
Omdat je je kruid in de regel maar 1 keer kan verschieten...
die ik wilde bestaat al...
Je vindt het niet ok, maar je doet het toch? Wat zegt dat over jou denk je? Sorry, toch een moreel oordeel; ik ben niet onpartijdig want ik heb ooit in hetzelfde schuitje als jouw vriendin gezeten; kan je verzekeren dat je geen idee hebt wat je nu allemaal kapot maakt/hebt gemaakt! Vreemdgaan maakt meer kapot dan je lief is. Maar ga vooral lekker verder met het eten van 2 walletjes.
Ik heb geen idee persoonlijk dan, ben nog nooit vreemd gegaan.

Verder vind het ook logisch, je kan je kwakkie nu bij een ander kwijt, heb je minder behoefte om je vriendin daarmee lastig te vallen. Is ze vast heel blij mee.

Keep up the good work zou ik zeggen...
Hoe lang ga je dit volhouden zonder dat zij het weet?
Poeh, kunstgras wat een problemen heb jij zeg! Nu heb je eindelijk een neukertje buiten de deur, en nu leidt het sexleven met je partner eronder. Wat vervelend allemaal voor je zeg.

Ja, adviezen? Moeilijk moeilijk... praat er eens over met je vriendin.

'Goh, schat, vanavond niet, ik heb al mijn kruid al verschoten bij de buurvrouw.'
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Ja logisch die andere vriendin kost ook energie...en dat is allemaal veel nieuwer.

Vind het trouwens enorm respectloos, je vriendin zich maar afvragen waarom jij geen zin meer hebt en het enige waar jij je blijkbaar zorgen over maakt is seks
Doubt kills more dreams than failure ever will
Jij hebt gewoon niet zo'n hoog libido.

Er zijn mannen die kunnen/willen het 3 keer per dag. Als jij met je bijslapie hebt geneukt, krijg je 'm vervolgens niet meer omhoog voor je vriendin.

Denk ik hoor.

Vertel eens over die vele redenen waarom je vreemdgaat? Ben ik oprecht in geïnteresseerd.
Ik hoop dat je vriendin er snel achter komt.
Ja, idd wat Charlotte zegt: dit topic staat op 'Relaties', waarom vind jij dat je het recht hebt om een andere vrouw te neuken? Verder:

De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
hoe zou jij het vinden als je vriendin al een half jaar een ander neukt?
Wees een vent en vertel je vriendin de waarheid. Leuk voor haar om zo'n vent te hebben . Zij de lasten en jij de lusten.

Wees er maar trots op..
quote:kunstgras schreef op 27 januari 2010 @ 20:30:

[edit]Jeemig wat een domme vraag. En wat ga je met het antwoord doen vraag ik mij af?
anoniem_38662 wijzigde dit bericht op 27-01-2010 23:11
Reden: Onnodige quote OP
% gewijzigd
Je gaat waarschijnlijk niet voor niets vreemd, dus dat je zin in je eigen vriendin afneemt vind ik niet zo'n raadsel....

(ik geef geen oordeel....of toch wel..... )
Je schuldig voelen tov de ander is meestal een goed ingredient voor een waardeloos seksleven. Maakt niet zo veel uit waar je je dan schuldig over voelt eigenlijk, het maakt zelfs niet eens uit of je je terecht schuldig voelt volgens mij.

Het komt me wel heel bekend voor dat mijn interesse voor mijn vriendje afneemt ja als hij met de vriendin van zijn broer neukt. Gek he?
Nog even een aavulling: misschien tijd om eerlijk te zijn en je eerdere relatie te beeindigen???????

Dan heb je dit dilemma niet meer!
quote:Vl43inder schreef op 27 januari 2010 @ 20:44:

Je schuldig voelen tov de ander is meestal een goed ingredient voor een waardeloos seksleven. Maakt niet zo veel uit waar je je dan schuldig over voelt eigenlijk, het maakt zelfs niet eens uit of je je terecht schuldig voelt volgens mij.

Het komt me wel heel bekend voor dat mijn interesse voor mijn vriendje afneemt ja als hij met de vriendin van zijn broer neukt. Gek he?

Jeetje, dacht dat dat van mij erg was.. Voelen hoe je vriend met je beste vriendin gaat, wat de vriendin weer is van zijn beste vriend!

Maar in je eigen familie! ..
Luister mensen, ik stelde een simpele vraag: herkennen jullie dit? In plaats van een antwoord, krijg ik een hoop reacties die niets met de vraag te maken hebben. Natuurlijk mag je best een tegenvraag stellen...maar dit vind ik wel erg minimaal.

Die verklaring van dat libido...ik weet het niet. Met mijn 'neukertje' zoals jullie dat noemen, kan ik het wel elke dag drie keer doen. helaas kan dat niet altijd. Met mijn vriendin is dit nooit zo geweest. Ook niet in het begin. De seks was gewoon OK. Best lekker, maar niet spectaculair.

Met mijn nieuwe vlam was het op seksueel gebied vanaf het eerste moment dat we elkaar aankeken alsof de bliksem insloeg (bij ons beiden). Het kwam al snel tot seks en die was al meteen zo anders dan hij met mijn vriendin ooit geweest is. Deze dame is veel ongeremder, vrijt met meer passie en is gewoon lekker brutaal in bed. Mijn vriendin is een lieve schat, maar op dat gebied gewoon erg middelmatig. Een dergelijke ongeremdheid past ook helemaal niet bij haar persoonlijkheid. Dus het is ook geen kwestie van praten. Zou ook niet weten wat ik moet zeggen. Het gaat niet om speciale wensen of zo, maar gewoon om de passie. Als je elkaar aanraakt, dat je een elektrische lading door je heen voelt gaan.

Dit wil ik mezelf niet ontzeggen. Daarom ga ik vreemd.
quote:driewieler schreef op 27 januari 2010 @ 20:44:

[...]

Jeemig wat een domme vraag. En wat ga je met het antwoord doen vraag ik mij af?Puur interesse
quote:Vl43inder schreef op 27 januari 2010 @ 20:44:[/b

Het komt me wel heel bekend voor dat mijn interesse voor mijn vriendje afneemt ja als hij met de vriendin van zijn broer neukt. Gek he?Dat was de vraag niet.
Je vriendin verdient beter dan een vent die zes maanden lang met een andere vent neukt.

Verbreek de relatie, en geef haar kans op een eerlijke.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven