Saai!

22-10-2009 21:59 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
En daar gaan we weer (zucht).

Snjókorn falla, á allt og alla
quote:steph schreef op 29 januari 2010 @ 11:14:

Pff, had ik een saaie fout gemaakt. Ik moest er gisteren zijn....verkeerd in de mail gelezen.

snjokorn, ehhh nee. Dat lukt niet meer, veels te saai zijn jullie

Da's wel een heel niet saaie smiley die je daar gebruikt hebt hoor.

Fijn om te weten dat we hopeloze saaierds zijn.
HHhh saai hoor dat je je een dag vergist Steph

Saai dat er in IJsjesland en Norge alleen maar handbal op de buis is.

En ik zal idd vast Sanne bedoelen. Geen idee waarom ik haar als mol zie, want ik volg het niet eens. Maar puur op wat ik gisteren heb gezien denk ik dat zij het is.
Saai dat je vergadering is uitgesteld Snjookje. Zo weet je nog niet waar je aan toe bent.
quote:snjokorn schreef op 29 januari 2010 @ 11:32:

[...]

Da's wel een heel niet saaie smiley die je daar gebruikt hebt hoor.

Fijn om te weten dat we hopeloze saaierds zijn.Ik dacht doe eens niet saai Steph, ik vind veel smileys niet saai.
Maar jullie zijn niet hopeloos saai.

Wel saai dat de vergadering is uitgesteld.
Ben zo saai dat ik mijn ava heb gewijzigd. Ik moet elke keer grinniken als ik aan het farmen ben Steph. Je kunt namelijk ook een vlag van een land planten. De Nederlandse vlag heb ik niet gezien, maar de vlag van Noorwegen wel. Best saai dat die Nederlandse vlag ontbreekt!
Hebben jullie trouwens al saai F5 ingedrukt?
Nu wel op f5 gedrukt, saaie ava zeg Dushi.

Farmen, daar moet ik niet aan beginnen. Ik compu toch al veel. Saaie Noorse vlag (hebben) maar die nederlandse ontbreekt? Saai hoor.
Ja vind ik ook Steph. Maar misschien komt er ooit een Nederlandse vlag daar. Zag trouwens ook geen Belgische dus we zijn niet de enige. (trouwens wel meer landen die geen vlag hebben)
Is het veel werk die farmville bijhouden?
Wat is veel Steph? Ik doe het voornamelijk tijdens forummen en ik zorg gewoon dat ik gewassen heb staan die ik niet perse binnen 4 uur hoef te oogsten als ik daar geen tijd voor heb. (beetje timemanagement dus) Voor mij is het dus niet veel werk. Maar dat komt vast omdat ik verslaafd ben en het erg leuk vind. *kortom aan Does heppie nix*
Ik weet nl niet of Lief het zo goed vind dat ik farmville als hij thuis is. Nu nog twee dagen werken maar dan 4dagen vrij dus...Saai.
quote:Dushi74 schreef op 29 januari 2010 @ 15:49:

Hebben jullie trouwens al saai F5 ingedrukt?

Nu wel ja...

Is je gat nu nóg niet schoon genoeg????
De tijd om dingen te oogsten staat ongeveer gelijk aan de tijd die het nodig heeft om te groeien. Dus wie weet kun je het een beetje plannen. Maar als je lekker tijd door wilt brengen met je vriend moet je dat gewoon doen. Ik ben alleen dus heb meer de mogelijkheid om mijn tijd in te delen zoals ik dat zelf wil. Heel egoistisch van me maar het werkt wel.
Ze heb dur onderbroekkie nog an.
Nee gat blijft vies, gek he...
quote:steph schreef op 29 januari 2010 @ 18:08:

Is het veel werk die farmville bijhouden?Eieren rapen duurt lang maar als je een kippenhok hebt gaat alles weer veel sneller. Dat geldt ook voor een koeienstal en koeien melken. Gewassen oogsten valt wel mee....
quote:snjokorn schreef op 29 januari 2010 @ 18:28:

[...]

Eieren rapen duurt lang maar als je een kippenhok hebt gaat alles weer veel sneller. Dat geldt ook voor een koeienstal en koeien melken. Gewassen oogsten valt wel mee....Ik wil het gaan doen maar op FB vul je daar om te registreren je echt naam in?
Hallo, iemands saais?
Steph ik heb op FB geen echte naam gebruikt bijna alles is dus fake bij mij.
Ben bezig met mijn eten dus vandaar dat ik niet direct saai terug reageerde
Dank je saaierd.
quote:steph schreef op 29 januari 2010 @ 18:45:

Dank je saaierd.

Ik was saai op Hyves, moet nog 2 mensen identificeren...

Ik heb geen fake adres op FB (maar kan je wel aan een boel buren helpen zodat je snel, saai kan uitbreiden....)
Enige wat echt is bij mij is mijn burgelijke staat en mijn verjaardag. Je kunt ook alles ivm privacy afgeschermd houden. En de meeste mensen op FV zijn mijn buren maar kunnen niet in mijn profiel kijken. Die paar die dat wel kunnen zien ook niet veel want ik heb weinig ingevuld. Maar dat mag je helemaal zelf bepalen. Je hebt FB puur nodig om Farmeville te kunnen spelen. En op farmville kun je ook met een nick spelen.

Mocht je nog vragen hebben of meer meningen willen ergens over ga dan even naar entertainment daar is een topic over FV. Daar komen dames die ook op FV zitten maar dus ook op viva.
Ik ga weer even verder met mijn eten. Kom later wel terug.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven