Good Luck

13-01-2010 21:24 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn meisje heeft het naar haar zin op school; thuis vertelt ze vrij veel. Gisteren deed ze voor hoe ze in het klimrek was geklommen, omgedraaid en op de mat gesprongen (ik zag het helemaal voor me )

Naatie, ha, ha,Tobias aan de champagne.

En dat verhaal over papa's piemel *proest*. Lianne wijst altijd naar mijn borsten en zegt dan: zulke grote (cup B : groot ) borsten krijg ik ook.

Zo, Tobias ging stoer de klas binnen!

Jin, we hebben geen deal gesloten met de vrouw voor de MC.

Mamax, wat is je mannetje ziek. Ik vind 41.7 ook erg hoog, had bij 40 wel bij de hap gezeten.

Star, ach die Ceetje, helemaal alleen (ik zie het helemaal voor me). Ik snap wel dat je ook met haar praat, zou hetzelfde met Lianne doen.

Mal, je eerste rit zit er op

Nog last van krampen?

Bridges, fijn dat T. blij zijn klas in ging.

Juud, arme T.! Ik zou héél kwaad zijn als ze Lianne helemaal alleen lieten staan op het plein. Goed dat je hebt gebeld.

Sjeetje Juud, je arme kabouter een kwartier in de pisregen. Ik vind het echt bezopen. Net als gisteren bij Ceetje... Hoe kan dat nou? Die kinderen zijn hartstikke nieuw op school en dan laat je ze zo aan hun lot over?
Juud, wat stom dat Sjors een kwartier in de regen moet wachten. Echt raar hoor, dat ze die nieuwe kabouters niet in de gaten houden.

Pff, ik ben net terug van vriendin en in een sneeuwbui terug gereden. Da's wel weer genoeg spanning op 1 dag.
Stressed is just desserts spelled backwards
Je zou dus nu ook 's avonds door de Mac Drive kunnen Mal...
Mogge dames.

Bridge, dat wordt wat als Malletje straks zover is..... Na ja, wel lekker rustig voor Juud dr man
Maar wel cool Mal! Lekker aan het rijden!

Ik ben er wel uit: Jeetje is op woensdag lekker vrij. Het staat zo relaxed op, ik vind het wel best zo.
Kan ik idd best doen binnenkort, even een lekkere macflurry halen verdwalen in de stad gebeurt mij niet zo snel.
In je mooie nwe Punto door de MacDrive, mr J mee en gaan zeg ik
Zo goedemorgen. Ook hier een kleuter thuis, had er geen zin in vanmorgen
Rijden in sneeuwbui als je net je rijbewijs hebt
Mijn kleuter had wel zin, ik had geen zin

Ga je doen dan verder?
Met school?

Ik ga volgende week vrijdag naar open dag van andere school (heb geprobeerd voor vandaag een afspraak met maken met directrice, maar die wees me op open dag ). Weet dat ze daar een wachtlijst hebben, maar daar wil ik het fijne even van weten.

Ik weet namelijk niet of ik het wel ok vind om Ceetje na de zomervakantie te laten switchen van school. Ga even met directrice in overleg over ze dat vaker heeft meegemaakt.
Ik heb ook nog een kleuter thuis. Busje staat in de file ergens.
Goedemorgen

Lianne had een invalster, geen probleem. Ik ben trots op mijn kind.

Mamax, hoe gaat het met Maxi?

Gezellig Suus, Star en Mal met jullie kleuters thuis. Ik heb gezellig een baby thuis en ga daar nú aandacht aan besteden d
quote:Maleficent schreef op 03 februari 2010 @ 09:22:

Ik heb ook nog een kleuter thuis. Busje staat in de file ergens.Nu nog? Zo glad bij jullie?
Er is een ongeluk gebeurd op de snelweg. Normaal is hij al ruim een uur weg. Ik hoop dat ze nog komen, heb straks een zakelijke afspraak
Zo een heb ik er ook nog thuis Kokos :-) . Maar die slaapt (natuurlijk...) weer.

Star, waarom niet switchen na zomer? Je bedoeld dat het nog te lang duurt dan?
quote:Maleficent schreef op 03 februari 2010 @ 09:28:

Er is een ongeluk gebeurd op de snelweg. Normaal is hij al ruim een uur weg. Ik hoop dat ze nog komen, heb straks een zakelijke afspraak Spannende afspraak? Succes!
Ja da's niet handig daar een kindeke bij te hebben nee
quote:Suze2 schreef op 03 februari 2010 @ 09:30:

Star, waarom niet switchen na zomer? Je bedoeld dat het nog te lang duurt dan?Nee dat maakt me niet zoveel uit, dat is wel te overbruggen met mijn moeder en werktijden aanpassen. Maar voor het kind, die is dan helemaal gesettled en vriendjes enzo.
Zo dan, ik word even uitgescholden voor stommerd omdat ze niks te snaaien mag.
Kokos, ik emailde net goedemorgen terug, maar krijg een foutmelding. Je staat niet in mijn negeermodus hoor
Geen spannende afspraak hoor. Bestaande klant die een nieuwe brochure wil van 8 pagina's.
Dat bedoel ik ook.

Ik denk dat je de kracht van 6 weken vakantie niet moet onderschatten. Ik denk dat je moppie er na zo'n tijd toch wel weer in moet komen dus of dat op een nieuwe school is zal dan misschien te overzien zijn.

Maar idd, nu overstappen zou wel handiger zijn. Bridge misschien nog een idee hier over?
Ik denk dat als Ceetje start na de zomervakantie dat er dan wel meer nieuwe kindjes zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven