3000+ deel 29!

31-01-2010 23:26 3022 berichten




Woordzoeker 3000plussers (met dank aan Boogje)







Wij raken nooit uitgepraat!



Iedereen is welkom om mee te kletsen maar er zijn wel een aantal punten waar aan gedacht moet worden!





1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie (korte algemene quotes zijn wel toegestaan).

2. We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.

3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.

4. Minny wordt helegaar niet geknuffeld.

5. Hengelen is alleen toegestaan als de gehengelde dat kan waarderen

6. De nachtploeg maakt eventueel ontbijt voor de ochtendploeg tenzij ongewenst gehengeld en/of geknuffeld. In dat geval wordt er voor tequila gezorgd door de dagploeg.

7. Nieuwelingen melden zich bij Sgaapie van Sgaapi Ava Design® voor een avatOr.

8. Tab Tab Enter forumt een stuk sneller!

Donaties voor het gebruik van TabTabEnter dienen gedaan te worden op giro 2255225 tnv Bianca40. Zij behartigd de pot die we leeg gaan zuipen op de 3000+ meet!





Geschiedenis 3000+

Op 14 Oktober 2009 opende Floor een topic voor de grap. Ze kon niet weten dat het topic uit zou groeien tot een topic vol met sterke, lieve en grappige dames (en zelfs een aantal heren) die elkaar enorm veel steun, afleiding en ja, zelfs liefde zouden geven.
quote:vivafreak1 schreef op 02 februari 2010 @ 18:54:

Duh zit hier als een klein kind te glunderen achter de laptop moet niet gekker worden nie Leip wijf!!
Tot zo Freaky!!
Alle reacties Link kopieren
quote:vivafreak1 schreef op 02 februari 2010 @ 18:53:

Lekker Bi... PROOST!!!!!!!!!!!!Huh??? Hoe wist jij dat nou??? De Champagne van Bi moest nog komen!!
Alle reacties Link kopieren
Hihi Jacky.. mooi op tijd



En BI ik had het glas al weggegrist



Thanks Fries.. en nu boodschappen doen jij ..
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Alle reacties Link kopieren
Tot zo Freakje
Alle reacties Link kopieren
Bi heb je al gegeten?
Nee ik ga nu eten maken Jack, ff mn peukie oproken
Alle reacties Link kopieren
Leuk
Alle reacties Link kopieren
Misschien moeten de Cock en ik het toch maar even gaan vieren.. 10.000 postings van Freakje.. kunnen we toch wel aan het ijs?
Alle reacties Link kopieren
Ok Bi als jij gaat eten en douchen zo dan ga ik ff verder bijlezen..
quote:Jackyr schreef op 02 februari 2010 @ 18:57:

Misschien moeten de Cock en ik het toch maar even gaan vieren.. 10.000 postings van Freakje.. kunnen we toch wel aan het ijs? Alleen als het Vienetta is
Oke.. klaar voor de start Jack???



Tot laterrrr
Alle reacties Link kopieren
Hahaha Bi ja dat is het wel..



(ik heb trouwens 4962 postings nu)
Alle reacties Link kopieren
OK Bi



Eet smakelijk lieverd



Tot straks
Freaky heeft ook feest!!!
Jacky heeft er bijna 5000
Jij vanavond 5000 posts Jack! Is een makkie!
4 op een Gerda!
5 op een gerda!
Op naar de 20000
maar niet vanavond denk ik..
maar niet vanavond denk ik..
Is iedereen weg?
Nee toch?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven