Saai!

22-10-2009 21:59 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
En daar gaan we weer (zucht).

Snjókorn falla, á allt og alla
Vriend wordt hartelijk bedankt!!!! Ben je al aan het spelen geweest? Heb je land vanmiddag nog bemest.
Hoihoihoi, Steph is boerinneke geworden....

Ik ben nog steeds heel saai fris en fruitig en.......zit met een been in het gips (op eigen verzoek). Had al weer meer dan een week last van m'n enkel, heb me 1,5 jaar! geleden verstapt en dat heb ik dus heel goed gedaan (maar niet heus). Nu wilde ik de beweging in het gewricht zo veel mogelijk beperken en dan is gips de beste oplossing. De arts vond het een goed idee.... (toch wel handig om in een ziekenhuis te werken he).

Ben verder niet zielig hoor, alleen maar saai. Ga dan ook gewoon aan het werk morgen.

Moet zo even boodschappen doen want ik ga een rijstevlaai bakken.
Ik schrok even Snookje, ik dacht: wat vertelt ze nu voor saaaais?!! Jeetje zeg, maar als dit de enige mogelijkheid is om wat rust voor je enkel te krijgen dan is dat maar zo. Ik heb al meerdere keren met enkels/ knieën in het gips gezeten het is te doen. Heb je er wel saaie krukken bij? Anders loop je zo lastig. Wel handig dat jij in het ziekenhuis werkt zodat je dit gelijk kon regelen. Even douchen met een zak om je been en dan kussen onder je enkel/ gips in bed en je slaapt als een roosje.
kiekeboe saaierds.heb me best rustig gehouden hoor.maar het gaat nog niet geweldig.ga saai vroeg mn mandje in.

voorzichtig met je saaie gipspootje snjo
Weltrusten lieve Deztunnie. Slaap maar lekker is beter ook voor je hoofdpijn.
Lekker naar je bedje gaan Dez. Dat werk het beste.

Ik heb 1 kruk meegenomen uit het ziekenhuis, heb wel een gipsschoen gekregen dus red ik me aardig. Ga morgen ook gewoon werken hoor (sta in de oefenzaal en laat m'n patienten werken...).
Lopen twee krukken dan niet fijner? Ik snap wel want dan heb je geen hand over om iets vast te houden (saaie papieren of je saaie agenda ofzo) Maar het is wel beter voor je andere heup, knie en enkel. *is gewoon heel saai "deskundige" op dit gebied*
quote:Dushi74 schreef op 03 februari 2010 @ 20:47:

Lopen twee krukken dan niet fijner? Ik snap wel want dan heb je geen hand over om iets vast te houden (saaie papieren of je saaie agenda ofzo) Maar het is wel beter voor je andere heup, knie en enkel. *is gewoon heel saai "deskundige" op dit gebied*O ja zeker, maar ook veel saaier...(we hadden nog maar 1 kruk in de oefenzaal staan en ik had geen zin om naar boven te hobbelen)
Jammer Snjookje dat die niet direct in je buurt stond. En ik hoop dat je van die krukken hebt met een ergonomisch handvat. Dat loopt lekkerder en krijg je minder pijnlijke handen van.
Ben nog naar het theater geweest naar saaie Wim Helsen (belg). Zo giga saai.

Snjookie, pfff ik schrok ook al maar gelukkig is het voor de enkel wel beter zo.

Goed luisteren naar saaie Dushi!

Slaap saai en tot morgen.
Jij ook saai slapen Steph! Ik ken die Wim niet maar zo te lezen was hij harstikke saai.
Saaie avond in het theater zeg Steph.

Ik heb vannacht lekker saai geslapen en ga lekker saai níet onder de douche vanochtend...

Ik heb gisteren een saaie rijstevlaai gebakken. Neem 'm zometeen mee naar het werk (is maar goed dat ik maar 1 kruk heb, kan ik de taart in m'n hand houden...)
Snjookie, doe wel voorzichtig.

Gisteren telefoon gekregen dan ik niet hoefde te komen werk, jammer.

Kan ik weer op mijn saaie farm aan de stal verder bouwen (hoezo leuk/nu al saai verslaafd)?
hoi saaierds,gaat nog niet echt super,zolang mn pilletje niet werkt.dan verrek ik van de pijn.ik had al gevraagd of ik meer mocht in nemen,maar dat mag absoluut niet.baaahh ben dr sjago van.
Ach Dez toch hopelijk werkt het pilletje snel zeg.
Lieve Dez een teken dat je echt gewoon een flinke stap terug moet doen en minder actief moet zijn. Ik weet het is lastig zeker als je alleen woont en voor ondjes en jezelf moet zorgen. Maar je hebt echt een flinke smak gemaakt en niet voor niets saaie pijnstillers gekregen.

Snjookje rijstevlaai en jij naar het werk, eet smakelijk en werkze.

Steph zie je wel, het is saai he...heel saai op FV. (je gaat als een speer zag ik, al weer twee levels erbij)
Ik ga zo ff mijn aardbeien oogsten en daarna naar de saaie winkel en daarna naar de kapper. Mijn kapsel is momenteel niet saai en dat mag niet.
Succes met de oogst en met saai je haar laten knippen door de kapper.
Oogsten gedaan en de boodschappen ook. Nu alleen de kapper nog.
Saai bezig Steph, nu het aller saaiste van de dag!
Heerlijk ik ben weer saai.

Ik ging ook ff een leuke winkel binnen voor saaie carnavalskleding maar ze hadden niets leuks.
Niet eens? Wat een saaie winkel dan! Lekker he je haar weer in een saai model.
anoniem_773 wijzigde dit bericht op 04-02-2010 14:51
Reden: Zo loopt de zin beter
% gewijzigd
Mijn haar zit saai in model meid.

Vanavond weer saai naar het theater, nu een saai carnavalsconcert waar oa het mannenkoor optreden en die zijn alles behalve saai.
Hele saaie plezierige avond Steph.
baaahbaahbaahhh.ik heb mn uitje voor volgende week zaterdagavond afgezet....gelukkig nog geen kaarten gekocht.daarom nu deze beslissing genomen.want al gaat ut na het weekend beter ga ik zaterdags niet in een zaal vol mensen en herrie staan.en ik mag ook niet klagen..dit gaat wel over.

mn vriendin dr man is opgegeven.gvd nog geen 58!!!!

ik ben boos en sjago!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven