Openingszin.

05-02-2010 20:14 67 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat is de slapste openigszin die iemand gebruikte om je te versieren ?

Hallo, wil jij een bek vol zaad ?

Hoi, ik ben heet, hoe heet ben jij ?

Hoe wil je je eieren morgen ochtend ? Gekookt, gebakken of bevrucht ?

DAT niveau graag !!!
Aliquando et insanire lucundum est
quote:Babsjuh schreef op 05 februari 2010 @ 22:22:

Babsjuh has been kicked off #breda by Babsman (flikker op trut, ga ergens anders bijdehand lopen doen!)

We zijn 11 jaar samen inmiddels, waarvan 10 jaar getrouwd en valentijnsdag gaan we "trouwen voor 1 dag" om 't nog eens dunnetjes over te doen g e w e l d i g ! had mijn vent ook kunnen zijn hahahaaa
Uhh, effe denken hoor... Openingszinnen. Foute. Ehh..Oja, deze:

"Ben jij je tong verloren? Gelukkig want die heb je dadelijk nog nodig"

.
.
''godsamme wat ben jij lelijk''

trouwen?
- Deed het pijn?

* Pijn?

- Ja toen je uit de hemel kwam vallen...
Wat ik best leuk vond: gaatje in bierviltje gemaakt, deze op neus gedaan en dan op de schouder tikken --> ehh gooide jij deze? Heel flauw maar best origineel!
quote:TouchOfPink schreef op 05 februari 2010 @ 23:50:

Wat ik best leuk vond: gaatje in bierviltje gemaakt, deze op neus gedaan en dan op de schouder tikken --> ehh gooide jij deze? Heel flauw maar best origineel!
Ik was in 1995 op stap in cafe Extase in Nijmegen, een vage underground tent. Er staat al een uur ofzo een nogal hekserig meisje, in een fluwelen jurk, neusbel, hennarood haar, de hele shit, vanaf de dansvloer naar mijn toenmalige vriendje te staren. Komt ze op een gegeven moment op ons af lopen, kijkt hem strak in de ogen en zegt tegen hem; "Jij hebt echt een GITzwart aura, wist je dat?"
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Positief typje!
Hahahaha, VC!
Geloof je in liefde op het eerste gezicht? Of moet ik nog eens langslopen?

Ik ben mijn telefoonnummer vergeten, mag ik die van jou?

Tijdens het nummer "Mag het licht uit" van de Dijk: Nee laat maar aan, dan zie ik je beter...

En één van mezelf, "hoe heet je? ik wil graag met je praten, maar van m'n moeder niet met vreemde mannen praten"......
quote:Babsjuh schreef op 05 februari 2010 @ 22:51:

[...]

Man en ik hebben elkaar online leren kennen, op een van de duizenden irc chatkanalen. En op 1 van die kanalen was hij operator (soort moderator) en onze eerste online kennismaking verliep niet zo gladjes zeg maar Dus gooide hij mij van dat kanaal af, met de mededeling dat ik maar ergens anders bijdehand moest gaan doen.O haha, ja nu snap ik m.
Hij greep naar zijn mond en leek heel veel pijn te hebben, Ik (naieve muts): gaat het? alles goed?

Hij: auwauwuaw tuit vervolgens zijn lippen, en kijkt me met big smile aan en vraaagt: kusje over?
Ben tietoloog van beroep en hier op inspectie

Zie de mafklapper nog wel eens, is nu alleen 20 jaar ouder, en eerlijk...........pffffff wat ben ik blij dat ik me niet heb laten "onderzoeken".
Een mij onbekende jongen gaat in 't stadion (rust -> bier halen) heeeel dicht achter me staan zodat ik al dacht...voel ik dat nou goed...

...zegt hij: er groeit iets moois tussen ons!
Huts!
quote:BellatrixVanDetta schreef op 06 februari 2010 @ 18:51:

Een mij onbekende jongen gaat in 't stadion (rust -> bier halen) heeeel dicht achter me staan zodat ik al dacht...voel ik dat nou goed...

...zegt hij: er groeit iets moois tussen ons! Hah!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven