***April 2007***

02-09-2009 13:23 3359 berichten
Alle reacties Link kopieren
April 2007 - het vervolg

***April 2007***

naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/07neeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/07Mees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/07Luuk

29/03/09neeLilien30Kaj26/03/07neeneeEsan38Vincent30/03/07../00neeLievelust29Daan03/04/07Meisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/07neeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/07Gr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/07neeneeMichasha33Morris15/04/07Lars

22/12/05

Nina

15/09/08neeIcke30Ruben15/04/07Liselot

04/01/09neeFramboos8127Tommy16/4/07Livia

24/5/08neeFachat31Ole21/4/07Kaj

15/12/02neeChance..Luna21/4/07Rosa

20/10/09neeDraakjenoah33Noah22/4/07Thomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/07Yasemin

23/11/08neeBuitenmeisje27Koen27/04/07Gijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/07nee

05/01/10

Oke, de nieuwe grote LARA-bevalpoule. Doe mee en win weer een grote

Framboos

Michasha10 januariWitchke9 januariFachat6 januariXaloy

Swissie 2 januariMuis 13 januariLayla 5 januariBuitenmeisje 11 januariChance 8 januariDropneus 3 januariEsan 14 januariDraakje 15 januari
Wichke: Je kunt het!!!
Wat goed Witchke, gefeliciteerd!

Chance

Lara, fijn dat je de sokjes leuk vond. Zo te horen begin je je draai al aardig te vinden, goed zeg!

Kaj was afgelopen weekend zo enorm dwars dat ik echt een beetje spijt kreeg dat er een 2e aan zit te komen, maar het zal vast goed komen...

Euhm...zwangerschapsdementie want ik ben nu alweer vergeten waarop ik wilde reageren.

O ja, ik zet even een bericht op hyves want ik vind een jongensnaam bedenken zo moeilijk. En jullie hebben altijd goed ideeen Dus graag jullie hulp!!
Vriend is ziek, en ik heb daarnet overgegeven. Hopelijk is het snel over, want moet donderdag nog een sollicitatie doen voor een baan die begint per 2 maart.
Oh balen Witch, ik hoop dat jij en je vriend snel opknappen. Gefeliciteerd met je baan, ook al is het tijdelijk, kun je toch weer ff wat ervaring opdoen. Het zal vast wel lukken hoor! Enne de meet is ws zaterdag, maar het hangt af van DN, of die een rustige nacht heeft gehad. LL moet ook nog ff zeggen of het haar uitkomt.

Lilien, het hing in de lucht hoor, Zahra was vorige week ook een paar dagen niet te genieten, nu gaat het weer wat beter hoop ik (afkloppen!)

DN, jullie weekend klinkt echt heerlijk, lekker shoppen en lekker gegeten, wat wil je nog meer! (een man die niet in slaap valt in het hotel? hihi)
Hoera voor onze Swiss!! wat goed 6 maanden kankervrij op naar nog heeel veeel maanden!

Ook hoera voor Witch de eerste stap naar weer werken wordt gezet volgende week. Beterschap voor nu.

Lilien dat komt vast goed met Kaj. Lukt het een beetje met je bekken instabiliteit?

Het zit denk ik in het weer. Vincent is ook behoorlijk pittig, helemaal als we onder tijdsdruk werken. Vanmorgen met het zweet op mijn voorhoofd naar school, pfff.

Drop wat leuk dat er zo'n vaart zit in jullie webshop. Ik ben heel benieuwd. Krijgen wij nog een voorproefje?

Draakje dat klinkt als een heerlijk weekend. Wat een vent. Dan heb je alle tijd en kun je niet gestoord worden door kinderen die wakker worden en dan valt hij in slaap ???

Feline heeft vandaag haar spreekbeurt. Ik vind het zelf ook een soort spannend. Veel geoefend. Gisteren kon je wel merken dat ze toch wel zenuwachtig was.
chance!
Hehe wat een ziekenboeg hier thuis, vriend heeft buikloop maar is toch maar gaan werken, zijn baas kwam. En Xander wou deze ochtend zijn boterham niet opeten, en toen ik hem een mueslireep gaf (waar hij dol op is) moest ie overgeven.

Xander is nu dus thuis van school, heb de dokter gebeld.

Lay : indien zaterdag vaststaat om bij LL thuis te gaan, bespreek ik het nog met vriend. Hij ging het nog bekijken. Maar krijg hem vast omgepraat. Maar eerst moet de ziekenboeg hier ook weg eh.
Witch, beterschap voor Xander! Hoe voel jij je?

Joh, het gaat lukken met die baan! Je kan weer wat werkervaring op doen en je staat veel beter in het leven dan een jaar terug!

Feline, zet 'm op! (tipje: jij weet meer van het onderwerp dan de rest van je klas, dus het maakt niet uit als je iets vergeet.)

Ik geloof dat Mees weer eens oorontsteking te pakken heeft. Eigenlijk zou ik vandaag naar Laar gaan, maar dat stellen we maar een week uit. Meesje is mopperig (is ie niet vaak!), heeft koorts en trekt aan zijn oor, dus ik kijk het even aan. Vanochtend had ik in elk geval twee zwaar teleurgestelde peuters! Steijn had zich verheugd op de brandweerauto en Hugo wilde boterhammen met ham eten. Dit alles moest samen met "Pusj" gebeuren!
Goedemorgen!

Zeker spannend Esan, dat Feline een spreekbeurt heeft! Ik merk nu bij Lars ook dat al het nieuwe zo spannend is. Het gaat wel steeds beter met hem op school. Hij vindt het nu eigenlijk best heel erg leuk, al is hij nog wel verlegen in de kring.

DN, leuk dat je weekend weg leuk was, maar jammer dat je man niet tegen drank kan!

Lars vertelde me vanmorgen dat hij met een van z'n oren heel weinig hoort. Kan wel kloppen, want de dokter had daar laatst een hele grote prop zien zitten. Binnenkort maar eens laten uitspuiten dus. Volgens mij zit er nog spul in van z'n oorontsteking laatst, dus dat zal wel lekker vies worden.

Muis, je vroeg wat voor werk ik aan het doen was. Ik was wat teksten vanuit het Frans aan het vertalen, vanavond moet ik een tekstje naar het Engels vertalen en als het goed is komt er binnenkort een grote klus naar het Frans aan. Heerlijk om m'n oude werk weer een beetje op te pakken!

O, even Nina!
Esan ; wat spannend voor Feline die spreekbeurt

Heb vannacht gedroomd dat ik na een dag ontslagen werd. Dat mag me dus echt niet meer overkomen.

Dokter is geweest en Xander en vriend hebben dus wel degelijk een virus te pakken. Xander heeft nog een maal overgegeven vlak nadat ik vorig bericht typte. Hij heeft ook last van zijn luchtwegen. Maar normaal moet hij donderdag weer naar school kunnen.
Oh muis beterschap voor mees, jammer genoeg heb ik thuis hier ervaring gehad met oorontsteking. Als het niet betert zou ik toch eens buisjes overwegen. Hielp hier heel goed.
Ik ben mij juist ter pletter geschrokken van Xander. Ineens hoor ik een liedje zingen.

Hij zingt nu volledg : in een klein stationnetje en ik zag twee beren.

Verder had zijn juf gisteren aan vriend gezegd, dat hij enorm vooruit gaat , hij doet veel beter mee in de klas, en kan meer. Ja dat heb ik dus zonet gemerkt.

Wat ben ik trots op mijn grote beer !!
He Witch: wat lekker dat het zo goed gaat met Xander, hij leert echt snel veel bij nu he!!! Zo lief van die zingende peutertjes!!!

Fleur liep hier gisteren met een brandweerhelm op Bob de bouwer te zingen...

Vandaag eerste levering voor webshop gekregen, helaas niet helemaal goed, dus hoop dat we het snel op kunnen lossen met deze leverancier (waar ik nu dus niks meer ga bestellen)
Wat balen dat het met de webshop niet loopt zoals je had gehoopt drop.

Morgen weer een sollicitatie. Moet om 815 u er zijn. Dus dat wordt opstaan om 6u :s
Drop, wat irritant! Op naar een volgende leverancier!

Witch, wat goed van Xander!

Hoe is het eigenlijk met Icke? Heeft iemand nog contact met haar gehad?

Vanochtend had Hugo iets geks. Ik had hem naar de peuterspeelzaal gebracht en bij het afscheid begon hij ineens zo hard te huilen, dat ik schrok. Hij wilde niet naar school, want hij wilde bij mij blijven. Geen idee waar dit vandaan kwam! Hij vindt het altijd hartstikke leuk om naar de peuterspeelzaal te gaan en voelt zich dan helemaal het mannetje, maar vanochtend was hij liever bij mij gebleven. Ik heb hem aan de leidster overgedragen en ben snel weggegaan.

Vanochtend was ik veel te vroeg op! A. moest naar de plee rond een uurtje of vijf en heeft dusdanig veel kabaal gemaakt dat iedereen wakker werd! De jongens zijn bij ons in bed komen liggen (ik hoopte op nog een uurtje slaap), maar waren zo wakker dat ik maar opgestaan ben om half zes. Ik wilde onder de douche (alleen!) en Steijn vond dit ook een geweldig plan, dus hij kleedde zich uit zo snel als hij kon. Uiteindelijk heb ik samen met Steijn en Huug gedoucht, terwijl A met Mees bezig was. En nu? Nu ben ik gaar!
Ik ben ook gaar! Vanaf half een werd er elk uur een van de kinderen wakker. Om half vier meldde Morris dat hij op wilde staan. Daarna kon ik niet meer slapen. Toen ik om half vijf eindelijk weer sliep, werd Nina wakker. Om kwart over vijf riep Lars dat hij in z'n bed had geplast. Vervolgens vloekte S. het hele huis wakker omdat hij geen schone kleren voor Lars kon vinden. En nu is Morris dus niet te genieten omdat hij veel te vroeg wakker was. S. is nu twee dagen weg voor z'n werk, dus ik hoop op een betere nacht...
Ik ben ook gaar. Popje werd om half 5 wakker en wilde toen tot 6:45 niet meer slapen en om 7:45 werd Puk wakker. Maargoed, bij mij hoort het erbij, voor jullie vind ik het zieliger!
Laar, je bent net zo zielig als Mich en ik! Te weinig slapen is gewoon niet leuk!

Mich, jemig! Wat heb jij een gare nacht gehad! Ik kan me indenken dat je het vervelend vindt dat S. nu een paar dagen weg is. Ik zou enorm balen als A. na zo'n nacht vertrekt voor een paar dagen!

Zo, Steijn en Hugo zijn weer thuis en zijn na de boterham als een blok in slaap gevallen. Ik hoorde van een moeder van de peuterspeelzaal dat Huug echt goed in de poepelwar was vanochtend en de leidster vertelde dat hij een tijd bij haar op schoot heeft gezeten, balend en al. Het mannetje bleef maar zeggen dat hij naar huis wilde, maar na een traktatie van een jarige was hij weer helemaal vrolijk en gezellig!

Mees gaat een stamp tanden krijgen de komende tijd. Ik zag vanochtend een flinke rij klaar staan in zijn bovenkaakje! Misschien gaat hij een Steijn en Huug doen: heel lang (nagenoeg) tandeloos door het leven gaan, om vervolgens in een keer alles te krijgen!
Lekker rustig hier, zo kan ik het ook eens bijhouden,

De kinderen liggen in bed, al hoor ik Nina nog een beetje kletsen. Ik moest mezelf echt de dag doorslepen zeg, wat was ik gaar! Toen Nina sliep speelden de jongens gelukkig rustig samen, en daarna gingen we naar een buurvrouw om daar te spelen en eten. Goed geregeld dus! Ik duik er ook vroeg in.

Muis, hoe herstelt Mees z'n plekje eigenlijk? Ik kan me voorstellen dat er iets van een wond op z'n borst zit?

Laar, hopelijk houdt Popje er komende nacht ook wat betere tijden op na.
Lekker rustig hier, zo kan ik het ook eens bijhouden,

De kinderen liggen in bed, al hoor ik Nina nog een beetje kletsen. Ik moest mezelf echt de dag doorslepen zeg, wat was ik gaar! Toen Nina sliep speelden de jongens gelukkig rustig samen, en daarna gingen we naar een buurvrouw om daar te spelen en eten. Goed geregeld dus! Ik duik er ook vroeg in.

Muis, hoe herstelt Mees z'n plekje eigenlijk? Ik kan me voorstellen dat er iets van een wond op z'n borst zit?

Laar, hopelijk houdt Popje er komende nacht ook wat betere tijden op na.
Goed geregeld Mich!

Mees heeft een aardig litteken aan de operatie overgehouden en het ziet er, voor een litteken althans, best mooi uit! Het is een dunne streep ter hoogte van zijn borstbeen en het zal met de jaren nog wel groeien, maar er wel mooier op worden. Ik denk dat je er later bijna niets meer van ziet, behalve als je weet dat er op die plek ooit in hem is gesneden!

Ik heb op dit moment twee keihard krijsende peuters boven staan. Elke avond maken voor het slapen gaan een paar afspraken, waaronder "speeltjes die op de gang liggen gaan naar beneden." Net zaten Steijn en Hugo op de gang met een oude rammelaar en een Sinterklaasboek te spelen en ze zijn woedend dat ik het mee naar beneden heb genomen! Op hun kamertje mogen ze spelen, maar niet op de gang, Mees' kamer, pappa en mamma's kamer en de badkamer. (ooit zijn een keer al onze spullen overhoop getrokken en dat wil ik niet nog een keer! Ik vind het doodeng als ze met mijn stijltang in stopcontacten gaan zitten poeren en dergelijke.)
Goedemorgen! Heb na een fles om 6.30 nog heerlijk kunnen dommelen tot 8 uur, heerlijk!
You can't have a rainbow without a little rain 🌈
Goedenmorgen iedereen!

Wicthke, is Xander weer beter? En jijzelf en je vriend?

Muis, is Mees weer beter?

Micha, hoe was je nacht? Hebben de kinderen je lekker laten slapen.

Laar, hoe was jou nacht? Heeft Pop een beetje doorgeslapen?

Drop, succes met de webshop, laat je ons binnenkort wat voorbeelden zien? Ben erg benieuwd.

Hier gaat alles goed. Vandaag lekker dagje thuis met Finn. We hebben tot 8 uur uitgeslapen, dus ik moet alleen maar blij zijn, maar ben nog steeds moe. De laatste paar dagen slaap ik erg onrustig. Beetje last van mijn been en slaap gewoon slecht. Nou ja, misschien vanmiddag maar even met Finn meeslapen.

Verder gaat het eigenlijk goed. Finn is in een heerlijk humeur, hij is lief, schattig, lacht veel, luistert redelijk, eet goed! Hij groeit weer de lucht in, zijn broeken vallen van zijn billen af omdat zijn buik zo dun is geworden.

Mijn been gaat ook redelijk goed. De wond is dicht, alleen doet het meer en meer pijn. Het gevoel komt weer terug (was ik al 6 maanden kwijt). Maar het is natuurlijk wel goed dat ik het gevoel weer terug krijg (al begint het met pijn), hopelijk is de pijn snel weg.

Ik heb gisteren weer lekker een kwartier op de crosstrainer gelopen, dat was wel weer goed. Probeer gewoon langzaam weer meer te bewegen.

Nu eerst een koffie (gaap) en een broodje.
Goedemorgen!

Fijn dat het goed gaat bij jullie Swiss. Een peuter die in een goed humeur is draagt absoluut bij aan een goede sfeer in huis! Wel ontzettend vervelend dat je zoveel pijn aan je been hebt, het is inderdaad te hopen dat het snel wegtrekt. Waarom slaap je onrustig? Komt het door de pijn of lig je te piekeren?

Muis, zijn de peuters nog snel gaan slapen gisteren? Wij hadden de dag ervoor iets soortgelijks. Nadat iedereen is gebadderd en in pyjama gehesen, moeten Lars en Morris op hun kamer wachten tot ik Nina naar bed heb gebracht. Geen geklooi op de gang dus. Dit was wel het geval, dus toen heb ik niet voorgelezen (dit is altijd hun 'straf' en ze vinden het vreselijk). Drama dus! Wat kunnen die kinderen soms toch een drama om niks maken (hebben ze van hun moeder).

Ik ben om acht uur naar bed gegaan, uurtje gelezen en toen gaan slapen. Lars riep om 1 uur dat hij geplast had, dus ik heb hem snel uit bed gehaald, hem schone kleren aangetrokken en toen is hij bij mij verder komen slapen tot half 7. Redelijke nacht dus, vergeleken met de nacht ervoor.

Nu staat er een berentaart (zie: een taart voor beer van MV) in de oven, dus ik voel me op en top domestic goddess. Vanmiddag moeten Lars en Nina prikken inhalen op het cb, dus ik ga weer eens heerlijk in m'n eentje met drie kinderen die kant op. Wel een kleinigheidje mee als bribery: voor alledrie een nijntje-boekje. Lars vindt het echt verschrikkelijk dat hij een prik moet, voor Nina is het ook zielig, en Morris moet zien hoe z'n broer en zus lijden, terwijl hij er helemaal niet tegen kan om iemand pijn/verdriet te zien hebben, empatisch kereltje.
Goedemorgen!

Fijn dat het goed gaat bij jullie Swiss. Een peuter die in een goed humeur is draagt absoluut bij aan een goede sfeer in huis! Wel ontzettend vervelend dat je zoveel pijn aan je been hebt, het is inderdaad te hopen dat het snel wegtrekt. Waarom slaap je onrustig? Komt het door de pijn of lig je te piekeren?

Muis, zijn de peuters nog snel gaan slapen gisteren? Wij hadden de dag ervoor iets soortgelijks. Nadat iedereen is gebadderd en in pyjama gehesen, moeten Lars en Morris op hun kamer wachten tot ik Nina naar bed heb gebracht. Geen geklooi op de gang dus. Dit was wel het geval, dus toen heb ik niet voorgelezen (dit is altijd hun 'straf' en ze vinden het vreselijk). Drama dus! Wat kunnen die kinderen soms toch een drama om niks maken (hebben ze van hun moeder).

Ik ben om acht uur naar bed gegaan, uurtje gelezen en toen gaan slapen. Lars riep om 1 uur dat hij geplast had, dus ik heb hem snel uit bed gehaald, hem schone kleren aangetrokken en toen is hij bij mij verder komen slapen tot half 7. Redelijke nacht dus, vergeleken met de nacht ervoor.

Nu staat er een berentaart (zie: een taart voor beer van MV) in de oven, dus ik voel me op en top domestic goddess. Vanmiddag moeten Lars en Nina prikken inhalen op het cb, dus ik ga weer eens heerlijk in m'n eentje met drie kinderen die kant op. Wel een kleinigheidje mee als bribery: voor alledrie een nijntje-boekje. Lars vindt het echt verschrikkelijk dat hij een prik moet, voor Nina is het ook zielig, en Morris moet zien hoe z'n broer en zus lijden, terwijl hij er helemaal niet tegen kan om iemand pijn/verdriet te zien hebben, empatisch kereltje.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven