Zo verliefd, wat moet ik er mee?

30-01-2010 00:25 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi Allemaal!

Ik lees vaker mee op het forum, en nu dan eindelijk zelf een account aangemaakt.

Ik hoop dat jullie wat tips voor mij hebben.

Ik zal proberen het kort te houden.

Vorig jaar heb ik een kortstondige relatie van 4 weken gehad met een jongen die ik al een jaar of 5 ken.

We hadden de grootste lol samen, maar helaas kwam er na 4 weken een einde aan.

Ik zag hem iedere dag op werk en we meden elkaar heel erg (het was niet op zo'n leuke manier uitgegaan namelijk).

Begin januari nam hij contact met mij op via hyves en via de sms.

Het contact werd weer normaal, en voor ik het wist doken we weer met elkaar het bed in.

Toen ik in die 4 weken wat met hem had toen voelde het meer vriendschappelijk, en nu is bij mij een hevige verliefdheid losgebroken.

We hebben met elkaar afgesproken dat we alleen sexpartner zouden zijn en dus geen relatie hebben.

Maar ik ben zo verliefd! Ik kan aan niks anders denken dan aan hem.

Dit heb ik hem ook verteld, en hij gaf aan ook verliefd te zijn op mij, maar hij wilt geen relatie.

Ik weet niet wat ik hiermee moet. Ik ben niet het type dat alleen voor de sex met iemand is.

Ik wil zo graag dat het weer mijn vriend word, we hebben zo'n goede klik samen.

Soms laat hij dagen niks van hem horen, en dan ineens is hij zo wanhopig om mij te zien.

Ik ben nog nooit zo hevig verliefd geweest. Ik was altijd heel zeker van mezelf maar deze jongen maakt me zo onzeker!

Een beetje warrig verhaal, maar ik moest het even kwijt, aangezien we het geheim houden kan ik dit met niemand delen.

Ik hoop dat jullie mij wat tips of advies kunnen geven.

Liefs Sarah
Als hij geen relatie wil dan houdt het op denk ik. Dan is het aan jou om te bepalen of je nog wel met hem naar bed kunt gaan puur voor de sex. Het lijkt mij voor jou een lastige situatie een waarin je flink gekwetst kunt worden. Want jij gaat met hem naar bed terwijl je zoveel voor hem voelt. Hij is wel verliefd, maar niet verliefd genoeg op jou om meer te willen dan alleen sex. Heb je er genoeg aan zoals het nu is? Kun je dat accepteren?
ik zou sowieso de sex stop zetten, kijken hoe hij daarop reageer. Daarna zou je moeten weten of hij echt verliefd is of dat hij dat alleen zegt zodat je met hem het bed in duikt.
Ik weet dus hoe het was in die 4 weken, en als hij bij mij is dan voelt het weer hetzelfde.

Ik wil dus inderdaad meer. En iedere keer zeg ik tegen mezelf dat ik geen sex meer met hem ga hebben en gewoon afkappen.

Maar zodra hij belt of smst dan vergeet ik alles weer en wil ik alleen maar met hem zijn.

Ik vind het echt heel moeilijk.
Het ergste is nog dat ik al een keer flink gekwetst ben door hem, hij heeft het namelijk uitgemaakt toen op een niet zo leuke manier.

En nu trap ik eigenlijk weer overal in. Ik snap niet hoe ik dat van mezelf kan accepteren om misschien weer gekwetst te worden door hem.
Verliefd? Seksvriend?

Daar moet je niets mee, dat is beter.
Volgens mij valt het wel mee met zijn verliefdheid hoor, anders had hij echt wel meer gewild.
Ik heb laatst iets naars meegemaakt en dat had ik hem via de sms verteld, hij heeft direct spoedverlof genomen om bij mij te zijn.

We hebben toen ook geen sex gehad, maar een beetje rondjes gereden met de auto.

Ik krijg geen hoogte van hem.

De reden dat het toen uitging was dat zijn beste vriendin hem te veel claimde en zij het niet zo leuk vond dat hij met mij ging.

En ik ben zijn eerste vriendin en de eerste met wie hij sex heeft gehad, dus het schrok hem allemaal teveel af.
Ehm..... Je hebt iets naars meegemaakt en smst dan je date?

Spoor jij wel?
Sarah als jij je zo gekwetst voelt door hem waarom wil je dan nog een relatie met hem. En waarom stap je dan het bed in met iemand die je puur voor de sex wil. Want zoals ik al eerder schreef: anders had hij wel een relatie met je gehad. Misschien vind hij je niet geschikt als relatiemateriaal, maar ben je uitstekend neukmateriaal (om het gewoon maar even plat te zeggen)
Nou ik ken hem al 5 jaar en we gaan goed met elkaar om (op die paar maanden na nadat het uit was).

En we hadden die dag al contact en heb hem toen verteld wat er gebeurd was.

Is dat raar dan?
Ja, dat is raar bij een date/scharrel.
We hebben met elkaar afgesproken dat we alleen sexpartner zouden zijn en dus geen relatie hebben.

Ik weet niet wat ik hiermee moet. Ik ben niet het type dat alleen voor de sex met iemand is.

Jij houdt je niet aan de gemaakte afspraak en je houdt je niet aan je eigen waarden en normen. Hij heeft sex met jou terwijl jij de liefde bedrijft met hem. Afkappen en verder gaan zou ik zeggen.
Als je verliefd bent op iemand die alleen maar sex met je wil, dan is het meer alsof je om aandacht smeekt door hem gelijk te bellen.
Bij een date of een scharrel gooi ik ook niet mijn hele ziel en zaligheid neer. En zeker niet als je elkaar dan 4 weken date. Voor dit soort zaken (om het even oneerbiedig te zeggen) bestaan hele goede vrienden/ vriendinnen.
Een beetje warrig verhaal, maar ik moest het even kwijt, aangezien we het geheim houden kan ik dit met niemand delen.

Waarom moet dit geheim blijven????

Alles bij elkaar denk ik dat het voor jou beter is, om dit alles te kappen en iemand te zoeken die wél in jou (en niet alleen seks) is gennteresseerd...
TO kent de scharrel al 5 jaar. Daarna is er een korte relatie geweest. Ik weet niet hoe de omgang was in die 5 jaar, maar als dat vrij close is geweest kan ik me voorstellen dat ze zich tot hem wendt, al zou ik dan in eerste instantie mijn familie gebeld hebben.

Verder: afkappen. Als hij zegt geen relatie te willen zou ik gevoegelijk aannemen dat dat ook zo is. Kwel jezelf niet en laat je niet gebruiken voor de seks als jij meer wilt. Toon dat je ballen hebt en kies voor jezelf.

Overigens vraag ik me ook af waarom het geheim gehouden moet worden. Waar is dat goed voor?
Ik zou toch afstand van hem nemen tot hij eruit is wat hij wil en hoe het zit; hoe moeilijk het is of je kan ook proberen het contact te houden maar zonder sex
wees jezelf, er zijn genoeg anderen.
Wat ik niet snap is dat je de relatie geheim moet houden,is ie gebonden of waarom? Ik bedoel,omdat jullie collega's zijn/waren toch niet ofwel?

Ik vind het ongezond klinken,vooral het verhaal dat hij je al gekwetst heeft,en nu niet verliefd is,geloof dat hij jje gewoon gebruikt,en omdat hij bang is je te verliezen maar zegt dat hij ook verliefd op jou is.............

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven