3000+ deel 29!
zondag 31 januari 2010 om 23:26
Woordzoeker 3000plussers (met dank aan Boogje)
Wij raken nooit uitgepraat!
Iedereen is welkom om mee te kletsen maar er zijn wel een aantal punten waar aan gedacht moet worden!
1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie (korte algemene quotes zijn wel toegestaan).
2. We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
4. Minny wordt helegaar niet geknuffeld.
5. Hengelen is alleen toegestaan als de gehengelde dat kan waarderen
6. De nachtploeg maakt eventueel ontbijt voor de ochtendploeg tenzij ongewenst gehengeld en/of geknuffeld. In dat geval wordt er voor tequila gezorgd door de dagploeg.
7. Nieuwelingen melden zich bij Sgaapie van Sgaapi Ava Design® voor een avatOr.
8. Tab Tab Enter forumt een stuk sneller!
Donaties voor het gebruik van TabTabEnter dienen gedaan te worden op giro 2255225 tnv Bianca40. Zij behartigd de pot die we leeg gaan zuipen op de 3000+ meet!
Geschiedenis 3000+
Op 14 Oktober 2009 opende Floor een topic voor de grap. Ze kon niet weten dat het topic uit zou groeien tot een topic vol met sterke, lieve en grappige dames (en zelfs een aantal heren) die elkaar enorm veel steun, afleiding en ja, zelfs liefde zouden geven.
maandag 1 februari 2010 om 18:33
hey lieverds!
Weer een werkdag erop, echt fijn! En nu een hele avond zonder plannen....
Ik ga fijn uitzending gemist kijken, warme chocomel drinken met speculaasjes, ik heb nog allemaal nieuwe afleveringen van Grey's Anatomy. Ik kom de avond wel door denk ik.
En wat betekent tab tab enter? Nu het in de OP staat, kan ik niet meer negeren dat ik geen idee heb. Ik wil het weten!
Weer een werkdag erop, echt fijn! En nu een hele avond zonder plannen....
Ik ga fijn uitzending gemist kijken, warme chocomel drinken met speculaasjes, ik heb nog allemaal nieuwe afleveringen van Grey's Anatomy. Ik kom de avond wel door denk ik.
En wat betekent tab tab enter? Nu het in de OP staat, kan ik niet meer negeren dat ik geen idee heb. Ik wil het weten!
Af en toe een huppeltje op de plaats is ook ok
maandag 1 februari 2010 om 18:34
ik ben helemaal bijgelezen, is weer hoopjes gebeurt het weekend!
Floor en wat rot van jullie buurman
No, wat fijn dat je er weer bent!
Zus, gefeliciteerd, hoe was eurodisney?
Choco
IBI, stoer van je dat je het aan kunt om steeds ergens anders te werken
uh, ff denken hoor, hoofd is vergietje
voor de rest
Floor en wat rot van jullie buurman
No, wat fijn dat je er weer bent!
Zus, gefeliciteerd, hoe was eurodisney?
Choco
IBI, stoer van je dat je het aan kunt om steeds ergens anders te werken
uh, ff denken hoor, hoofd is vergietje
voor de rest
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
maandag 1 februari 2010 om 18:37
Allemaal.....
Na laatste post ineens een RL en moest ik Mini weer ophalen en eten koken enzo....
Nu weer bijgelezen .. maar Mini is moe zegt ze dus die gooien we even vroeg plat.. vouw ik nog even de laatste was weg en kom ik hier wel weer even binnen waaien
Na laatste post ineens een RL en moest ik Mini weer ophalen en eten koken enzo....
Nu weer bijgelezen .. maar Mini is moe zegt ze dus die gooien we even vroeg plat.. vouw ik nog even de laatste was weg en kom ik hier wel weer even binnen waaien
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
maandag 1 februari 2010 om 18:43
Nee, hoor Friez! Don't worry! Het is echt wel goed. Het kwam misschien een beetje rottig over, omdat het net onder het berichtje van Roos kwam die het over de buurman had.
In mijn hoofd wel druk met buurman hoor. Ik vind het zo jammer dat hij er niet meer is. We hebben een mooi stukje geschreven uit naam van de buurt. Niet overdone in ieder geval.
In mijn hoofd wel druk met buurman hoor. Ik vind het zo jammer dat hij er niet meer is. We hebben een mooi stukje geschreven uit naam van de buurt. Niet overdone in ieder geval.
maandag 1 februari 2010 om 19:01
ik ben moeeeeeeeee!!!!
heb idd een heel druk weekend gehad, jubileumweekend van de carnavalsvereniging waarbij mijn moeder in het bestuur zit. Zaterdagmiddag kindermiddag, 's avonds feestavond met allerlei regionale en lokale artiesten en gisteren de receptie. Heb het hele weekend aan de kassa gezeten voor de muntverkoop
Supergezellig, maar wel heel vermoeiend!
heb idd een heel druk weekend gehad, jubileumweekend van de carnavalsvereniging waarbij mijn moeder in het bestuur zit. Zaterdagmiddag kindermiddag, 's avonds feestavond met allerlei regionale en lokale artiesten en gisteren de receptie. Heb het hele weekend aan de kassa gezeten voor de muntverkoop
Supergezellig, maar wel heel vermoeiend!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best