Good Luck
woensdag 3 februari 2010 om 22:17
woensdag 3 februari 2010 om 22:19
Geeft niks hoor Bridges Ogilvie
O fijn zo'n pastoor die meedenkt Bam
Deze probeerde me niet te bekeren, hij was echt ontzet volgens mij. Hij vroeg zich af hoe ik mijn kind dan over het geloof kon leren. Dus maar geantwoord dat het niet mijn geloof is en dat ik het niet geloof, maar dat dat nog niet betekent dat ik geen dingen uit kan leggen. En voor de rest maar op mijn tong gebeten
De hoofdpriester zeg maar (hoe heet dat???) die we de vorige keer hadden was wel ontzettend grappig, die ging me wel bekeren zei hij. Maar hij was serieus echt grappig.
O fijn zo'n pastoor die meedenkt Bam
Deze probeerde me niet te bekeren, hij was echt ontzet volgens mij. Hij vroeg zich af hoe ik mijn kind dan over het geloof kon leren. Dus maar geantwoord dat het niet mijn geloof is en dat ik het niet geloof, maar dat dat nog niet betekent dat ik geen dingen uit kan leggen. En voor de rest maar op mijn tong gebeten
De hoofdpriester zeg maar (hoe heet dat???) die we de vorige keer hadden was wel ontzettend grappig, die ging me wel bekeren zei hij. Maar hij was serieus echt grappig.
woensdag 3 februari 2010 om 22:23
Onze pastoor is zo'n oude vent met grote rind en aangeslagen tanden van de rode wijn. (incluis voorbijhangende lucht...) Lijkt enorm ouderwets, is hij ook en toch ook erg fijn naar ons toe met dopen bijvoorbeeld (wij waren natuurlijk niet getrouwd) en nu ook, trouwen met 2 kindjes en zo. En we hebben aangegeven dat we geen zware dienst willen, daar ging hij ook prima mee om. (Al wordt het evengoed nog een zit vrees ik, maar dan gelukkig wel met "luchtige" teksten en liedjes...)
woensdag 3 februari 2010 om 22:25
donderdag 4 februari 2010 om 09:35
Het wegbrengen was een drama vanmorgen. Kind onder dwang door de juf naar binnen laten sleuren. Niet leuk. Zag hem vanuit de psz nog een kwartier bij een hulpmoeder op schoot zitten (en hij is écht niet van het bij vreemden op schoot zitten ) en daarna zag ik hem niet meer. Maar iedereen was aan het spelen dus ik neem aan hij ook.
Boehoeoeoeoeoe Mss is het morgen opeens al weekend.... Vind het ook wel veel ineens van 3 ochtendjes psz naar 5 ochtenden in het gareel.
donderdag 4 februari 2010 om 09:51
Waarschijnlijk wel inderdaad. DAn zijn zij hartstikke stoer. Maarja, ik vind het zo dubbel. Aan de ene kant kan ik hem niet meer mee naar huis nemen als hij zo brullend voor de klas staat want dan creëer je echt een probleem (huilen = niet naar school). En aan de andere kant verliest een kind toch compleet zijn vetrouwen in je als het brullend bij een onvertrouwde omgeving achterlaat.
Ach ik hoop maar dat ik er meer van maak dan dat het is, want misschien is hij nu wel heerlijk aan het spelen. En ze gingen schooltv kijken, ook weer nieuw voor hem. Tv in de ochtend, dat is misschien wel een goed lokkertje voor hem om school leuk te vinden.
Hij vindt deze juf volgens mij ook minder (ik ook hoor). die is er wo do vr en hij zei gisteren al dat het stom was op school. En dinsdag was het nog leuk.
We zullen het wel meemaken allemaal.
Ach ik hoop maar dat ik er meer van maak dan dat het is, want misschien is hij nu wel heerlijk aan het spelen. En ze gingen schooltv kijken, ook weer nieuw voor hem. Tv in de ochtend, dat is misschien wel een goed lokkertje voor hem om school leuk te vinden.
Hij vindt deze juf volgens mij ook minder (ik ook hoor). die is er wo do vr en hij zei gisteren al dat het stom was op school. En dinsdag was het nog leuk.
We zullen het wel meemaken allemaal.