Saai!
vrijdag 29 januari 2010 om 11:32
quote:steph schreef op 29 januari 2010 @ 11:14:
Pff, had ik een saaie fout gemaakt. Ik moest er gisteren zijn....verkeerd in de mail gelezen.
snjokorn, ehhh nee. Dat lukt niet meer, veels te saai zijn jullie
Da's wel een heel niet saaie smiley die je daar gebruikt hebt hoor.
Fijn om te weten dat we hopeloze saaierds zijn.
Pff, had ik een saaie fout gemaakt. Ik moest er gisteren zijn....verkeerd in de mail gelezen.
snjokorn, ehhh nee. Dat lukt niet meer, veels te saai zijn jullie
Da's wel een heel niet saaie smiley die je daar gebruikt hebt hoor.
Fijn om te weten dat we hopeloze saaierds zijn.
Snjókorn falla, á allt og alla
vrijdag 29 januari 2010 om 11:56
vrijdag 29 januari 2010 om 15:48
vrijdag 29 januari 2010 om 18:11
Wat is veel Steph? Ik doe het voornamelijk tijdens forummen en ik zorg gewoon dat ik gewassen heb staan die ik niet perse binnen 4 uur hoef te oogsten als ik daar geen tijd voor heb. (beetje timemanagement dus) Voor mij is het dus niet veel werk. Maar dat komt vast omdat ik verslaafd ben en het erg leuk vind. *kortom aan Does heppie nix*
vrijdag 29 januari 2010 om 18:27
De tijd om dingen te oogsten staat ongeveer gelijk aan de tijd die het nodig heeft om te groeien. Dus wie weet kun je het een beetje plannen. Maar als je lekker tijd door wilt brengen met je vriend moet je dat gewoon doen. Ik ben alleen dus heb meer de mogelijkheid om mijn tijd in te delen zoals ik dat zelf wil. Heel egoistisch van me maar het werkt wel.
vrijdag 29 januari 2010 om 18:28
vrijdag 29 januari 2010 om 18:33
quote:snjokorn schreef op 29 januari 2010 @ 18:28:
[...]
Eieren rapen duurt lang maar als je een kippenhok hebt gaat alles weer veel sneller. Dat geldt ook voor een koeienstal en koeien melken. Gewassen oogsten valt wel mee....Ik wil het gaan doen maar op FB vul je daar om te registreren je echt naam in?
[...]
Eieren rapen duurt lang maar als je een kippenhok hebt gaat alles weer veel sneller. Dat geldt ook voor een koeienstal en koeien melken. Gewassen oogsten valt wel mee....Ik wil het gaan doen maar op FB vul je daar om te registreren je echt naam in?
vrijdag 29 januari 2010 om 18:47
vrijdag 29 januari 2010 om 18:48
Enige wat echt is bij mij is mijn burgelijke staat en mijn verjaardag. Je kunt ook alles ivm privacy afgeschermd houden. En de meeste mensen op FV zijn mijn buren maar kunnen niet in mijn profiel kijken. Die paar die dat wel kunnen zien ook niet veel want ik heb weinig ingevuld. Maar dat mag je helemaal zelf bepalen. Je hebt FB puur nodig om Farmeville te kunnen spelen. En op farmville kun je ook met een nick spelen.
Mocht je nog vragen hebben of meer meningen willen ergens over ga dan even naar entertainment daar is een topic over FV. Daar komen dames die ook op FV zitten maar dus ook op viva.
Mocht je nog vragen hebben of meer meningen willen ergens over ga dan even naar entertainment daar is een topic over FV. Daar komen dames die ook op FV zitten maar dus ook op viva.