Entertainment alle pijlers

Generatie 2010

28-01-2010 19:35 974 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanavond om 21.30 komt er een nieuw programma op Nederland 1, Generatie 2010. In het programma worden 5 kinderen gevolgd die worden geboren, en dan voor de komende 18 jaar!

Ik ben eerlijk gezegd best benieuwd, wie gaat er nog meer kijken?
jaaa ikkee

Wel raar dat die kinderen 18 jaar gevolgd worden zonder dat ze daar zelf over kunnen beslissen! Soort van trumanshow maar dan niet geheim en hun hele leven.

En hoe gaan ze dat dan uitzenden? 18 jaar lang??
Helemaal eens met Kiss86

Ik ga ook kijken..

Ben benieuwd naar hoe het worden gaat.
Het lijkt me inderdaad heel raar dat je dan op een bepaalde leeftijd als kind ontdekt dat heel veel mensen je hebben gevolgd op tv.......

Ik geloof dat ze elk jaar een aantal uitzendingen gaan uitzenden in een serie.
Dit is al eerder gebeurd, en zo bekend zijn die mensen ook niet...dus niet te druk maken daarom.

Dat programma was ook van Nederland 1 en dat ik gelukkig geen SBSpoeha.
Jaaaa! Ik heb hier al de hele week op gewacht Het lijkt me een bijzonder programma (gelukkig van Ned 1). Ik vraag me wel serieus af hoe lang dit programma werkelijk blijft draaien....
Over 18 jaar bestaat Ned 1 niet eens meer en de productie maatschappij waarschijnlijk ook niet enz enz. Weinig kans dus dat het 18 jaar loopt. Wel leuk hoor dus ga wel kijken maar geloof niet dat het zo lang draait
Verander wat je niet kunt accepteren en accepteer wat je niet kunt veranderen
Nederland 1 bestaat al sinds 1964, dus ik ben er niet zo bang voor dat dat verdwijnt. Tja, en het programma, dat is afwachten, maar er schijnen wel voorbeelden te zijn in andere landen: Denemarken, Engeland.
Wil je me er over 5 jaar aan herinneren dat het vervolg wordt uitgezonden? Dat soort dingen mis ik geheid!

Wel een leuk programma trouwens. Ik ga zeker even kijken.
Dat stel wat nu is!

Tja wel vervelend: ik was net aan het trainen voor de NY marathon. Werd ik zwanger: moest ik stoppen. Was ik net zo op gefocused. Balen zag.

Nou, dat zwanger zijn vind ik niks, ik hoop dat moeder zijn straks beter zal bevallen. Lekker ondankbaar zeg!

Wie heeft gezien hoe dit stel zwanger is geraakt? Ze lijkt mij slim genoeg om gewoon te pil te slikken....
Heeft die gozer van dat jhonge stel nou een peuk in zn bek terwijl zn vriendin staat te puffen?
wat een sukkel die ene jongen met de piercing! Staat gewoon heel rustig een sigaretje te roken, terwijl zijn vriendin weeen staat weg te puffen....
de stelletjes zijn wel overduidelijk gekozen zodat alle soorten aan bod komen!
wat worden sommige vaders toch watjes als ze opa worden.
Wat vinden jullie ervan dat een groot deel van de stellen zwanger is geworden zonder dat ze hier bewust voor hebben gekozen? Zeker dat jonge stel doet het voorkomen alsof het hun 'overkomen; is! VOlgens mij ben je daar toch nog echt altijd zelf bij.
ja, apart vind ik ook! wel een heel rooskleurig beeld zo
pff....saaai
Ik vraag me ook wel af hoe die stellen over 18 jaar naar zichzelf kijken.
Oh en dat stel waar die vader/jongen alleen patat en frikandellen lust!

Die vriendin kan straks twee kinderen op voeden: haar vriend en het kind. Mijn hemel, dat je daar op valt op zijn onvolwassen type!

Echt ik val van de ene verbazing in de andere bij dit programma.
Och, die jonge papa die verdwaasd de verloskamer uit komt lopen en in huilen uitbarst. Ontroerend!

Interessant programma, maar ik hoor de voice-over steeds zeggen dat dit e nieuwe generatie is die ze gaan volgen, totdat ze volwassen zijn. Daar moet het kind zelf ook maar net zin in hebben natuurlijk.
Ah, nu weer dat stel dat eigenlijk baalt van de zwangerschap en het aankomende kind.

Gelukkig hebben ze nu al wat weekendjes gepland om alleen met z'n tweeen weg kunnen gaan.

Pfffft.
ja, dat klinkt wel wat overdreven. Op zich natuurlijk prima en verstandig om ook tijd voor je relatie te nemen, maar om het zo specifiek te benoemen en te plannen als het kind er nog niet eens is...
en die jongen maar doorslapen....
En hij blijft gewoon liggen!
Zullen we eens inschatten hoeveel stellen er over 5 jaar nog bij elkaar zijn? Dat jonge stel lijkt me niet, maar ook de dame die zwanger werd van de scharrel en nog aan t scheiden is, dir kunnen t niet eens over een bijzettafeltje eens worden.... ik geef ze weinig kans.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven