Mag ik effe huilen???
woensdag 3 februari 2010 om 15:39
Heb net de halve middag staan ploeteren om mijn gloednieuwe trots een ereplek in huis te geven. Heb nl. na jaren een tv'tje uit mijn studententijd vervangen voor een modern lcd apparaat. Ikke helemaal blij (man vond het allemaal minder boeiend en heeft er dus ook niet aan meebetaald, was immers mijn gadget, jaja, totdat hij een computerspelletje erop deed ).
Anyhow, mijn ouwetje met een doorsnee van 30 cm. was dus echt te klein geworden. En mijn nieuwe lcd heeft dus wel een doorsnee van 50 cm. Enorme vooruitgang dus! Ik heb 'm net vanmiddag met veel zwoegen opgehangen. Speciale pluggen voor gekocht, etc. En aangezien mijn zenderpakket van UPC het nog niet helemaal naar behoren doet, hing ik vandaag voor de zoveelste keer deze week met hen aan de telefoon.
Wat denk je toen ik met die man aan de telefoon zat, ca. half uur na het ophangen? Een enorm kabaal weeeeeeeeeeh is mijn tv goddomme van de muur geflikkerd! Dat hou je toch niet voor mogelijk. En ja, hij is kapot!
. Sorry hoor, maar ben errug ehm niet blij zeg maar
donderdag 4 februari 2010 om 10:44
donderdag 4 februari 2010 om 10:47
quote:koko67 schreef op 04 februari 2010 @ 10:41:
Maar krijg je nu nog wel een t.v. voor 150 euro?Nee, ik krijg 130 euro overgemaakt. Maar goed, twee tientjes bijbetalen is natuurlijk te overzien. 150 euro ophoesten (voor een vergelijkbare tv die dus nu in de buurt wordt aangeboden) is een heel ander verhaal. Dat kan ik niet missen. Maar mijn lief betaald een tientje mee (als het deze tv wordt). Dus dan is het helemaal te doen!
Maar krijg je nu nog wel een t.v. voor 150 euro?Nee, ik krijg 130 euro overgemaakt. Maar goed, twee tientjes bijbetalen is natuurlijk te overzien. 150 euro ophoesten (voor een vergelijkbare tv die dus nu in de buurt wordt aangeboden) is een heel ander verhaal. Dat kan ik niet missen. Maar mijn lief betaald een tientje mee (als het deze tv wordt). Dus dan is het helemaal te doen!

donderdag 4 februari 2010 om 14:53
Ik wilde nog vragen hoe je de tv betaald had, omdat Visa in veel gevallen ook beschadiging door eigen schuld vergoed. (Vriend heeft een keer 's nachts met vorst zijn palmtop in de auto laten liggen, kapot! Werd helemaal vergoed.) Maar ik lees dat het niet nodig is. Goed hoor!
Misschien een goed idee om de tv door iemand anders te laten ophangen deze keer?
Misschien een goed idee om de tv door iemand anders te laten ophangen deze keer?
Winter is the season in which people try to keep the house as warm as it was in the summer, when they complained about the heat.
vrijdag 5 februari 2010 om 08:40
quote:Xander68 schreef op 04 februari 2010 @ 13:41:
Ik wilde nog een heel verhaal gaan schrijven wat ik er nou van vond, maar is niet meer nodig.... Blij dat het opgelost is...
hoewel ik de plugjes op de foto toch wel wat klein vond....6 of 8mm? Neehee, 12 mm! Van Fischer. Je weet wel, van die dingen die dus propjes moeten worden als je ze opdraait (jaja, u bent een man zeker )
Ik wilde nog een heel verhaal gaan schrijven wat ik er nou van vond, maar is niet meer nodig.... Blij dat het opgelost is...
hoewel ik de plugjes op de foto toch wel wat klein vond....6 of 8mm? Neehee, 12 mm! Van Fischer. Je weet wel, van die dingen die dus propjes moeten worden als je ze opdraait (jaja, u bent een man zeker )