Wenkbrauwpiercing?
donderdag 4 februari 2010 om 21:59
Hallo,
Ik weet niet of iemand hier op het forum een wenkbrauwpiercing heeft? Zo ja, zou je me dan wat meer hier over kunnen vertellen?
Deed het pijn? Hoe lang duurde het genezingsproces?
En kan je hem verbergen? ( Ik wil er heel graag 1, maar werk in de bediening en die hebben het niet zo op piercings, moet je afplakken met een pleister)
Ik wil hem zo graag laten zetten, maar ik vind het heel erg eng. Ben ook bang voor een litteken..
P.s. Heb al een tongpiercing (dus het zou niet de eerste piercing worden)
Ik hoop dat iemand mij hier wat meer over kan vertellen.
Ik weet niet of iemand hier op het forum een wenkbrauwpiercing heeft? Zo ja, zou je me dan wat meer hier over kunnen vertellen?
Deed het pijn? Hoe lang duurde het genezingsproces?
En kan je hem verbergen? ( Ik wil er heel graag 1, maar werk in de bediening en die hebben het niet zo op piercings, moet je afplakken met een pleister)
Ik wil hem zo graag laten zetten, maar ik vind het heel erg eng. Ben ook bang voor een litteken..
P.s. Heb al een tongpiercing (dus het zou niet de eerste piercing worden)
Ik hoop dat iemand mij hier wat meer over kan vertellen.
donderdag 4 februari 2010 om 22:43
quote:wolletje schreef op 04 februari 2010 @ 22:34:
[...]
omdat jij het niet mooi vind is het ordinair?
Ten eerste ik ben niet ordinair, Vast niet, maar een wenkbrauw piercing is dat in mijn optiek wel heb geen hard gezicht, Moet de eerste nog tegenkomen wie dat niet kreeg hierdoor en mijn piercing is sierlijk! Sorry, dat bestaat mi ook niet op die plek. Je kunt hem hoogsten klein of groot, dik of dun etc hebben. Maar sierlijk? Nee.
weetje wat pas ordinair is? kauwgumkauwende herkauwers! Laat ik het daar wel mee eens zijn.
Maar wederom, dit is alles mijn mening. En die mag ik hebben.
[...]
omdat jij het niet mooi vind is het ordinair?
Ten eerste ik ben niet ordinair, Vast niet, maar een wenkbrauw piercing is dat in mijn optiek wel heb geen hard gezicht, Moet de eerste nog tegenkomen wie dat niet kreeg hierdoor en mijn piercing is sierlijk! Sorry, dat bestaat mi ook niet op die plek. Je kunt hem hoogsten klein of groot, dik of dun etc hebben. Maar sierlijk? Nee.
weetje wat pas ordinair is? kauwgumkauwende herkauwers! Laat ik het daar wel mee eens zijn.
Maar wederom, dit is alles mijn mening. En die mag ik hebben.
Ja, dat vind ik echt.
donderdag 4 februari 2010 om 22:49
Ik heb er ook eentje. Ook al minstens 10 jaar, sinds 98 geloof ik. Hij zit er nog net zo mooi in als toen. Van het zetten heb ik echt niets gevoeld. De eerste dagen was het wel een beetje pijnlijk/gevoelig. Voor mijn werk heb ik em een tijdje dagelijks uit gedaan. Soms ook wel meerdere dagen. Dat was geen enkel probleem. Ik heb toen ook zogenaamde retainers gekocht, maar die blijf je nog behoorlijk zien dus dat vond ik geen optie.
donderdag 4 februari 2010 om 23:36
quote:heartwork schreef op 04 februari 2010 @ 22:09:
Een piercing laten zetten doet vrijwel geen pijn. Het is minder pijnlijk als gaatjes in je oren.
Vrijwel geen pijn? Ligt misschien aan de plek, ik weet wel dat mijn labret toch wel zeer deed (yuk, dat knarsgeluid/gevoel *ril*)
Maar verder heb je niks aan mijn reactie, sorry TO
Een piercing laten zetten doet vrijwel geen pijn. Het is minder pijnlijk als gaatjes in je oren.
Vrijwel geen pijn? Ligt misschien aan de plek, ik weet wel dat mijn labret toch wel zeer deed (yuk, dat knarsgeluid/gevoel *ril*)
Maar verder heb je niks aan mijn reactie, sorry TO
vrijdag 5 februari 2010 om 08:31
ik heb 2 wenkbrauwpiercings gehad maar ipv verticaal waren ze horizontaal gepierced, alleen maar leuke reacties op gehad om dat het weer eens wat anders is dan een standaard wenkbrauwpiercing. Ze zijn er inmiddels allebei uit maar van de littekens zie je niks.
Een verse piercing afplakken is geen goed idee dat belemmert het genezingsproces. Verbergen kun je hem niet totdat hij volledig genezen is, dan zou je er een doorzichtige bioplast retainer in kunnen doen, die zie je niet heel erg goed zitten. Maar dat kan dus echt alleen pas als hij genezen is.
Een verse piercing afplakken is geen goed idee dat belemmert het genezingsproces. Verbergen kun je hem niet totdat hij volledig genezen is, dan zou je er een doorzichtige bioplast retainer in kunnen doen, die zie je niet heel erg goed zitten. Maar dat kan dus echt alleen pas als hij genezen is.
maandag 9 januari 2012 om 02:21