Het Hol - the roadtrip

16-05-2007 21:25 1879 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
Twee van de hollers naar een nieuw Hol verhuizen, spannend zeg. En wat een werk, pffff. Sterkte met inpakken en uitpakken, en dat het maar helemaal jullie plek mag worden

Ik ben vreselijk aan de schoonmaak hier, en nee, ik weet het, het is geen voorjaar, en ik ben niet zwanger. Wat ik dan wel heb weet ik niet, maar ik trek van alles overhoop, gooi van alles weg, maak van alles schoon (ooit wel eens onder je bed gestofzuigd, waat je normaal nooit komt omdat er van alles onder het bed geschoven is waar je verder nooit meer aankomt.... my god. Wel lekker eer van je werk, op zo'n manier, heerlijk! \\:-)//

Prachtige foto's idd Q, vooral die echo, het was dus een 3-d begrijp ik nu, ik vond m al zo anders en duidelijker dan alle anderen die ik gezien heb, Haha, maar echt super mooi.

Tsss Lon, wat een situatie met je zus, vooral omdat ze het zelf nog gevraagd heeft!!

Lekker wezen stappen gisteren? In U? Petje af nog een keer, dat je het nog steeds zo goed volhoudt met je studie!
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
Zo hee, was de batterij ineens leeg, en toch is m'n tekst nog blijven staan, hoewel ik m nog niet geplaatst had.... pfffff.
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
Hola. Afscheidsfeestje gehad vanmiddag, van onze vrienden. Er-rug gezellig. Een lekkere bende, en lekker gegeten. Ik had mijn afscheidsdip al gehad, eerder deze week, dus nu viel het me niet zo zwaar.

Vanmiddag waren we eerst nog even langs ons ouwe gebouw gereden om dag te zeggen tegen de ouwe buurtjes, en toen kreeg PP ineens een knoop in z´n maag. Ja, toch gewoon een geweldige tijd gehad daar. Dat was eigenlijk ons thuis, niet deze plek waar we nu tijdelijk gewoond hebben.

Okee, inpakken!!
Shit man, wat zijn die koffers snel vol...
Sjee, wat heb ik al veel vrienden! Joepie! *grijns*
Nijn, ik heb natuurlijk weer geen flauw idee wanneer je precies gaat verhuizen, maar wanneer het ook is, dat het maar voorspoedig mag gaan! Nou ja, je bent erinmiddels vast wel heul bedreven in. Toch? Die knoop in de maag kan ik me goed voorstellen, je bouwt van alles op, maakt vrienden, hebt er een deel van je leven liggen en dat vetrek je weer. Da's ook geen kattepis, lijkt me. Ik vond het van Groningen naar Brabant al heel wat!

lon, zet 'm nog even op deze week! Q, nog even helemaal niets doen deze week!

Ik zal solidair zijn met lon en géén huiswerk maken deze week. Ik ga wel naar de cursusdag, met lon's welnemen. Zonder ook trouwens.
[quote]loomii schreef op 10 september 2007 @ 10:22:

Nijn, ik heb natuurlijk weer geen flauw idee wanneer je precies gaat verhuizen, maar wanneer het ook is, dat het maar voorspoedig mag gaan!

Vandaag!!! :-)

Ik vertrek met de 2 grootsten en PP gaat de verhuizing inpakken. Ik bedoel: láten inpakken. Als het goed is staan de verhuizers rond 10 uur op de stoep. Dan kan ik daar nog even 3 uur van genieten en daarna ben ik wieberen.

Werd vroeg wakker met de gedachte dat we vandaag afscheid gaan nemen van onze oppas. Brrrrrrr, bah. Die vrouw is gewoon deel van ons gezin geworden. *huilsmily*
Nijn, sterkte!
Geen bijzonderheden
Dank je Yas!

We hadden het internet al opgezegd, maar gelukkig was dat niet gelukt. Zo kan ik nog even tussen de dozen door wat stoom afblazen. :-)

Oppas naar beneden met de kinderen, PP rent rond en mannen zijn al bezig onze meuibels in karton en papier te pakken.

Belachelijk, dat we alwéér inpakken. Maarja, waddeffer.
Huh? Ik heb ineens niks te doen. *verbaasd smily*
Ik ga binnenkort ook verhuizen, maar blijf gewoon in het bruisende Enschede.

Ik ga samenwonen.

Heb hem gedownload.
Geen bijzonderheden
Wauw gedownload. Dan mag je Loomii een hand geven. En nog zo een paar honderd andere Nederlanders.

Goed werk Yas. As ge moar leut het, toch? Lekker samen achter de geraniums is toch leuker dan alleen. *grijns*

*gaat weer verder met spullen verplaatsen*
Echt lachen met die PP. Het halve huis staat al in dozen en hij wil opeens weten waar die vouchers gebleven zijn die we van de KLM gekregen hadden vorige maand, toen onze bagage niet aangekomen was. Haha, moet je lekker nu vragen.
Wow! Vandaag al......vayo con Dios dan, Pluisjes

Van verhuizen word je nostalgisch, maar van je muziekcollectie in je nieuwe (nou ja, tweedehandse) Imac proppen ook. Wat een feest! En ik heb retrospectief ook best meedelijden met mijn oude buren.

Sorry, oude buren

Yas, meid, wat ga je hard!
Ik heb nog geen vrienden, heb jullie meteen maar gevraagd om vrienden te worden. Tja, dat zinnetje 'lonbonton heeft nog geen vrienden', vond ik zo zieligjes overkomen.

Ik wil ook jouw vriendinnetje zijn hoor, maar dat mag niet van de Viva:-)

Sterkte met verhuizen, en wat rot dat je zus nog steeds geen uitslag heeft, ik duim voor haar!

Nijn al aangekomen en uitgepakt:-) Ik snap ook niet wat dat hele vriendinnen gedoe moet voorstellen, maar voor mezelf leek het me wel aardig om alle bekende overzichtelijk in je profiel te hebben, blijkt het net een soort Tellsell reclame te zijn, lijkt geweldig, maar werkt niet-)

Verhuizen is spannend en leuk, en huilen omdat je afscheid moet nemen.

Hoe was de cursusdag Loomi?

En ik volg de berichten van Q vol spanning, al even geen nieuws hier, ik hoop dat alles nog goed gaat!
.
Hoi meisjes, Was ik net een heel bericht begonnen te typen, waren m`n internetminuten op. Tssss.

Ayway. We zijn er, in CR. Maandagavond kwamen 2 collega`s (of moet ik zeggen "collegaatjes" want het zijn vrouwen ) ons ophalen, dat was wel fijn. We zitten in een hotel vlakbij school, en dinsdagochtend kwam collega N ons ophalen om naar school te gaan. Kinderen gedropt, papieren ingeleverd en daarna een auto gehuurd. En karren maar!

Dat valt nog niet mee hier, want er zijn nagenoeg geen aanduidingen en adressen bestaan al helemaal niet. "100 meter noord na de 4de rotonde" enzo, dus ik moet nog even een kompas kopen voor in de auto.

Maargoed, het is hier veel kleiner dan in C, dus hopelijk went het snel.

Verder heb ik niks te klagen. Kinderen waren heel opgewonden om vanmorgen met hun nieuwe uniformpjes naar school te gaan; een bordeaurood t-shirt met een beige broek. Net echt! Ik ben net met een taxi naar het winkelcentrum geweest wat lopend vlakbij is maar met de auto nogal ingewikkeld. Goed opgelet en straks ga ik zelf rijden om schoolspullen te kopen. Ha!

Okee, dat was ik. Hoe is het verder met de maisjes? Tweeling al lekker veel vrienden? Lon, lekker bezig met verhuizen? Q, nog dezelfde status quo hoop ik? Loom on a sentimental journey? Pom alweer druk aan het solliciteren? Demo misschien toch zwanger? etc etc. Rok tijdje niks gehoord, maar ik begreep iets over een nieuwe keuken ofzo?
Het ergste heb je achter de rug Nijn, en jij hebt inmiddels wel ervaring met inburgeren denk ik zo:-)

Die manier van de weg wijzen komt me niet onbekend voor, zo doe ik het ook ongeveer, voor de details hebben we gelukkig Dee:-)

Als wandelaar met hond word je nl opvallend vaak de weg gevraagd (niet zo gek natuurlijk dat doe ik zelf ook)

Gelukkig zijn de kinderen zo enthousiast hun nieuwe schooldag begonnen, die doen echt een schat aan ervaringen op.

Viva is heel strikt met vriendinnen, meer dan 10 mag niet, dan wordt er weer iemand uitgeknikkerd.

Dus ik ben bang dat ik op het forum nogal wisselde contacten moet gaan hebben:-)
.
Tien vrienden maar? Odjee, dan moeten we echt even gaan schiften. Ik denk dat ik voortaan gewoon geld ga vragen als iemand vrienden met me wil worden, wat dacht je me daarvan? Word je populair en rijk in klap.

Verder een beetje een kutdag gehad hier. Grote Nijn begon de dag met gezeur en gezanik, na schooltijd ging dat gelijk nog even door. Verder blijkt ze enorm achter te lopen op de rest van de klas; komt natuurlijk door het andere systeem in Caracas, en ze is hier 3 weken te laat begonnen, en oja, dan is alle leerstof hier ook nog es in het Engels.

Het huiswerk vertaal ik voor d`r, dat gaat nog wel. Maar helpen met rekenen ga ik afslaan, want ik heb geen idee hoe je een kind aan d`r verstand moet peuteren dat je niet op je vingers moet tellen. Na lang beraad met d`r 2 handjes maakte ze van 5 en 6 samen 10. Volgens mij kon ze dat soort sommetjes allang! Maargoed, hopelijk is het de nieuwigheid....
Hee ik heb nog 3 minuten. En nu heb ik niks te melden! *grijns*
zou ik er nog 1 kunnen oiposten? snel senl tijd is bij na op!!
oh nog 1 minuut, help, te stress bliegt me naar de
strot
ik wou nog
zeggen dat...
Nou???

Ben benieuwd!

Nijn c.s dus veilig geland in CR én de ninja's direct naar school.....vind het wel stoer van ze hoor. Kan me wel voorstellen dat grote nijn ff een mopperdag heeft. Maar leuk is dat niet nee.

Ik had dinsdag een mopperdag, maar dat vertel ik nog wel een keer backstage (leuk hè, zo'n teaser ...)

Tweeling, de cursusdag was boven verwachting! Ik dacht, we zullen wel weer met z'n allen naar de kunstjes van de meneer of mevrouw met de beamer moeten kijken. Shock and awe enzo en dat je daarna tien minuten krijgt om zelf nog een but-opdrachtje te doen, maar het was haske leerzaam. Helemaal goed dus!

Mini2 is thuis wegens ziekjes en ik ga zo een clinic Chibi's tekenen van d'r krijgen. Daar is ze dan dus weer niet te ziek voor....Jaja.......

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven