Openingszin.
vrijdag 5 februari 2010 om 20:14
vrijdag 5 februari 2010 om 23:46
quote:Babsjuh schreef op 05 februari 2010 @ 22:22:
Babsjuh has been kicked off #breda by Babsman (flikker op trut, ga ergens anders bijdehand lopen doen!)
We zijn 11 jaar samen inmiddels, waarvan 10 jaar getrouwd en valentijnsdag gaan we "trouwen voor 1 dag" om 't nog eens dunnetjes over te doen g e w e l d i g ! had mijn vent ook kunnen zijn hahahaaa
Babsjuh has been kicked off #breda by Babsman (flikker op trut, ga ergens anders bijdehand lopen doen!)
We zijn 11 jaar samen inmiddels, waarvan 10 jaar getrouwd en valentijnsdag gaan we "trouwen voor 1 dag" om 't nog eens dunnetjes over te doen g e w e l d i g ! had mijn vent ook kunnen zijn hahahaaa
vrijdag 5 februari 2010 om 23:53
Ik was in 1995 op stap in cafe Extase in Nijmegen, een vage underground tent. Er staat al een uur ofzo een nogal hekserig meisje, in een fluwelen jurk, neusbel, hennarood haar, de hele shit, vanaf de dansvloer naar mijn toenmalige vriendje te staren. Komt ze op een gegeven moment op ons af lopen, kijkt hem strak in de ogen en zegt tegen hem; "Jij hebt echt een GITzwart aura, wist je dat?"
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
zaterdag 6 februari 2010 om 16:13
Geloof je in liefde op het eerste gezicht? Of moet ik nog eens langslopen?
Ik ben mijn telefoonnummer vergeten, mag ik die van jou?
Tijdens het nummer "Mag het licht uit" van de Dijk: Nee laat maar aan, dan zie ik je beter...
En één van mezelf, "hoe heet je? ik wil graag met je praten, maar van m'n moeder niet met vreemde mannen praten"......
Ik ben mijn telefoonnummer vergeten, mag ik die van jou?
Tijdens het nummer "Mag het licht uit" van de Dijk: Nee laat maar aan, dan zie ik je beter...
En één van mezelf, "hoe heet je? ik wil graag met je praten, maar van m'n moeder niet met vreemde mannen praten"......
zaterdag 6 februari 2010 om 16:23
quote:Babsjuh schreef op 05 februari 2010 @ 22:51:
[...]
Man en ik hebben elkaar online leren kennen, op een van de duizenden irc chatkanalen. En op 1 van die kanalen was hij operator (soort moderator) en onze eerste online kennismaking verliep niet zo gladjes zeg maar Dus gooide hij mij van dat kanaal af, met de mededeling dat ik maar ergens anders bijdehand moest gaan doen.O haha, ja nu snap ik m.
[...]
Man en ik hebben elkaar online leren kennen, op een van de duizenden irc chatkanalen. En op 1 van die kanalen was hij operator (soort moderator) en onze eerste online kennismaking verliep niet zo gladjes zeg maar Dus gooide hij mij van dat kanaal af, met de mededeling dat ik maar ergens anders bijdehand moest gaan doen.O haha, ja nu snap ik m.
zaterdag 6 februari 2010 om 19:24