Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Alle reacties Link kopieren
Bambi, wat een supernieuws!! Operatie is niet fijn, maar geen chemokuren hoeven is geweldig. Proficiat.
Dat vind ik nou ook. :-)

Senks.
Weten jullie wat raar is? (jullie weten vast een hoop raars, maar ik zal mijn 'rare ding' even spuien )

Bijna altijd als hier over 'stokjes' geschreven wordt, ben ik gelijk daarna een week overtijd

Nu dus weer, nouja, nog geen week, maar ik voel me ook helemaal niet 'ik moet ongesteld worden' - erig. Niet dat ik dát erg vind, maar het viel me vandaag ineens op
Later is nu
Dan ben jij misschien de volgende met stokjes, Dream?
we hebben echt even geen gegadigde geloof ik, dyus dream, misschien kan jij dat probleem oplossen?

Bammerdebam, wat een geweldig nieuws!!!!!!! Meid, wat moet dat ene opluchting zijn, geen chemo! Hopelijk vallen de probelemen door geen lymfeklieren mee, maar deze gaan we vieren!!!

Ik wilde gewoon geen enkel risico nemen met die luizen en heb een vrieskist en heb dus werkelijk alles in de vriezer gepleurd, was heel handig!

Moet even voorlezen uit Minoes (de poes), gewldig!!!!
Hahahahahaha

ik heb meer kans op een 'oudevrouwenkwaal' dan op een 'stokje' geloof me

Maar ik gok op geen van beide, ben gewoon een beetje laat
Later is nu
Bam wat een goed nieuws!!!!!
Zuss duimt zich suf voor Bambi. Het gaat helemaal goed komen, dat weet ik zeker!
~itch itch~

Ik herinner me een Bloes-in-de-stress omdat Oudste Bloesje een circus op haar kop had en een doodnuchtere Pimpel die toen zei dat ze vroeger zo vaak luizen hadden. No big deal. Het blijft gewoon klote dat er altijd ergens luis blijkt te zijn. Wel enorm goed voor je huishouden, dat dan weer wel!

(over twee weken moet je het circus herhalen ivm neten die dan uitkomen) (sorry!)

Hier druk met dagelijkse beslommeringen. Niets bijzonders te melden. Of eigenlijk wel: de Bloesjes zijn heel erg lief en hanteerbaar. Dat zal wel weer voorbij zijn na het weekend-bij-papa.

Bam, wat fijn dat er geen chemo door jouw lijf hoeft! Jeetje, drinken we op! Lymfe- operatie is niet fijn, hopelijk kunnen ze nog wel even wachten tot je weer in rustiger vaarwater zit wbt verhuizing.

Zoenen en weltrusten!
Bammetje wat heeeeeerlijk! En ach, mochten er misschien dikkige polsjes komen, ze zullen je ranke hertenlijf vast staan.
Vanavond was het 3 maanden geleden dat Chipita'tje me verraste.

Vanavond was er een tvserie waar een mevrouw haar kindje zonder man kreeg.

Haar meneer was ooit verongelukt ofzo. Zij had alleen zijn stinkende sportTshirt bij zich. Haar vrienden en familie stonden haar bij voor, tijden en na de bevalling. En verlieten het ziekenhuis om haar een goede nacht te geven en zelf de kroeg in te gaan.

En ineens lag ík weer alleen in het ziekenhuis.

Met angsten, beven voor de epiduraal, gillen dat ik het niet wilde.

Een arts vroeg hoe laat we de vader verwachtten.

Met smeekbedes aan mijn moeder dat ze hoe dan ook moest zorgen dat Chipita haar vader moest kennen als ik erin zou blijven.

Geen vermoeide verlegen stekelige kus op mijn hoofd en een schorre mannenstem die onze baby haar naam noemde toen ze zeiden dat het een meisje was.

Zonder navelstreng knippen.

Met eenzame uren waarin mijn tijdelijke buurvrouwen trots naar hun mannen keken als deze urenlang met hun nieuwste baksel op schoot zaten.

Met radeloze nachten waarin me bleef afvragen wat we gemist hebben om die ene ambtenaar niet genoeg op z'n gemak te stellen.

Niet aan hem kunnen vragen of hij mijn rug wilde wassen onder de douche.

Niets wezenlijks om me heen waaruit bleek dat mijn man zich ineens realiseerde hoe bijzonder het is als een vrouw je een vader maakt.

Geen foto's met hem.

Met elke nieuwe dienst weer nieuwe verpleegsters die vragen wanneer de papa weer langskomt.

Zonder internet met webcam waardoor het een hele week duurde voor hij haar met naveltje 2dimensionaal kon zien.

Niemand die net zo onvoorwaardelijk van de baby hield als ik.

Wachten en wachten tot iemand Kjongen onder bezoektijden kwam brengen terwijl gezinsleden altijd welkom waren.

Zonder aangifte van geboorte.

Geen knullig maar intiem lijstje kunnen geven met de meest lullige dingen die ik toen nodig dacht te hebben van thuis.

Met een hele avond en nacht tegen het hysterische aan huilen en snode plannen bedenken om weg te lopen, omdat ik naar huis wilde omdat ik hem en hij zijn dochter moest zien...

Zonder resultaat.

En dat tot daaraan toe.

Maar bij heftige dingen druppelt altijd zo door.

Ik kon vanwege de keizersnee helaas mijn planning niet halen de hele zomer met hem door te brengen. Slechts drie weken van deze drie maanden samen met hem als gezin door kunnen brengen.

En in die tijd voelde ik me een leugenaar.

Ik heb hem niet kunnen vertellen hoe het was, wat ik beleefd heb, hoe het voelt om een glibberig baby'tje te ruiken.

Deels heb ik dingen verzwegen omdat hij zo'n pijn ervan heeft gehad. Deels heb ik dingen niet verteld omdat je sommige dingen toch niet onder woorden kan brengen.

Het is niet meer te delen.

Het is een 'Daar had je bij moeten zijn'.

Dus hier zit ik nu, 3 maanden verder. Met lange halen mijn ogen uit mijn kop te janken, omdat er een nepmevrouw in een nepleven een nepkind kreeg in een nepziekenhuis.

Hij had erbij moeten zijn.

Echt.
Kjong, je hebt gewoon helemaal gelijk! Het is enorm oneerlijk. En nu, nu hij wel mag komen is dat feest en benadrukt het de oneerlijkheid nog een beetje erger.

Tsssk, ik heb hele koffie-ochtend achter de rug, en zit nog te gapen. Zouden ze wel cafeïne in de koffie hebben daar? (mag je toch hopen, wat is een juf/meester zonder cafeïne )

LD is van juf aan 't leren hoe je vriendschapsbandjes knoopt. Jippiee, kan ik dat ook eindelijk eens leren. M'n Amerikaanse vriendje in het Caraïbishe heeft dat al eens geprobeerd, trouwens, maar toen snapte ik er niets van. Hopelijk zijn LD's lesgevende kwaliteiten wat beter

Wat lekker dat de Bloesjes lief en hanteerbaar zijn Bloes

En misschien overleeft deze toestand hun papaweekend nou eens.
Later is nu
LE is boos op me Ik heb 'm zojuist het 'grote geheim' verteld, van het toneelstukje dat we meestal zo rond 5 december spelen. Hij is gelijk opstandig, wil het al z'n vriendjes vertellen enz. Vond het wel leuk z'n oude tekeningen te zien. Zo raar, LD reageerde heel anders... maar wist het stiekem ook al een beetje, waar LE nog heilig geloofde.

Volgens mij is het puur frustratie, dat ie voor de gek gehouden is. Dat z'n zus het zelfs al wist, was dan ook níet leuk. Nouja, daar ben ik weer doorheen..

Ik voel me een beetje ontheemd, moet ik zeggen.. een tijdperk is afgesloten.

zo

en nu zit ie met een vriendje voor de tv. Ik heb het maar toegestaan, kan ie het rustig laten bezinken, zonder gelijk z'n grote geheim aan z'n vriendje te gaan vertellen.

Toedels
Later is nu
Pffff...Kjong. Niets meer aan toe te voegen. Je hebt inderdaad gewoon Gelijk. Kut it is....

Dreamer; ach heden.... Sinterklaas-geheim ontrafeld! Vast en zeker boos dat ie zich wat lullig voelt omdat ie zo lang erin geloofd heeft, terwijl naar zijn idee iedereen beter wist. IS natuurlijk ook best lullig... (Toch ga ik ook mee in het hele gebeuren, hoor. Maar vind het ergens best raar dat ik over een aantal jaren ga vertellen dat ik al heeeel lang een toneelstukje opvoer, zo begin december....).

Verder geen nieuwsen hier. Lieke is naar de PSZ, dus ik zit mooi wat te knuffelen met Sophie.
quote:Bambi schreef op 11 september 2007 @ 16:34:

Welk boek lees je, Pimp?

Om in de stemming te blijven..

null

Kleine wasjes, grote wasjes..

Ghehehe...

Gisteren heb ik "De Vliegeraar" uitgelezen en ben ik begonnen in "De Rijstmoeder" waarin ik vandaag vrolijk verder ga met mijn koppie tussen de was en de vele vele vele kinderen die hier weer in en uit en weer in en weer uit lopen. (Er werd mij vorige week door de achterbuurman gevraagd of ik soms een kinderdagverblijf aan huis voer )

Oh Kjong, getverdemme wat oneerlijk, ik kan me dat verdriet zoooo goed voorstellen.. Brrr. In het ziekenhuis is het natuurlijk éxtra confronterend omdat je daar de andere vaders wel ziet. Blech. Al kan je dat moment natuurlijk nooit inhalen, ik hoop echt dat jullie de schade op een andere manier in kunnen halen. En anders.... gaat het stokje gewoon naar jou en moeten jullie het verplicht overdoen.

En oei het 5 decembermisterie ontrafeld... arme arme LE. Hoe oud is hij nou ook alweer? Wat is "de" leeftijd om het geheim te onthullen?
Loentje heeft sinds de zomervakantie een nieuw vriendje. Het is een superleuk sociaal gezellig menneke. Vaak komt hij kijken of Loentje er is, maar ook als Loentje er niet is blijft hij hangen (dat doen veel kindjes, meesten vinden Lientje (en désnoods Lotje ) goed alternatief. Inmiddels ben ik er achter dat hij helemaal niet voor Loentje komt, maar voor onze Barbie's! Hij zit hier nu al de hele middag barbie's aan en uit te kleden terwijl de rest allemaal buiten speelt. En verder heeft hij de my little pony's ontdekt en ruziet hij nu vrolijk mee met Lotje en Lientje wie de blauwe en wie de roze en wie de baby mag en wie welk borsteltje.
Hee meiden, groeten uit regenachtig Bulgarije! Ben er maar heel even, maar in de bar (echt waar, alleen in de bar!) van mijn hotel kan ik wireless een internetverbinding oppiken (pik ik ook nog eens iets op in de kroeg..), dus daar zit ik dan, in afwachting van Grootscheeps Afscheidsdiner iv,m afsluiten project.

Bambi, gek om je te feliciteren met 'slechts' een operatie, maar toch, wat een opluchting moet dat zijn... Heel, heel blij voor je!

Kjong, ja, zo is het. En nee, dat kan niet meer ongedaan gemaakt worden. En explosief huilen beter dan stilletjes kapot imploderen, zoals er meer hier weten, dus misschien maar goed dat er een stomme soap voorbij komt die bij jou de herhaling van je eigen film weer aanzette. Maar knuffel. Veelvette knuffel.

En verder zit ik hier en doe ik het werk waar ik echt heel goed in ben en wil k hier helemaal niet zijn. Ik wil bij mijn mensen zijn, ik wil thuis zijn, ik heb eindelijk een huis en een gezin en nou wil ik ze helemaal niet meer alleen laten. Zo heb ik me nog nooit gevoeld, gek. Misschien waait het over, staartje Dot-ziek-stress, misschien is het inderdaad tijd om te kijken of ik leven anders moet inrichten. Wat vind ik nou echt belangrijk? War il ik mijn tijd aan besteden? En het is NU, alles is nu, 'later' is onzin.

Nou ja, dat zit ik dan zo te bedenken op een kale hotelkamer en in een foute bar.

En nu maar even omkleden voor eten, en mijn wijn op de hotelrekening zetten. Vindt de baas vast niet erg.
quote:pimpel schreef op 12 september 2007 @ 16:26:

Loentje heeft sinds de zomervakantie een nieuw vriendje. Het is een superleuk sociaal gezellig menneke. Vaak komt hij kijken of Loentje er is, maar ook als Loentje er niet is blijft hij hangen (dat doen veel kindjes, meesten vinden Lientje (en désnoods Lotje ) goed alternatief. Inmiddels ben ik er achter dat hij helemaal niet voor Loentje komt, maar voor onze Barbie's! Hij zit hier nu al de hele middag barbie's aan en uit te kleden terwijl de rest allemaal buiten speelt. En verder heeft hij de my little pony's ontdekt en ruziet hij nu vrolijk mee met Lotje en Lientje wie de blauwe en wie de roze en wie de baby mag en wie welk borsteltje. Gniffel. En laat me raden: zijn zus zit op voetbal?
Lil, Fijn fijn dat je even kon intersletten vanuit een bar (!) Ik snap het gemis. Geen slecht idee om na te denken over wat je nou écht wilt in het leven. Je hebt zovaak al ervaren dat je veel dingen niet in de hand hebt. En dat wat écht belangrijk is zich voornamelijk concentreert in en om je Thuis. We brainstormen graag met je mee.

Later is nu.

Kjong, lief lief mens, akelig dat je aan het verwerken bent wat er is gebeurd want dat doet pijn. En je kunt het niet terug draaien. Verdomme, waar is Barabas als je hem nodig hebt??? Dikke zoenen van een snotterende barvrouw.

~tsjoe!~

Solly.

Ik hoorde nog hot news op de radio: Dries gaat uit de kleren in Zijn Film! Hij bedrijft de liefde met een dikke mevrouw, heb ik begrepen. Maar je ziet alleen zijn kont.

Ik lig al met mijn slaapzak in de regen voor Tuschinski!
Jeetje en dat moet het hoogtepunt van de film zijn

Bam, wat een geweldig nieuws dat de chemo niet nodig is. Een operatie en levenslang medicijnen is natuurlijk ook NIET leuk, maar altijd nog beter dan operatie + chemo.

Kjong Wat kan het leven toch f*cking oneerlijk zijn en op dat soort momenten in zo'n ziekenhuisbed wordt je daar wel heel erg mee geconfronteerd.

Hier een heerlijk rustig middagje achter de rug. Bink was een middagje wennen op het kdv en Bikkel was daar de hele dag dus moeders is vanmiddag heerlijk haar bedje ingekropen.

Gisteren weer op het CB geweest voor de APK van beide mannen. Ze zijn weer goedgekeurd. Bink weegt al ruim 7100 gram Hij doet zijn nickname eer aan
Sodeju! Da's met recht een Bink! (En ik zal mijn competitiedrang onderdrukken, anders krijg ik op mijn donder van Kjong )

Had ik al verteld dat Pompel morgen zijn knoopje krijgt? Nee? Nou, Pompel krijgt morgen zijn knoopje. En ik vind het helemaal prima. Heb voor het eerst van mijn leven het gevoel dat ik klaar ben; mijn gezin is echt compleet. (Of hij het ook prima vindt? Ja, hij ook, hij doet ook heel stoer, maar aangezien hij superbang voor naalden is, kan het niet anders dan dat hij er vreselijk tegenop ziet dat hij morgen o.a. een naald in zijn erogene zones krijgt) Wie had hier ook alweer zo'n akelig verhaal? Was dat niet Bentos?

Morgen ook schoolfotograaf. En vier setjes kleren die een soort van bij elkaar passen, maar óók nog mooi per persoon staan valt niet mee!

Zaterdag geeft Lientje haar feestje, het wordt (uiteraard) een prinsessenfeest. We gaan kroontjes maken, verkleden, optutten en verder geijkte dingen als stoelendans, koekhappen enzo. Iemand nog leuke aanvullingen?

Bloes, het jongetje heeft geen zus, alleen maar broertjes, hij weet dus niet wat hij ziet hier thuis.

Loentje heeft vanavond weer gevoetbald, ik ben nu meegeweest en geloof me: dát wordt he-le-maal nix! Loentje deed voornamelijk springen, herrie maken, de bal erg ver weg trappen en stoeien. Volgens mij kan hij veel beter op judo ofzoiets, maar ja, het gaat er natuurlijk niet om wat ik vind.
Oei, dappere Pompel. Zou een kusje op de zere plek nu ook werken of zou je dat maar beter niet kunnen doen voorlopig
Jeetje, ik heb net even een uitstapje gewaagd naar de pijler "psyche" maar how the hell kun je geacht worden de verhalen serieus te nemen van mensen die zich lolliebollie of toetyfroety noemen
Ja maar jij noemt jezelf tegenswoordigs "moeders".
Lolliebollie? Dan mag je met recht spreken van een mentale afwijking, denk ik.

Zit weer even in de bar, maar nu met koffie. Rapportje tikken, spullen verzamelen, nog even langs lokaal kantoortje, dan naar vliegveld. Gisteravond idioot emotioneel gesprek met lokale projectcoordinator, die laatste maanden hoop heeft laten versloffen, en me nu vertelde dat ze vrijdag geopereerd wordt vanwege, daar gaan we weer: kanker. Hele avond met haar zitten praten, toen terug op hotelkamer danig onder de indruk, belde GG, kregen we immense telefoonruzie over verschuivingen van zijn werkreizen (zie jullie mail), en over het feit dat ik niet dolenthousiast reageerde op zijn mededeling dat hij gisteren 2 kano's heeft gekocht, via Marktplaats. 2, als in twee. En hij heeft r al 1. Drie kano's. Ik bedoel; 7 pakken couscous vind ik nog wel geestig, maar om 3 kano's kan ik niet meer lachen. Daar viel hij helemaal over uit (ik gun niks en ben nooit eens enthousiast als hij iets leuk vindt, wat werkelijk een bespottelijk verwijt is, wat hij ook wel weet, maar ja; eenmaal boos en zo...). WAHHHARCHGGG. Wel weer beetje goed gemaakt, maar klote geslapen en erg stom om dan op te hangen en ver van elkaar te zijn.

(Voor goede orde: 1 van de 2 gaat naar een neefje, beide kano's kosten vrijwel niks, en GG kanoot geregeld in rivier achter ons huis, waar je de dingen zo naartoe draagt.)

Goed, allemaal niet zo heel belangrijk. Maar dan weten jullie het maar *grijns*.

Knoopje bij Pompel? GG mag morgen :-). Sterkte! (Als het heel vervelend was, wil je het dan pas morgen na 12en posten? Dank!)

Wat lief, dat jongetje met de Barbies...

En hoe is LE, na zijn 1e nacht zonder Sintgeloof? Ingrijpend wel, zomaar opeens 2 kinderen de echte kindertijd voorbij...
Lolliebollie? Dan mag je met recht spreken van een mentale afwijking, denk ik.

Zit weer even in de bar, maar nu met koffie. Rapportje tikken, spullen verzamelen, nog even langs lokaal kantoortje, dan naar vliegveld. Gisteravond idioot emotioneel gesprek met lokale projectcoordinator, die laatste maanden hoop heeft laten versloffen, en me nu vertelde dat ze vrijdag geopereerd wordt vanwege, daar gaan we weer: kanker. Hele avond met haar zitten praten, toen terug op hotelkamer danig onder de indruk, belde GG, kregen we immense telefoonruzie over verschuivingen van zijn werkreizen (zie jullie mail), en over het feit dat ik niet dolenthousiast reageerde op zijn mededeling dat hij gisteren 2 kano's heeft gekocht, via Marktplaats. 2, als in twee. En hij heeft r al 1. Drie kano's. Ik bedoel; 7 pakken couscous vind ik nog wel geestig, maar om 3 kano's kan ik niet meer lachen. Daar viel hij helemaal over uit (ik gun niks en ben nooit eens enthousiast als hij iets leuk vindt, wat werkelijk een bespottelijk verwijt is, wat hij ook wel weet, maar ja; eenmaal boos en zo...). WAHHHARCHGGG. Wel weer beetje goed gemaakt, maar klote geslapen en erg stom om dan op te hangen en ver van elkaar te zijn.

(Voor goede orde: 1 van de 2 gaat naar een neefje, beide kano's kosten vrijwel niks, en GG kanoot geregeld in rivier achter ons huis, waar je de dingen zo naartoe draagt.)

Goed, allemaal niet zo heel belangrijk. Maar dan weten jullie het maar *grijns*.

Knoopje bij Pompel? GG mag morgen :-). Sterkte! (Als het heel vervelend was, wil je het dan pas morgen na 12en posten? Dank!)

Wat lief, dat jongetje met de Barbies...

En hoe is LE, na zijn 1e nacht zonder Sintgeloof? Ingrijpend wel, zomaar opeens 2 kinderen de echte kindertijd voorbij...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven