Ouderwetse reclameposters, waarrrrr?!
zaterdag 30 januari 2010 om 22:18

zaterdag 30 januari 2010 om 22:29
Art Unlimited
(links kun je op poster klikken)
Bijv.
http://www.artunlimited.c ... &pager.offset=34&title=C. Caspel, van Hinde Rijwielen/ 61*86/ K Posters PS240
(links kun je op poster klikken)
Bijv.
http://www.artunlimited.c ... &pager.offset=34&title=C. Caspel, van Hinde Rijwielen/ 61*86/ K Posters PS240
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!

zondag 31 januari 2010 om 09:34
quote:go0w schreef op 30 januari 2010 @ 22:29:
Bij google trouwens ingetikt: poster. En dit was het eerste zoekresultaat
Ik zocht op 'ouderwetse poster', en dat leverde me niets zinnigs op. Dank voor je link, da's een goeie! Veel posters lijken te groot, maar sommige zijn ook in een andere maat verkrijgbaar, dus misschien is dat wat!
Bij google trouwens ingetikt: poster. En dit was het eerste zoekresultaat
Ik zocht op 'ouderwetse poster', en dat leverde me niets zinnigs op. Dank voor je link, da's een goeie! Veel posters lijken te groot, maar sommige zijn ook in een andere maat verkrijgbaar, dus misschien is dat wat!
Peas on earth!
zondag 31 januari 2010 om 10:36
zondag 31 januari 2010 om 15:26
zondag 31 januari 2010 om 15:46
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 31 januari 2010 @ 15:34:
Hebben ze bij museumwinkels dat soort posters Hermes? Dan is het wel de moeite waar om daar eens te gaan kijken
Olijf, graaaggg!Het Maritiem Museum in Rotterdam wel (heb je ze wel met boten erop) en in Rotterdam zit een museumwinkel op de Coolsingel waar ze allerhande oude kaarten, boeken en posters verkopen. Verder weet ik het niet, ben niet zo'n museumganger
Hebben ze bij museumwinkels dat soort posters Hermes? Dan is het wel de moeite waar om daar eens te gaan kijken
Olijf, graaaggg!Het Maritiem Museum in Rotterdam wel (heb je ze wel met boten erop) en in Rotterdam zit een museumwinkel op de Coolsingel waar ze allerhande oude kaarten, boeken en posters verkopen. Verder weet ik het niet, ben niet zo'n museumganger
zondag 31 januari 2010 om 15:48