De paaseitjes liggen al weer in de winkel!
woensdag 3 februari 2010 om 22:34
OMG, ik was vandaag bij de Kruidvat en wat pronkt er in een grote mand bij de kassa...................................
Ben ik nou een van de weinige die zich er aan irriteert dat je tijdens de zomervakantie al de taaipoppen in de winkel hebt liggen, en dat als het sneeuw nog tot aan je dakgoot staat er al paaseieren in de winkel liggen?
Ben ik nou een van de weinige die zich er aan irriteert dat je tijdens de zomervakantie al de taaipoppen in de winkel hebt liggen, en dat als het sneeuw nog tot aan je dakgoot staat er al paaseieren in de winkel liggen?
woensdag 3 februari 2010 om 22:36
Ik zag ze ook al. Nu heb ik nooit een excuus als pasen nodig om chocola te kopen. Maar ik weet niet of het zo heel vroeg is. Misschien omdat we nu zo vaak nog in die baggersneeuw zitten dat het nu vroeger lijkt dan vorig jaar? Valt Pasen dit jaar vroeg of laat
Stressed is just desserts spelled backwards
woensdag 3 februari 2010 om 22:44
quote:magic_frill schreef op 03 februari 2010 @ 22:39:
Ik snap het probleem nooit zo. Waarom zou je niet in augustus pepernoten kunnen eten of in januari paas eieren? Je kunt in december toch ook ijs halen? Lekker alles het hele jaar rond verkrijgbaar laten zijn!
Je kunt natuurlijk pepernoten, taaipoppen, paaseieren, tulband, kerststol etc. eten wanneer je wil, maar kom op. Het maakt het juist speciaal als het alleen te koop is in een bepaald seizoen.
Net als dat ene wijntje wat je alleen op vakantie kunt kopen, of die sangria die alleen in Spanje lekker smaakt.
Vind ik...................
Ik snap het probleem nooit zo. Waarom zou je niet in augustus pepernoten kunnen eten of in januari paas eieren? Je kunt in december toch ook ijs halen? Lekker alles het hele jaar rond verkrijgbaar laten zijn!
Je kunt natuurlijk pepernoten, taaipoppen, paaseieren, tulband, kerststol etc. eten wanneer je wil, maar kom op. Het maakt het juist speciaal als het alleen te koop is in een bepaald seizoen.
Net als dat ene wijntje wat je alleen op vakantie kunt kopen, of die sangria die alleen in Spanje lekker smaakt.
Vind ik...................
woensdag 3 februari 2010 om 22:46
Ik heb hier al 5 jaar paaseitjes liggen. Ja heb ze naar de kast gebonjourd. Vond het een beetje lullig als mensen iets uit mijn snoepschaal namen en ik steeds moest zeggen, neem die eitjes maar niet, die liggen er voor de sier. Had ze in zilverfolie gedaan zodat ze bij het interieur pastte hahahah. Ik eet zelf geen snoep dus hoop wel dat iemand snel de mini marsjes en kersenbonbons hier eens komt op eten.
Maar ik ben tegen zo vroeg. Ook met kerst en sint spullen en snoep. Het is te gortig. Daar moeten regels voor komen. Hoewel ik er geen last van heb hoor. Maar ik vind het zo ongepast.
Maar ik ben tegen zo vroeg. Ook met kerst en sint spullen en snoep. Het is te gortig. Daar moeten regels voor komen. Hoewel ik er geen last van heb hoor. Maar ik vind het zo ongepast.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
woensdag 3 februari 2010 om 22:47
donderdag 4 februari 2010 om 08:15
De enige uitzondering vind ik sinterklaasspul. Dat moet niet te vroeg in de winkels liggen want dan worden de kinderen al helemaal gek en hyper. Maar voor de rest kan het me niet schelen. Paaseitjes, het zal wel. Ik koop ze pas zodra ik er zin in heb.
I only get one shot at life - so I shoot to kill