vriendschap met mijn ex

31-01-2010 17:48 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
sinds oktober is het uit tussen ons maar hij wou nog wel vrienden blijven. maar ik wil meer dan vriendschap ,we zagen en elkaar ook nog bijna elk weekend en blijven dan ook bij elkaar slapen soms hebben we ook nog sex . maar de laatste tijd wordt hij om het minste of geringste boos op me . ik denk dat dit komt omdat hij pas zijn vader is verloren . nu twijfel ik of dat ik hem nog moet zien ik wil nog steeds meer als vriendschap . hij blijft zeggen dat ie geen relatie meer met me wil . maar wil nog wel bij me zijn. ik weet ff niet meer wat ik moet doen mischien hebben jullie wat tips voor me.
Voortaan blijven met een V schrijven ipv met een F en verder geen vrienden blijven

Je kan namelijk geen vrienden zijn met iemand op wie je nog stront straal verliefd bent!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Als je geen vrienden bent kun je ook geen vrienden blijven.
Hij wil dus alleen de lusten (seks) en niet de "lasten"...niet intrappen. traks ontmoet hij iemand met wie hij wél een relatie wil en dan kan jij verdwijnen. Dus verdwijn nu gewoon zelf uit zijn leven..
Hij wil geen vrienden met je zijn/blijven, hij wil met je seksen. Wereld van verschil. Vrienden houden namelijk rekening met elkaars gevoelens.

Kappen met die jongen voordat je jezelf nog meer pijn doet.
ik blijf hopen dat als zo met hem om blijf gaan dat het dan weer goed komt tussen ons
quote:greetje69 schreef op 31 januari 2010 @ 18:04:

ik blijf hopen dat als zo met hem om blijf gaan dat het dan weer goed komt tussen onsje neemt hem niet serieus?
Das dom!

Hopen zorgt alleen maar voor heel veel teleurstelling!

En bovendien, en das al eerder gezegd

Hij gebruikt je, en zo wordt je dus nooit meer serieus genomen door hem

Hij doet het, maar jij laat het toe dat hij je zo gebruikt

Als ik jou was zou ik daar heel snel mee stoppen

Je wordt er in the end namelijk helemaal NIETS wijzer en.of gelukkiger van
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!

ik blijf hopen dat als zo met hem om blijf gaan dat het dan weer goed komt tussen onsDa's niet verstandig. Maar goed, als jij denkt dat het helpt, wat is dan het probleem precies?
Waarom zou je aan een dood paard willen trekken ? Hij geeft duidelijk aan wat hij wil en daar maak je geen deel van uit.

Verwar dit soort signalen niet met comfort-dating omdat het vertrouwt is wat hij met jouw heeft gehad en zijn vader heeft verloren.
Ik denk dat je maar gewoon moet geloven wat hij zegt. Hij wil geen relatie met je, maar voor de sex kan je er nog wel mee door. En daar heeft de dood van zijn vader weinig mee te maken vrees ik.

Raap je zelfrespect bij elkaar en kap alles af.
Voor een relatie zijn er twee nodig en als hij niet meer wil, dan is de kans 0 dat het nog iets wordt.

Jij kan niet maken dat hij van jou gaat houden. Dat bestaat nu eenmaal niet, alleen in films en love songs.

ik blijf hopen dat als zo met hem om blijf gaan dat het dan weer goed komt tussen ons

Waarom zou je bij iemand willen zijn die:

1. Geen relatie met jou wil. (zijn woorden)

2. om het minste of geringste boos op je wordt (jouw woorden)

3. Je gebruikt voor seks. (mijn aanname)
Jij wilt (weer) een relatie en hij wil seks.

Ik zou hem duidelijk maken dat hij voor seks in het vervolg ergens anders heen moet gaan.

"Vrienden" hebben geen seks met elkaar tenminste de meesten niet.
TO: heb je iets aan deze reacties? Ze zijn vrij eenduidig, of heb je daar niet zoveel aan?

Op basis waarvan denk je dat het nog goed gaat komen? Ik bedoel, je geeft hem alles al en dat is niet genoeg voor hem om een relatie te willen met je. Wat heb je nog voor andere "troef"?
Niet doen, laat hem maar lekker naar de hoeren gaan, als ie alleen wil wippen.
Greetje, dit klinkt als een heel ongezonde relatie vriendschap. Jij wil iets van hem wat hij jou niet wil geven. Daarnaast reageert hij eventuele frustraties/verdriet op jou af en jij pikt dat. Zo snel mogelijk mee kappen om je zelfrespect te bewaren en een leuke man te gaan zoeken! (of nog liever: om te ontdekken dat je zelf een heel leuk mens bent dat een heel leuk leven kan leiden.).

ik blijf hopen dat als zo met hem om blijf gaan dat het dan weer goed komt tussen onsHet is met een reden uitgegaan tussen jullie, hij is niet aardig tegen je maar jullie hebben nog wel seks. Ik denk dat het zeker weer goedkomt tussen jullie
Uh,hij wil sex en geen relatie(heel duidelijk lijkt me),maar jij blijft hopen als je met hem om gaat dat het goed komt....Hoezo goed komt,hij wil je niet meer,alleen voor de sex......is ie toch vrij duidelijk in geloof ik?
Als iemand jou niet meer wil jammer maar helaas maar ga alsjeblieft niet zo iemand achterna lopen. Of nog erger, sex ermee hebben.. als je nog steeds meer met hem wilt..

Je hebt toch ook nog eigenwaarde...

Met mijn exen heb ik een goed contact.

Ik gaf er niks meer om dus dan is het wel makkelijker voor mij.
Als je meer wilt dan vriendschap kun je geen vrienden zijn.

Hij geeft duidelijk aan dat hij NIET meer wil dan vriendschap, of eigenlijk idd af en toe een leuk adresje voor sex.

Zeg tegen hem dat jij geen sex hbt met vrienden, en hou jezelf daar dan ook aan. ben benieuwd of hij ook vrienden wil zijn als er niet gesext wordt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven