sapcentrifuge kopen... welke en waar?
dinsdag 2 februari 2010 om 21:54
dinsdag 2 februari 2010 om 22:51
quote:Quinty schreef op 02 februari 2010 @ 21:56:
Philips HR 1861 is voor mij de beste.
Ik heb de HR1865 van Philips. Bijna dezelfde . En inderdaad, fantastisch apparaat! Schijnt ook goede reviews te hebben, maar voor mij was het een cadeautje.
Hier wordt hij ook regelmatig gebruikt. Wel vaak hetzelfde recept, omdat we die erg lekker vinden
Philips HR 1861 is voor mij de beste.
Ik heb de HR1865 van Philips. Bijna dezelfde . En inderdaad, fantastisch apparaat! Schijnt ook goede reviews te hebben, maar voor mij was het een cadeautje.
Hier wordt hij ook regelmatig gebruikt. Wel vaak hetzelfde recept, omdat we die erg lekker vinden

dinsdag 2 februari 2010 om 22:57
dinsdag 2 februari 2010 om 23:17
Ik heb ook die Philips, ideaal ding! Je kan er van alles in doen,
dus hele appels (sommige zijn wel een beetje groot, dus die snijd ik dan even), peren (hoewel dat afgeraden wordt, maar ik weet niet waarom, smaakt heerlijk, doe ik gewoon), wortel, meloen, ananas, bietjes, sla, broccoli, courgette.. nouja, praktisch alles dus! Stukje gemberwortel, schijfje citroen.. Echt heerlijke dingen kan je er mee maken!
dus hele appels (sommige zijn wel een beetje groot, dus die snijd ik dan even), peren (hoewel dat afgeraden wordt, maar ik weet niet waarom, smaakt heerlijk, doe ik gewoon), wortel, meloen, ananas, bietjes, sla, broccoli, courgette.. nouja, praktisch alles dus! Stukje gemberwortel, schijfje citroen.. Echt heerlijke dingen kan je er mee maken!

woensdag 3 februari 2010 om 10:41
donderdag 4 februari 2010 om 21:39
donderdag 4 februari 2010 om 21:41
zaterdag 6 februari 2010 om 18:23
Nogmaals bedankt voor al julluie reacties, vandaag heb ik dan m'n sapcentrifuge gekocht. Een goedkoper model (Philips 1851), omdat ik eerst wil kijken hoeveel ik dat ding inderdaad ga gebruiken (en daarna wil ik een van die mooie dingen die jullie allemaal noemden!!! )
Net dan ook de eerste sapjes geprobeerd.... héérlijk!!!
Mochten jullie nog speciale aanraders hebben wat betreft mixen/sappen, dan houd ik me ook aanbevolen!
Net dan ook de eerste sapjes geprobeerd.... héérlijk!!!
Mochten jullie nog speciale aanraders hebben wat betreft mixen/sappen, dan houd ik me ook aanbevolen!