Good Luck

13-01-2010 21:24 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ah, ze is wel heel gezellig hè Vanmiddag weer naar school, of heb je d'r thuis gehouden? Mini wordt nu door papa naar school gebracht, oma haalt hem weer op.

Amaal, fijn dat je hem dan wel weer blij opgehaald hebt. Wat is hij an het knutselen? Maxi en ik gaan zo samen appelmoes maken.
Thuis. Leek juf ook beter want ze was een beetje lastig vandaag. Juf vertelde dat ze haar flink heeft moeten aanpakken.

Toch wel fijn als juffen ineens normaal doen
En Eetje begint nu ook precies 4 uur na prik heel gezellig te krijsen, dus dat wordt een gezellige middag. Starman ook laat thuis, hiephoi.
Hai!

Arme Ceetje... Zo drakerig... Gek is dat hè, dat ze opeens ook helemaal van de rel zijn! Ties is enorm brutaal laatste tijd. Nou eigenlijk niet gek, maar goed. Mijn bijdrage voor drakerige kinderen tot zover

Amalia: ah dat is sneu! Gelukkig is hij weer blij en nu lekker uitrusten dan maar! (Wat dan ook weer fijn is dat het kan, omdat jij thuis bent...)

Mamax: Maxi knapt op dus, fijn! Fijn dat je het met Mini kan regelen zo met brengen en halen en zo. Och en die opmerkingen van Maxi... Gevoelig ventje is het volgens mij...

Zomerjasjes? Pfff... Zit nog niet in mijn systeem... Duurt nog even.

Zoon zit nu 4 weken op school en is nu al de tweede keer dat ik voor niets op het schoolplein sta. Hij wilde bij een vriendje broodje eten en vanmiddag spelen. Wel erg leuk dat hij wil en het goed met jongetje vinden kan. Ik moest gisteren extra werken dus heb hem toen ook al weinig gezien dus haal hem wel lekker op tijd op, maar nu hoef ik meisje niet wakker te maken straks.
Ja leuk sta je daar voor jan l*l op het schoolplein

Mamax, hij is in zijn voetbalboek van vorig jaar aan het knippen. Is alle plaatjes aan het uitknippen Nouja prima. Hangt nu voor de tv, want B slaapt en dan mag hij even tv kijken. Kan ik eens aan de slag voor een fotoboek van NY, dat soort dingen schieten ook niet op....
Is iedereen vertrokken naar een ander topic ofzo?
Ha ha ik kijk op MP omdat een vriendinnetje van me haar bruidsjurk erop heeft staan. Kan hem niet vinden maar zie wel een advertentie: Bruidsjurk te koop, slechts 1x gedragen.

Mutserig zeg!
Whahahahahaha da's wel een goeie.

Ja, ik zat op relatiepijler en actueel.
humor, Amalia.

Ik zat met mijn hoofd in de kastjes

Mijn kleine apie had weer een lekkere opmerking.

Ik was kastjes aan het schoonmaken en nog niet klaar toen ik Juul moest halen. Ik zeg tegen Juul, mama maakt dat even af.

Juul: Wat ben je aan het doen Mama?

Ik: Aan het schoonmaken, goed he?

Juul: (door zijn knieeen en zijn handen op zijn knieen) Mama dat is heel erg goed, dat is lang geleden dat ik dat gezien heb,,

Ik: Grrrrrrrr

Haha Bam, ik zit hier gewoon hardop te lachen. Haha.. bijdehand! Hier zei Tobias van de week tegen mn moeder. Het is hier zo'n zooi, je moet maar even stofzuigen. In ons huis hè? Over 'mijn zooi' ging het dus.

Ahh Amalia,wat sneu dat hij zo moet huilen. Nu lekker weekend houden en volgende week weer een nieuw begin!

Arme Ceetje, was ze zo boos? Hier ook net onder het eten. Huilen, schreeuwen, niks was goed.

Mamax, wat een lieffie heb jij toch! Dat hij daar zo over nadenkt, over oma enzo.
Bridges, wat leuk dat hij al bij vriendjes gaat spelen! Heeft T ook al vriendenboekjes enzo,waar hij in moet schrijven? Die zie ik hier nl ook allemaal voorbij komen.

Zo Tobias gaat met plezier naar school.Ik ben zo trots op hem. Alleen de eerste 3 x wennen was een drama en nu gaat hij lachend naar school en komt wel weer lachende aangerend naar mij.

Het enige is, dat hij jaloers is op Robin dat hij wel de hele dag bij oma is en dat hij naar school moet
Even WIDM kijken.
Naatie, L is ook woest om een aardappel die niet goed ligt op zijn bord

Het is ook lastig allemaal voor die kleine hoofdjes.
Ja wel zielig. Want dan tussendoor roept hij dan, dat hij zo moe is, van 2x naar school gaan
Whahaha Julian, ik pies in mijn broek.

Erik is de mol. Sanne mag niet want die is stom

Fijn dat het nu goed is met Tobias op school! Ja, Ceetje was boos.

Whahaha leuk nu op ned 1
is er eentje net bevallen, kan amper lopen
te grappig.
Oh oh oh dat generatie 2010..... ik zie mezelf weer van l bevallen. De 2e ging dan, in mijn geval hoor, een stuk makkelijker. Oi oi, wat een leed.

En ik moet het ook nog een keer ondergaan
Ik bedoelde deze smiley
Hallo! Nou net met spoed naar omaatje gegaan. Mijn vader belde dat het niet goed ging. Ze is heel moe en ligt veel te slapen en ze heeft ook geen trek meer in eten. Morgen komt de huisarts. Dus dan horen we wel verder. Ze krijgt iig geen ziekenhuisopname meer waarschijnlijk.
Stressed is just desserts spelled backwards
voor je lieve omaatje en voor jou Mal
Morguh!

Sneu Mal, dikke knuf.
Volgens mij is ze de nacht wel goed doorgekomen. Net mijn ouders gebeld en die hadden niks gehoord. Nou maar eens kijken wat de huisarts vandaag zegt. Mijn vriendin zei al dat die oudjes met de dag anders zijn, dat ze ook zomaar weer op kan knappen.
Stressed is just desserts spelled backwards
Ja dat is vaak zo inderdaad. Bah, verdrietig allemaal.
Goedemorgen

Mal voor je oude omaatje. Niet leuk!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven