3000+ deel 29!

31-01-2010 23:26 3022 berichten

Woordzoeker 3000plussers (met dank aan Boogje)

Wij raken nooit uitgepraat!

Iedereen is welkom om mee te kletsen maar er zijn wel een aantal punten waar aan gedacht moet worden!

1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie (korte algemene quotes zijn wel toegestaan).

2. We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.

3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.

4. Minny wordt helegaar niet geknuffeld.

5. Hengelen is alleen toegestaan als de gehengelde dat kan waarderen

6. De nachtploeg maakt eventueel ontbijt voor de ochtendploeg tenzij ongewenst gehengeld en/of geknuffeld. In dat geval wordt er voor tequila gezorgd door de dagploeg.

7. Nieuwelingen melden zich bij Sgaapie van Sgaapi Ava Design® voor een avatOr.

8. Tab Tab Enter forumt een stuk sneller!

Donaties voor het gebruik van TabTabEnter dienen gedaan te worden op giro 2255225 tnv Bianca40. Zij behartigd de pot die we leeg gaan zuipen op de 3000+ meet!

Geschiedenis 3000+

Op 14 Oktober 2009 opende Floor een topic voor de grap. Ze kon niet weten dat het topic uit zou groeien tot een topic vol met sterke, lieve en grappige dames (en zelfs een aantal heren) die elkaar enorm veel steun, afleiding en ja, zelfs liefde zouden geven.
Alle reacties Link kopieren
quote:appeltjesgroen25 schreef op 02 februari 2010 @ 20:40:

[...]

Herstel:

Jij vind carnaval stom!

Ik vind carnaval leuk!
Vet goede deal heb ik gemaakt met Midi, voor 2 euro zakgeldverhoging elke week, doet zij voortaan de afwas!

En daar kwam ze zelf mee ook nog
Ik ben ook heel vaak goed ziek en lastig geweest van de drank. Echt té erg gewoon..
Daar kom je goedkoop vanaf Minny!!! Goed geregeld!
quote:mamalief schreef op 02 februari 2010 @ 20:43:

[...]

Does remind me.....ik moet nog even met Lief in overleg over vrijdag he?

Of zal ik het maar gewoon doen, dat ie vooral niet gaan denken dat ik mij aan hem aanpas ofzo Kijk maar Bam en anders doen we dat volgende week hoor!
Nog heel ff
Piba je wordt gemist
Noanne
Ik ben nooit ziek van de drank.
Ik ben ook vrijwel nooit aangeschoten. Zeer zelden.

I keer in de twee jaar ofzo?
Zjena ik hoop dat je FvdM wordt meid!!
Als ik echt dronken word ga ik kotsen.. en daar hou ik nie zo van nie... Een Schotse vriend zegt dan: You drove the great white porcelain truck??

Ik hou het dus gewoon voortaan bij 'aangeschoten' en word dan heeeeeeel eigenwijs maar wel heel lief! Ik vind ook iederen lief dan
quote:friezinnetje schreef op 02 februari 2010 @ 20:44:

[...]

Kijk maar Bam en anders doen we dat volgende week hoor!Dan heb ik die draken hier en wordt de kroeg dus niks
quote:Bianca40 schreef op 02 februari 2010 @ 20:43:

Daar kom je goedkoop vanaf Minny!!! Goed geregeld!Nou he? Ben benieuwd hoe lang ze het volhoudt
quote:Jackyr schreef op 02 februari 2010 @ 20:45:

Zjena ik hoop dat je FvdM wordt meid!!Ik ook... balen dat de uitslag nog niet bekend is trouwens!
Toen ik een keer met exvriendje en de vriendengroep bij hem thuis geblowd had ging het ook ff niet helemaal lekker. Bleek verkeerde hasj te zijn..

Ik liep naar buiten en kotste de nasi die ik een paar uur daarvoor op had, netjes op het grasveldje in de tuin.

Worden we smorgens wakker. Zitten met schoonloeder aan het ontbijt, zegt ze: oh, wat leuk! Het is zo druk met vogeltjes op het grasveld, wat gezellig!
Ik ben meestal hetzelfde, maar dan hardop
Hoe ver ben je Jack??
Maar dat komt denk ik omdat ik altijd cola light drink?
quote:friezinnetje schreef op 02 februari 2010 @ 20:45:

Ik ben nooit ziek van de drank.

Ik ook niet.

Heb wel eens heel toevallig de volgende ochtend migraine die halverwege de dag weer wegtrekt....heel apart.
quote:appeltjesgroen25 schreef op 02 februari 2010 @ 20:46:

Toen ik een keer met exvriendje en de vriendengroep bij hem thuis geblowd had ging het ook ff niet helemaal lekker. Bleek verkeerde hasj te zijn..

Ik liep naar buiten en kotste de nasi die ik een paar uur daarvoor op had, netjes op het grasveldje in de tuin.

Worden we smorgens wakker. Zitten met schoonloeder aan het ontbijt, zegt ze: oh, wat leuk! Het is zo druk met vogeltjes op het grasveld, wat gezellig!
quote:appeltjesgroen25 schreef op 02 februari 2010 @ 20:46:

Worden we smorgens wakker. Zitten met schoonloeder aan het ontbijt, zegt ze: oh, wat leuk! Het is zo druk met vogeltjes op het grasveld, wat gezellig!:puke:
Appel!!! Hahahah lig echt dubbel Hiero!!
Bi heb straks toch de Viënnetta geslacht

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven