Rammelende eierstokken

29-07-2009 14:18 2516 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een aangepast bericht van Blont:

Wie wil er meepraten over haar kinderwens?

Heb jij ook rammelende eierstokken maar is je vriend nog niet toe aan kinderen, lucht hier je hart!

Hier kun je je 'ei' kwijt bij lotgenoten

xx
Nog even en dan is het weeeekeeeeeeeend!!!!!! Ik ga een weekendje weg met vriendinnen (met vliegtuig en al dus leuk, leuk). Vriend is vanavond niet thuis dus ik ga inpakken en de sportschool bezoeken.

Jullie nog leuke plannen?
Oh klinkt goed Pipo! Heel veel plezier dit weekend.

Voor mij dit weekend weinig spannends. Vanavond heb ik het rijk alleen...dus lekker relaxen, eten, badje, boekje

En voor de rest alvast wat informatie zoeken voor de volgende vakantie.
Hmmmm, ik ga toch maar niet sporten. Slecht he. Moet alles nog inpakken huis opruimen en ik zit nu op de bank met een glas witte wijn van mijn welverdiende weekend te genieten :-) !
klinkt goed Pipo!

Heb net de uitzending van generatie 2010 gezien. Wat een enorme verschillen tussen de stellen zeg! Een paar zijn echt zelf nog kind en sommigen (sorry) zijn echt te dom om te poepen......

Gelukkig zaten er ook stelletjes tussen die ouder zijn en heel bewust voor die stap hebben gekozen. Dat staat in ieder geval een stuk dichter bij onze levensfase.

Maar het was leuk om te zien. Nu maar proberen te onthouden het te kijken.

Fijn weekend allemaal
Maar om een lang verhaal kort te maken: ik herken het heel erg! En ik hoop gewoon dat mijn moeder (die ik nu natuurlijk enorm mis) me van waar ze ook zal zijn een beetje zal helpen.

@ verkademeisje

wat ik begrijp is dat jou moeder er ook niet meer is. Mijn moeder is ook overleden 5 1/2 jaar geleden aan borstkanker. Was jou moeder ook ziek?

Wat een lotgenoten hier zeg!
citaat: Vruchtbaar, poe, wanneer is dat? Wel ongeveer nu, volgens mij, zit nu op dag 11. Moet dat eens uit gaan zoeken.

@verkade meisje

Dit kan je op zoeken op internet, ik heb al op mijn lijstje van favorieten, erg he! ik draaf al erg door..
@ assie

waarom stop je nu niet gewoon met de pil,heb je het ontpillen alvast gehad op het moment dat je vriend er aan wil beginnen.

Ik ben al bijna 2 1/2 jaar gestopt met de pil omdat ik die rotzooi niet meer wou slikken, nu doen we het met condoom en vaak periodes als de condooms op zijn "voor het zingen de kerk uit".

Want ik vertik het om condooms te kopen en mijn vriend is daar wat laks in( wat ik prima vind:)om ze te kopen, vergeet het te halen.
Ja, ik denk ook dat ik dat binnenkort maar moet gaan doen....stoppen met de pil. Ik slik die al lang genoeg; ruim 15 jaar. Mag hij zorgen voor de verdere bescherming En hahahihi ik begrijp je heel goed dat je het niet erg vind als hij af en toe vergeet nieuwe condooms te halen! haha.....jij wilt graag en het is nu zijn verantwoordelijkheid.

Denk wel dat ik ermee wil wachten tot na de zomervakantie. Voor vakanties is de pil wel ideaal. Ben je dan in ieder geval niet ongesteld. Nu ben ik dat ook bijna nooit. Slik zo 3 (soms meer) strips achter elkaar aan. Schijnt allemaal niets uit te maken, dus maak ik nog maar even dankbaar gebruik van zo min mogelijk ongesteld zijn periodes. Straks zal het weer maandelijks zijn.

Kan me nog wel van vroeger herinneren dat ik er toen soms erg veel last van had en af en toe alleen maar lijkbleek, koud en toch zwetend in bed kon liggen tijdens die periodes. Hoop dat ik daar overheen ben gegroeid
Hey hahahihi, mijn moeder is bijna 7 jaar geleden overleden, ik was 23. Heel plotseling. En mijn vader is vorig jaar overleden, dus ons kindje heeft van mijn kant geen opa of oma. En soms vind ik dat heel lastig, maar nu gaat het gelukkig weer. Dat zal je misschien wel herkennen, het heftige gemis soms.

En de vruchtbare dagen heb ik meteen opgezocht, en dan krijg je meteen een mogelijke bevallingsdatum, heel gek om dat te zien!

Wat wel heel leuk is: toen mijn vriend daarnet wegging, wreef hij even over mijn buik en zei: "Jij ook tot straks". Leuk he? Of vinden jullie het vervelend dat ik dit soort dingen hier meld?
Het weekend is begonnen!!!

Helaas voor mij niet helemaal zoals ik hoopte. Net weer met mijn vriend over kinderen gesproken (over de telefoon). Een week geleden toen ik zei dat ik graag binnen 2 jaar moeder zou willen worden antwoorde hij nog ja dat wil ik ook. Toen ik het nog even wilde checken zei hij, nee ik bedoel over 2 jaar eraan beginnen...

Ik natuurlijk weer in tranen, zeg hij ja op 9 maanden laat je het toch niet stuk lopen tussen ons. Wat moet ik hier nou mee? Het liefst wilde ik er maanden geleden al aan beginnen, nog 2 jaar wachten lijkt zo ver weg. Ik wil niks liever dan met het samen oud worden. Ben ik erg egoistisch als ik zeg dat hij me ook tegemoet kan komen?

Hij zal zo thuis komen, hoe moet ik nou weer reageren?
@assie

Ja hopen dat je er niet zo last van hebt als vroeger.dat je er over heen bent gegroeid.

Met vakanties is het inderdaad ideaal de pil, maar ja. Ik heb gelukkig een regelmatige cyclus en weet wanneer ik het word, en heb er ook geen last van.
@cronygirl

Hte is helemaal niet raar dat hij jou ook tegemoet moet komen, ik zou dat gewoon zeggen, waarom niet.
Ik weet het gewoon ook even niet meer. Misschien maar even laten zakken en er over een paar dagen maar weer over hebben.
Hallo meiden,

Er is weer een hoop geschreven!

Over die docu; ik vond het jammer en niet heel representatief dat geen van de stellen problemen had gehad met zwanger worden. Verder idd grote verschillen onderling.

@cronygirl

Ik vind dat je in een relatie eerlijk moet kunnen zijn tegen elkaar. Dus ja, ik zou zeggen hoe teleurgesteld je bent, wat het met je doet en waar je bang voor bent. En dan kan hij uitleggen waarom hij twee jaar wil wachten. Waar is hij bang of nog niet klaar voor?

@Hahahihi

Wat erg van je moeder...En stiekem aan het hopen dat het voor het zingen de kerk uitgaan een keer niet werkt?

@Verkademeisje

Je vader ook overleden, jeetje. Wat erg.

Ik vind het juist leuk om te lezen dat je vriend zo lief reageert. Fijn toch?

@Assie

Jij moet lekker gaan ontpillen. Bevalt mij prima.

Verder sprak ik mijn zus (net mama) vandaag. Mijn andere, oudste zus is net vertrokken op vakantie naar een land waar je malariapillen moet gebruiken. Oudste zus heeft aan mijn andere zus vertelt dat ze heeft uitgezocht hoe het zit met zwanger worden en die malariapillen (drie maanden wachten). Dusseh... Plannen? Hmm... Zou errrrug leuk zijn.

@pipo

Veel plezier, lekker genieten van je weekend!

@boefje

Fijn dat je je wel goed voelt. En het lijkt me ook wel weer fijn om zo 's ochtends wat verschijnselen te hebben. Dan voel je je zwanger. Over twee weken ga je je kindje (wumrpje) bekijken!

Nou, ik heb een lekkere vrije dag gehad en ga zo naar een feestje. Ik hoop dat ik me een beetje in kan houden, want het gezelschap wil hem nog wel eens flink raken... Morgen komen mijn ouders en de schoonouders eten, dus dan wil ik geen kater hebben.

fijn weekend allemaal
Hey hahahihi, mijn moeder is bijna 7 jaar geleden overleden, ik was 23. Heel plotseling. En mijn vader is vorig jaar overleden, dus ons kindje heeft van mijn kant geen opa of oma. En soms vind ik dat heel lastig, maar nu gaat het gelukkig weer. Dat zal je misschien wel herkennen, het heftige gemis soms.

wat heftig zeg!

Ik heb het in het begin moeilijk gahad maar nu merk je gewoon dat het leven verder gaat, mijn vader heeft een nieuwe vriendin en die hoort er nu gewoon bij.

Maar het lijkt mij erg moelijk als je kinderen krijg en niet de tips kan horen. Ook de dingen over hoe jij/ ik vroeger was.
@Verkademeisje: heftig hoor, je beide ouders al verloren... Heb je daarom ook extra het gevoel dat je je eigen gezin wil stichten?

@Chronygirl: als de gemoederen zo hoog oplopen, is het misschien beter om het onderwerp even te laten rusten en er op een rustiger moment verder over te praten. Waarom zijn die negen maanden voor jouw vriend eigenlijk zo belangrijk? De kans is ook groot dat je niet gelijk zwanger bent... Hoe oud ben je eigenlijk als ik vragen mag? (als je wat ouder bent kan het ook een argument zijn om niet te lang meer te wachten).

@Frutje: aaah gezellige avond voor de boeg dus: veel plezier !

@Assie: die poepdomme mensen vind ik dan ook wel weer geestig om te zien Maar ik herken mezelf eigenlijk in geen van de stellen... Vooral die dame die gelijk alweer een weekendje weg geboekt had, wil je het wel denk ik dan... Maar daar was ze zelf geloof ik ook nog niet helemaal over uit.
quote:Chronygirl schreef op 29 januari 2010 @ 20:14:

Het weekend is begonnen!!!

Helaas voor mij niet helemaal zoals ik hoopte. Net weer met mijn vriend over kinderen gesproken (over de telefoon). Een week geleden toen ik zei dat ik graag binnen 2 jaar moeder zou willen worden antwoorde hij nog ja dat wil ik ook. Toen ik het nog even wilde checken zei hij, nee ik bedoel over 2 jaar eraan beginnen...

Ik natuurlijk weer in tranen, zeg hij ja op 9 maanden laat je het toch niet stuk lopen tussen ons. Wat moet ik hier nou mee? Het liefst wilde ik er maanden geleden al aan beginnen, nog 2 jaar wachten lijkt zo ver weg. Ik wil niks liever dan met het samen oud worden. Ben ik erg egoistisch als ik zeg dat hij me ook tegemoet kan komen?

Hij zal zo thuis komen, hoe moet ik nou weer reageren?Wat houdt hem precies tegen? Waarom heeft hij die 2 jaar nog nodig? Weet je dat?
Veel plezier, Frutje! En nu kan 't nog, dus lekker van genieten

@ Pipo, tja, ik weet niet of dat meespeelt. Ik wilde altijd al kinderen, vind ze gewoon heel erg leuk. Maar ik heb wel sterker dat ik mijn gevoel volg. Ik vertrouw daar meer op dan ervoor. Bij mijn vorige relatie miste ik het gevoel dat het goed zat, na een aantal jaar. En nu vertrouw ik er wel helemaal op.

Geniet van je weekendje weg!

Assie, ik vond het heel prettig om een paar maanden van tevoren mijn lichaam zelf al het werk te laten doen, zonder hormonen. Waarschijnlijk zat het meer in mijn hoofd, maar het was voor mij een mooie overgang.
@Verkademeisje: heftige jaren heb je achter de rug hoor! En hoe is het contact met je schoonouders?

Nou gisteravond / vannacht veel gepraat, tranen laten lopen. Ik zei tegen mijn vriend dat ik bang ben dat hij steeds weer terug krabbeld. Zijn reactie was dat hij gewoon niet kon zeggen wanneer hij er wel klaar voor zal zijn. Hij wil pas beginnen wanneer hij zichzelf op een tweede plek kan zetten. Ik begrijp hem daar natuurlijk 100% in. Hij zei ook dat hij er niet steeds over wilde praten, zo kon hij er nooit aan gaan werken. Uiteindelijk zei hij, ik ga er mijn uiterste best voor doen dat ik er binnen 2 jaar wel klaar voor ben. Dan is het dan, einde gesprek. Meer kan hij ook niet zeggen. Het positieve is dat hij het er wel mee eens is dat ik deze zomer alvast ga stoppen met de pil. Ik zitnu wel ff in een dipje hoor, ik moet er gewoon minder mee bezig zijn maar hoe?
Hoi meiden,

helaas kan ik niet zo vaak lezen en schrijven op dit forum dus ik loop af en toe een beetje achter....

gister is de boel weer eens geknald tussen mij en vriend. Ik merk dat het er niet over hebben meer rust geeft maar als het er dan wel over gaat komen bij al die opgekropte gevoelens er toch uit en is het weer heftig, huilen, etc.

Voor de meiden die hier nu wel `begonnen` of al zwanger zijn: Hoe lang duurde het voordat ze om waren en hoe erg was de weerstand?

Kus moimoi
@ moimoi

Ik heb een jaar aan mijn vriend zijn kop gezeurd!! Maar ik wilde zo graag een datum hebben om naar toe te leven, nu ik dat heb heb ik meer rust, gelukkig.

Maar wij gaan in juni beginnen ondanks dat mijn contract niet word verlengd in augustus. Er is altijd wel weer wat om het niet te doen, en wij redden het huishouden van mijn vriend zijn salaris,dus dat scheelt. Ondanks dat ik soms wel er over twijfel of het een goede keus is.

@ chronygirl; Jammer is dat he dat je niet op het zelfde moment er klaar voor bent, het zo irritant dat je niet weet waar je aan toe bent.
Wat een heftige gesprekken allemaal :(. Lastig hoor. Je wilt hem ook niet dwingen iets te doen wat hij niet wil. En je wilt ook niet zwanger zijn en hem dan constant erbij moeten sleuren omdat hij er eigenlijk nog niet klaar voor was. Maar aan de andere kant wil jij wel ontzettend graag. Knuffel voor jullie!

Vriend hier is al een tijdje helemaal om en begint er regelmatig zelf over. Gisteravond weer, zat hij te fantaseren over hoe het zou zijn 's avonds na de laatste voeding. Dat hij ons zoontje (hij denkt een jongetje haha) dan op zijn borst legt, over zijn ruggetje aait en dat hij dan in slaap valt (zoon dan he). Superlief! Ik smolt helemaal weg bij het idee.

Feestje vrijdag viel trouwens nogal tegen. Het was erg druk en benauwd, bier smaakte me niet. Dus ik was erg netjes opt ijd thuis. Dat dan weer wel.
Haha Frutje, ben je je vast aan het aanpassen aan een leven als moeder? Wat leuk zeg dat hij zulke lieve dingen zegt! Dan is het het toch wel waard, he, om zolang te wachten? Samen ergens voor gaan is wel het leukst, vind ik.

Lstig zo'n vriend, chronygirl! Heb je wel het gevoel dat hij jou ook een beetje tegemoet wil komen? Het is voor hem ook lastig dat je hierin zo verschilt, dat heb ik aan mijn vriend ook wel gezien. Hij wist dat ie me verdriet deed, maar toch was het ook heel belangrijk dat hij er pas aan begon wanneer hij er klaar voor was. Heb je hem uitgelegd dat je er soms wel even over moet praten, omdat je anders knapt?

Dat herken ik namelijk wel bij mezelf en blijkbaar ook bij moimoi. En trouwens bij de rest ook. Je doet zo je best om het er niet zoveel over te hebben, maar soms, dan barst de bom lijkt het wel.

Met mijn schoonouders heb ik erg leuk contact. Ik hoor er echt bij, en dat voelt heel prettig. Het zijn echt lieve mensen en ik zie ze straks graag als opa en oma van ons kindje!

Ik heb hieronder trouwens nu reclame voor zwangerschapslingerie, heb op internet al gekeken naar mooie kleren waarmee je je buik een beetje kunt showen En gister kocht een hemdje van vero moda, maar die vielen lekker lang. Dus toen dacht ik al: nou, mocht ik van de zomer een buik hebben, kan deze ook prima! Erg he?
Welkom Chronygirl en moimoi!

Moest ff een paar pagina's teruglezen...pffff.. het gaat ook altijd zo snel hier. Ik heb het personeelsuitje (met stappen tot diep in de nacht) en de vrienden van Amstel weer overleefd. Ben gisteren ongesteld geworden en net ff huisje schoongemaakt.. zodadelijk mee verder.

Afgelopen donderdagavond.. had ik alweer een kleine ontploffing gehad.. en eigenlijk ging het nergens over. Ik had een vertraging van de trein en ik ergerde me daar zo aan (had namelijk haast) en dat heb ik per ongeluk een beetje gebotvierd op vriendlief. pffff.. maar gelukkig is het weer goed. Maar vriend vindt het niet zo leuk dat ik soms zulke uitspattingen heb... en daarom wil hij wachten.. tja, als je zulke uitspattingen blijft hebben.. zo'n moeder wil ik niet voor ons kindje! Pfffffffffffffff neej he. Ik heb juist die uitspattingen omdat mijn hormonen uit elkaar springen omdat jij wilt wachten! Maar goed... het is weer uitgesproken.

En heeeeeel misschien beginnen we in maart al.. !! zou zo leuk zijn!

Heb even teruggelezen maar kon er niet achterkomen hoe oud Chronygirl nu is...

@frutje: lief dat je vriend zulke dingen zegt.. dat hoor ik mijn vriend niet zeggen.. die zou dat niet snel doen.
@verkademeisje

Dat doe ik ook! Bij het kopen van kleding denken aan 'en wat als ik zwanger zou zijn'! Wat fijn dat je een goed contact hebt me je schoonouders. Dat is erg waardevol lijkt me.

@janine

Ja, dat schiet niet op als je vriend door de uitbarsting vanwege het moeten wachten, nog langer wil wachten... Hopelijk is alles nu weer koek en ei. En ben je een beetje aan het bijkomen van je heftige weekend...

Ik denk dat het ook wel in mijn vriend's karakter zit om dat soort dingen te zeggen. Er zullen mannen zijn die dat nooit doen, maar wel kinderen willen.

Ik zag net bij de sportschool een zwangere vrouw onder de douche. Ooo, ik ook ik ook! dacht ik. Ik hoop dat ik ook lekker kan blijven sporten met een buik, wil toch een beetje fit blijven. Als...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven