Mensen, ik ben om

24-01-2010 12:43 125 berichten
Alle reacties Link kopieren
.

Hoor jij ook bij de cupjesjunks?

Totaal aantal stemmen: 68

Ik drink geen koffie (56%)
Ik bestel ze op internet (34%)
Ik ga urenlang in de rij staan bij de Bij (10%)
Dat je op durft te schrijven dat je senseo dronk.... dapper hoor!
quote:Petrokia schreef op 24 januari 2010 @ 22:47:

Dat je op durft te schrijven dat je senseo dronk.... dapper hoor!
.
quote:Earthshrine schreef op 24 januari 2010 @ 20:03:

Vriend en ik drinken maar 1 kopje koffie per dag en dan is de Nespresso best te betalen!

Ja, klopt. Ik drink alleen wel iets meer koffie en dan wordt het toch een te dure grap. Van smaak 10 van Nespresso terug naar Senseo.

Heb de allersterkste koffiepads en gebruik dan 2 pads voor 1 kopje.

Dan is het redelijk sterke koffie.

33 eurocent verschil per kop koffie (x 4 kopjes x 365 dagen) vind ik toch wat veel.

*overweegt aanmelding vrekkentopic *
33 cent verschil???

Hoe goedkoop zijn die senseopads dan wel niet?

nespressocupje kost 33 tot 35 cent.
.
quote:biebelie schreef op 24 januari 2010 @ 23:02:

33 cent verschil???

Hoe goedkoop zijn die senseopads dan wel niet?

nespressocupje kost 33 tot 35 cent.

Pads van (La ) Perla van AH kosten 0,03 per pad.

De Nespresso variant die ik gebruikte kostte 0,36 per stuk...
Oké das dan 30 cent verschil.

Tja het leven is sowieso duur...en als ik geen lekkere koffie drink word ik sjacherijnig.

Voor mij geen Senseo meer
quote:tangerine schreef op 24 januari 2010 @ 13:51:

[afbeelding]

Dit ding hier. Wat zit daarin?

Drie ingelijste schaamharen van George.

Krijgt elke dame die zich aanmeldt bij Nespresso.

*heeft 't verklapt*

Voor mannen hebben ze een setje kop en schotels ;)
.
quote:lindy schreef op 24 januari 2010 @ 13:18:

Ha, jij ook Tang! Bizar dat je nooit koffie lustte en dan juist die expresso weer wel. Ben eens in Wenen in zo'n koffiebranderij geweest, ik vond en vind dat heerlijk ruiken die bonen. Maar toch, zelfs de mildste kop was mij toch iets te sterk. Maar met opgeklopte melk!

Totaal off topic maar in dezelfde categorie: dat heb ik met sigaren...ik vind ze heel lekker ruiken zolang niemand ze aansteekt

Ik kreeg net een sms van de productmanager van Nestlé, of ik Lindy even kon bedanken voor de gratis reclame. Nou, bij deze dan!

Helaas waren ze bij DE en Philips erg pissig, 't hoofd marketing kon niet slapen na 't lezen van dit topic.

------------------------------------------------------------------------------------

Zou koffie dan toch iets met leeftijd te maken hebben? Of een samenloop van omstandigheden? Ik vond en vind 't niet te drinken....ook nespresso niet....heb zo'n ding met melkstoompijpje op 't aanrecht staan.....is voornamelijk voor bezoek....maar alleen verkeerd of cappuccino zijn drinkbaar voor mij.....met suiker welteverstaan.

Nog maar een paar jaar geleden kon ik me niet voorstellen dat ik zoiets vrijwillig zou drinken

Nu doe ik niets liever dan horeca bezoeken en kijken/proeven of ze echt iets speciaals maken van hun koffie. Een niveau wat ik thuis niet haal dus. Chocolade cappuccino of zo.

*Wordt alsmaar kieskeuriger*
.
quote:lindy schreef op 25 januari 2010 @ 00:47:

Dan moet dat hoofd marketing mij maar van veel gratis cupjes voorzien.

De Senseo pads die ik nog over had waren overigens zwaar over de datum, zo lang hoefde ik ze al niet meer. En vers waren ze ook niet lekker.

In de horeca vind ik Irish coffee en Mexicaanse koffie ook lekker, maar dat wil wel met veel booze en slagroom. Maar het moet vooral gloeiend heet zijn en daarom voldoet de helft van de standaard koffieapparaten ook niet. Lauwe koffie en lauwe thee, dat smaakt bagger.

Mexicaanse koffie ken ik niet, met tequila er in? Al die sterke drank koffie's.....nee, geprobeerd.....te overheersend, ik ruik/proef dan alleen die alcohol lucht, nog nooit eentje gehad die me beviel, meestal trekt ik meteen zo'n verzuurd gezicht na de eerste slok hahaha

Ook goede slagroom helpt niet meer

Valt me ook altijd zo tegen...ik verwacht teveel....weet ut....kom je bij een horeca zaak....vanmiddag een groot strandpaviljoen....ik hoopte op iets speciaals of zo......nee.....weer 't gebruikelijke lijstje....

espresso

verkeerd

cappuccino

met drank A,B,C,D, of E

*kijkt op achterkant drankkaart*

Nee, ook niks.....

Bied svp iets aparts wat ik thuis niet heb!!!

Daar kom ik dus niet meer bij die xxl strandtent. Verras me!

Er moet eigenlijk zo'n koffie junk achter de bar staan, met grote glimmende veel geluid makende machines er achter, dat is een goed teken!

Met zelfgemaakt gebak gemaakt door een versheids-fanaticus.
Heee Lin!

Kom ik eens kijken, en zie ik dat je ook stoer aan de Nespresso zit. Helemaal met je eens dat het de meest lekkere koffie voor thuis is.

Verder alles goed met je?
.
Lin, hier bijzonder goed. Zitten nu in Azie, vandaar raar tijdstip van posten. Maar ook hier, om toch ff on-topic te blijven, kunnen we die prachtige glanzende capsules scoren.

Alles ok met baan en liefde?
Ik ben rond mijn 28tigste pas koffie gaan drinken. Ik vond het daarvoor wel lekker ruiken maar niet te zuipen.

Ik ben wel heel sterk begonnen meteen; koffie zetten (in een gewoon koffiezetapparaat, nog steeds mijn favoriet, voor mij geen pads of cupjes) en dan zo 'n zakje cappucinopoeder erdoorheen.

In de VS hebben ze koffieroom met smaakjes. Ik geloof dat ik daar wel een paar gallon Vannillacream door mijn koffie heb gegooid :-)

Wat ik tot mijn 28tigste heel raar vond was dat iedereen je altijd maar koffie aanbood en er maar vanuit ging dat je dat dan wilde. Nee, dankje, ik lust geen koffie. Huh???
Poep, wie heeft jou gescheten?
Ben juist van Nespresso overgestapt naar Senseo. Het verschil in prijs was toch echt te veel. En belachelijk dat je de Nespressocupjes niet in een winkel kunt kopen in de buurt hoor....

Scheelde het iig nog verzendkosten.

Maar ik moet toegeven, ook al ben ik inmiddels wel aan Senseo gewend, mn Nespressobakkie smaakte toch lekkerder!
.
Mijn schoonouders hebben een camping in Italië inclusief bar en restaurant. In het begin van een seizoen waren alleen zij er nog en bezig met inrichting bar, opstarten etc. Koffieleverancier was dus nog niet geweest en voor hunzelf hadden ze een Senseo staan.

Kwamen er Italianen binnen die een kopje koffie wilden hebben. Die hebben ze toen een Senseo gegeven. En ze vonden het echt lekker
quote:summerbreeze21 schreef op 29 januari 2010 @ 23:04:

Mijn schoonouders hebben een camping in Italië inclusief bar en restaurant. In het begin van een seizoen waren alleen zij er nog en bezig met inrichting bar, opstarten etc. Koffieleverancier was dus nog niet geweest en voor hunzelf hadden ze een Senseo staan.

Kwamen er Italianen binnen die een kopje koffie wilden hebben. Die hebben ze toen een Senseo gegeven. En ze vonden het echt lekker Tja er zijn ook rare Italianen dus
quote:tess97 schreef op 27 januari 2010 @ 22:32:

Ben juist van Nespresso overgestapt naar Senseo. Het verschil in prijs was toch echt te veel. En belachelijk dat je de Nespressocupjes niet in een winkel kunt kopen in de buurt hoor....

Scheelde het iig nog verzendkosten.

Maar ik moet toegeven, ook al ben ik inmiddels wel aan Senseo gewend, mn Nespressobakkie smaakte toch lekkerder!gewoon 250 cups tegelijk bestellen,betaalt Nespresso de verzendkosten...
Ik heb hier een peperdure gaggia staan die me jarenlang van heerlijke koffie heeft voorzien. Maar ook van een hoop schoonmaakellende. De complete reinigingscyclus kostte me zo'n 3 uur, grrrr. En nu is hij weer stuk. Ik zit nu met een gewoon filterapparaatje maar ben veroverd door Nespresso.

Nu moet ik nog mijn Gaggia zien te verkopen aan de fabriek, kunnen zij hem in de renew doen en koop ik lekker ook zo'n nespresso.
Bij het lezen hier alleen, krijg ik alweer zin in een kopje!
Valt me ook altijd zo tegen...ik verwacht teveel....weet ut....kom je bij een horeca zaak....vanmiddag een groot strandpaviljoen....ik hoopte op iets speciaals of zo......nee.....weer 't gebruikelijke lijstje....

espresso

verkeerd

cappuccino

met drank A,B,C,D, of E

*kijkt op achterkant drankkaart*

Nee, ook niks.....

Bied svp iets aparts wat ik thuis niet heb!!!

Daar kom ik dus niet meer bij die xxl strandtent.

Zo herkenbaar!! Wat een heerlijk en oprecht luxeprobleem toch, he?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven