3000+ deel 29!

31-01-2010 23:26 3022 berichten

Woordzoeker 3000plussers (met dank aan Boogje)

Wij raken nooit uitgepraat!

Iedereen is welkom om mee te kletsen maar er zijn wel een aantal punten waar aan gedacht moet worden!

1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie (korte algemene quotes zijn wel toegestaan).

2. We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.

3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.

4. Minny wordt helegaar niet geknuffeld.

5. Hengelen is alleen toegestaan als de gehengelde dat kan waarderen

6. De nachtploeg maakt eventueel ontbijt voor de ochtendploeg tenzij ongewenst gehengeld en/of geknuffeld. In dat geval wordt er voor tequila gezorgd door de dagploeg.

7. Nieuwelingen melden zich bij Sgaapie van Sgaapi Ava Design® voor een avatOr.

8. Tab Tab Enter forumt een stuk sneller!

Donaties voor het gebruik van TabTabEnter dienen gedaan te worden op giro 2255225 tnv Bianca40. Zij behartigd de pot die we leeg gaan zuipen op de 3000+ meet!

Geschiedenis 3000+

Op 14 Oktober 2009 opende Floor een topic voor de grap. Ze kon niet weten dat het topic uit zou groeien tot een topic vol met sterke, lieve en grappige dames (en zelfs een aantal heren) die elkaar enorm veel steun, afleiding en ja, zelfs liefde zouden geven.
Alle reacties Link kopieren
Choco ben je er?
quote:Bianca40 schreef op 01 februari 2010 @ 22:16:

Jack... is hier ook weleens hoor... vooral op vrijdag (weinig lesuren) heeft ie elke keer wel wat

En dan als ik thuiskom heeft ie heel veel te babbelen en denk ik: Pffff heb ik me weer in de maling laten nemen!!Ja Bi maar als ze 5 jaar zijn!!! maar hij heeft dat verhaal al heeeeel dikwijls aan moeten horen
Dan geef ik ff mijn nummer!
Bi heb geen M&M's in huis
Ik hoop dat het leuk gaat worden floor. Maar het is al 24 jaar niet leuk. Dus best moeilijk om te hopen.
En ik weet dat we hier geen leed met leed vergelijken, maar het is een kwestie van hoe je alles bekijkt. Als ik op een rijtje ga zetten wat allemaal kut is in mn leven:

- financiele ellende

- gescheiden

- zaak die (weer) niet goed loopt

- moeder ziek geweest en overleden

- op school gepest vroeger

- opleiding niet afgemaakt

- woon in een huis dat niet naar mn zin is

- 1,5 jaar nog geen dag op vakantie geweest

en ik kan nog doorgaan...

Maaarrrrr..... (en dat is het sleutelwoord!!)

- gelukkig met Bianco

- gezond

- gezonde zoon

- gezonde familie en stiefkinderen

- lekker waterbed

- bijna op vakantie (wisten jullie dat al? )

en zo kan ik nog wel even doorgaan.
Liever niet nu floor. Ben nu ontzettend verdrietig. Waarom ik?
choco.... je hebt 1 minuut! (bij alle misbruikers ga ik hijgen
Choco... ik denk ( maar ik ben geen therapeut) dat het erom gaat dat je het moet WILLEN zien. En willen... wil zeggen dat het een keuze is. Of zie ik dat verkeerd?
Hmmm..... dan ga ik ook wat zeggen, als we toch bezig zijn .

Floor, je kan niet op iedereen reageren, dat kan niemand.

Ik kan het ook niet altijd.

De ene keer gaat het mij beter af dan de andere keer, en ja ik denk ook vaak dat ik te kort schiet.

Don't worry, het is hier kleurrijke genoeg dat alles zich wel opvult, bovendien zie ik je vaak genoeg betrokken reageren dus dat gevoel zit in jou.

Wat betreft de schoppen geven, ik ben daar altijd graag voorzichtig in om die maar in het wilde weg te geven.

Bovendien, wijs ik dan weer op de regel in de Op, ieder leed is leed en er wordt niet vergeleken

Dat iemand zijn bed niet uitkomt en een ander wel, zegt niets maar dan ook niets over wie het zwaarder heeft, , sterker is of wat dan ook. laat elkaar in de waarde,

Iedereen is anders.

De 1 loopt een marathon , de ander loopt nog geen twee straten en hijgt al puffend naar huis, wie van de twee heeft de meeste pijn s'avonds in bed? wie zal het zeggen..

Niet iedereen bezit dezelfde draagkracht en capaciteiten, en wat we lezen hier zijn fractie's. We weten helemaal niet veel van elkaar, niet genoeg om te oordelen, niet genoeg denk ik om schoppen te geven( duwtjes en steuntjes wel).

*bukt voor rotte tomaten*
Heb em
Niet relevant
Bel me ff Choco!
Geen rotte tomaten hoor Iry
Ik begrijp Choco eigenlijk wel en ik vind het zo naar voor je. Het is niet voor iedereen even makkelijk om het leven te omhelzen, zeker niet als je het gevoel hebt dat je aan het overleven bent.

Ik hoop toch, Choco, dat het allemaal weer goed met je komt en dat er een dag komt dat je dat nare gevoel van je af kunt schudden.
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
*bedankt iedereen voor de knuffels van vanavond *

*sluipt heel stilletjes naar bed.. onderwijl iedereen welterusten wensend

*morgen hopelijk meteen de uitslag van de echo (geen punctie = goed ) en morgenavond horen jullie hoe het werken ging )

Truste lieverds
truste Jack, veel suc6 morgen
Pffff moeilijk dit....

juist omdat je met verschillende mensen en verschillende karakters en problemen te maken hebt.

Ik heb een heel luchtig karakter (meestal, niet altijd) en kan me dus heel moeilijk voorstellen hoe het moet voelen als je je zo kut voelt. Ik heb de mentaliteit van: Niet zeuren, gewoon doen, en als je geen zin hebt, dan maak je dat maar.

Zoals het voor mij moeilijk is om me in te beelden hoe je je voelt als je je echt zwaar kut voelt, zo zal het voor anderen weer onmogelijk lijken om luchtig met bepaalde dingen om te gaan.
Voor mij ook geen rotte tomaten! Echt niet.
Truste lieve Jack En heeeeeeeeeel veel succes morgen!!
Tnxx all.. ik ben net Bianca.. kijk ook altijd nog ff of er wel iemand welterusten terug zegt
Jacky
Ik ga ondertussen ff de keuken opruimen!
Weltrusten Jackyr, slaap lekker
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
Ik ga mijn bedje ook opzoeken.

Truste allemaal

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven