Wat vinden jullie??
zaterdag 30 januari 2010 om 18:36
hoi meiden,
2maanden terug heb ik een man ontmoet. Om een lang verhaal kort te maken, de eerste date ging vlekkeloos.
Het was gezellig, en een 2e date zat er zeker in van zijn kant! Zodoende hebben we die ook meteen gemaakt.
Alleennnn op de ''date''-dag aangekomen hoor ik geen woord meer??
Niets van een belletje of sms.
We hebben 2 dagen ervoor nog SMS-contact gehad. Het bed heb Ik heb ook zeker niet het bed met hem gedeeld.
Wat denken jullie, was dit een sllimme zet?
En hoe kan het opeens dat het contact verbroken is?
2maanden terug heb ik een man ontmoet. Om een lang verhaal kort te maken, de eerste date ging vlekkeloos.
Het was gezellig, en een 2e date zat er zeker in van zijn kant! Zodoende hebben we die ook meteen gemaakt.
Alleennnn op de ''date''-dag aangekomen hoor ik geen woord meer??
Niets van een belletje of sms.
We hebben 2 dagen ervoor nog SMS-contact gehad. Het bed heb Ik heb ook zeker niet het bed met hem gedeeld.
Wat denken jullie, was dit een sllimme zet?
En hoe kan het opeens dat het contact verbroken is?
zaterdag 30 januari 2010 om 18:43
zaterdag 30 januari 2010 om 18:43
zaterdag 30 januari 2010 om 18:48
zaterdag 30 januari 2010 om 18:48
ik heb hem de avond ervoor gebeld, toen belde hij kort terug (liet mijn telefoon 1x overgaan). Toen besloot ik om hem weer terug te bellen..waarop hij niet opnam
Heel beschamend dit, maar zijn telefoonnummer had ik vanmorgen verwijderd. Ik snapte het allemaal niet meer.. vond het vervelend dat hij heel enthousiast over was, maar nu opeens zo reageerde (of juist niet meer reageerde)
Heel beschamend dit, maar zijn telefoonnummer had ik vanmorgen verwijderd. Ik snapte het allemaal niet meer.. vond het vervelend dat hij heel enthousiast over was, maar nu opeens zo reageerde (of juist niet meer reageerde)
zaterdag 30 januari 2010 om 18:55
quote:cutegirly schreef op 30 januari 2010 @ 18:48:
ik heb hem de avond ervoor gebeld, toen belde hij kort terug (liet mijn telefoon 1x overgaan). Toen besloot ik om hem weer terug te bellen..waarop hij niet opnam
mmm, vaag, vaag, vaag dit hoor!
Ga jij maar lekker verder met jouw leven, als hij nog iets laat horen, ok, als hij niets meer laat horen, niet te lang meer bij stilstaan.
mmm, vaag, vaag, vaag dit hoor!
Ga jij maar lekker verder met jouw leven, als hij nog iets laat horen, ok, als hij niets meer laat horen, niet te lang meer bij stilstaan.
zaterdag 30 januari 2010 om 20:50
quote:emaille schreef op 30 januari 2010 @ 20:38:
Maar zn nummer kan je toch nog wel vinden bij laatste gesprekken? Ik zou een smsje sturen.Neeeeeee pleeeaaaseeeee! Als je dan toch contact met hem op wilt nemen, bel dan gewoon even als een volwassen vrouw! Smsen vind ik zo schijterig en indirect en bovendien kan het voor veel verwarring zorgen. Als je hem spreekt hoor je tenminste intonatie.
Maar zn nummer kan je toch nog wel vinden bij laatste gesprekken? Ik zou een smsje sturen.Neeeeeee pleeeaaaseeeee! Als je dan toch contact met hem op wilt nemen, bel dan gewoon even als een volwassen vrouw! Smsen vind ik zo schijterig en indirect en bovendien kan het voor veel verwarring zorgen. Als je hem spreekt hoor je tenminste intonatie.
zondag 31 januari 2010 om 10:26
Geen duidelijkheid? Geen date! Jammer dan, maar genoeg échte kerels die wel de moeite waard zijn hoor. En dat van die telefoon 1x over laten gaan en dan vervolgens zelf niet opnemen als iemand je terug probeert te bellen? Dat is al bewijsstuk nr. 1 dat je hier niet te maken hebt met een man, maar een kleuter. En zeg nou zelf... dat is geen date-waardig materiaal toch?
anoniem_82004 wijzigde dit bericht op 31-01-2010 10:28
Reden: spelvaud :-)
Reden: spelvaud :-)
% gewijzigd
Een mening is als een erectie. Je hebt er zo een, maar dan moet je hem nog staande zien te houden. Anders wordt het al snel slap gelul...
zondag 31 januari 2010 om 10:30
Dit soort dingen gebueren vaker. Een tijd terug had ik ook een paar dates, hij was head over heels ( haha, zei hij) om van het ene op het andere moment heel vervelend en afstandelijk te gaan doen. Wat de oorzaken zijn dat iemand dit soort raar gedrag vertoont weet niemand.
Waar hebben jullie het aan de tel over gehad???
Waar hebben jullie het aan de tel over gehad???
zondag 31 januari 2010 om 11:31
heey meiden! bedankt voor de reacties
hoe het is afgelopen.... ik heb gisteravond nog even gebeld, maar hij nam niet op. Kan misschien komen doordat het weekend is (uitgaan).Maar zo moet ik niet denken, want ik hoef geen excuses voor hem te gaan verzinnen..dan ben ik al fout bezig ( zo helder ben ik nog wel) :p
Ja jullie hebben gelijk hoor, dit is het ook niet waard meer.. Terwijl ik het de dag voor de date juist moeilijk had ( mam in ziekenhuis etc.) Vind het stom dat hij opeens zo egoistisch is.
Maargoed, wat ik nu ga doen.... geen idee, niets meer denk ik.
hoe het is afgelopen.... ik heb gisteravond nog even gebeld, maar hij nam niet op. Kan misschien komen doordat het weekend is (uitgaan).Maar zo moet ik niet denken, want ik hoef geen excuses voor hem te gaan verzinnen..dan ben ik al fout bezig ( zo helder ben ik nog wel) :p
Ja jullie hebben gelijk hoor, dit is het ook niet waard meer.. Terwijl ik het de dag voor de date juist moeilijk had ( mam in ziekenhuis etc.) Vind het stom dat hij opeens zo egoistisch is.
Maargoed, wat ik nu ga doen.... geen idee, niets meer denk ik.
zondag 31 januari 2010 om 11:39
quote:Pear schreef op 30 januari 2010 @ 20:50:
[...]
Neeeeeee pleeeaaaseeeee! Als je dan toch contact met hem op wilt nemen, bel dan gewoon even als een volwassen vrouw! Smsen vind ik zo schijterig en indirect en bovendien kan het voor veel verwarring zorgen. Als je hem spreekt hoor je tenminste intonatie.Maar bij bellen neemt ie dus niet op. Zo kan je iig wat kwijt.
[...]
Neeeeeee pleeeaaaseeeee! Als je dan toch contact met hem op wilt nemen, bel dan gewoon even als een volwassen vrouw! Smsen vind ik zo schijterig en indirect en bovendien kan het voor veel verwarring zorgen. Als je hem spreekt hoor je tenminste intonatie.Maar bij bellen neemt ie dus niet op. Zo kan je iig wat kwijt.