Collega, vindt hij me wel of niet leuk?

06-02-2010 18:45 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een mega leuke collega. We werken al ongeveer 3 jaar samen en heb hem altijd al aantrekkelijk gevonden.

Echter is er altijd in van ons 2 in een relatie geweest, dan was hij het, dan was ik het. Nu zijn we beide al even single.

We kunnen super goed met elkaar opschieten, hebben veel contact onder werktijd. We gaan de hele dag door samen roken. En ook smsen we weleens buiten werktijd.

Ik vind hem leuk laat ik dat voorop stellen, maar van hem krijg ik weinig hoogte. Volgens mij zit hij wel heel de tijd met me te flirten, net zoals ik bij hem doe. Maar veel meer komt er niet van.

Gisteren kwam hij mijn kantoor ingelopen om te vragen wat ik 's avonds ging doen, en op mijn antwoord ïk denk niet zo veel" kreeg ik de reactie, "ik denk ik ook niet" en hij liep weg :-S

Misschien ligt het aan mij maar dat vind ik vreemd. Vannacht om 00.10 uur nog een smsje van hem ontvangen.

Wat moet ik hiermee? Werk van maken, geen werk van maken. Misschien zie ik het wel helemaal fout! En ik moet natuurlijk wel nog met hem samenwerken.
Relaties op de werkvloer: niet aan beginnen.
Waarom niet?
World of Warcraft: Legion
Waarom zeg je dan niet (toen hij zei dat hij ook niks ging doen): Zullen we samen gaan niksen?

Wie niet waagt, die niet wint en waarom moet een man altijd het initiatief nemen?

Als je samen eens een avond doorbrengt (film, uit eten of een kroegje in), dan kom je er gauw genoeg achter of hij echt zo leuk is en of het wat zou kunnen worden...
Met zn tweeen een vrijdagmiddagborrel??
quote:Nammma schreef op 06 februari 2010 @ 19:01:

Waarom zeg je dan niet (toen hij zei dat hij ook niks ging doen): Zullen we samen gaan niksen?

Wie niet waagt, die niet wint en waarom moet een man altijd het initiatief nemen?

Als je samen eens een avond doorbrengt (film, uit eten of een kroegje in), dan kom je er gauw genoeg achter of hij echt zo leuk is en of het wat zou kunnen worden...

Jah ik weet het maar ik ben zooo bang om op mijn bek te gaan, en dan moet ik hem daarna toch weer onder ogen komen.

Ik heb niet het idee dat hij helemaal niet geinteresseerd is, maar elke x als ik het idee krijg dat hij me wel leuk vind stopt hij halverwege.

Ik neem aan dat hij niet voor niets kwam vragen wat ik ging doen. Als ik dat aan iemand vraag da vraag ik dit iig wel met bijbedoelingen.
quote:Babe_je schreef op 06 februari 2010 @ 19:10:

Ik neem aan dat hij niet voor niets kwam vragen wat ik ging doen. Als ik dat aan iemand vraag da vraag ik dit iig wel met bijbedoelingen.Ik vraag mensen regelmatig wat en of ze nog iets gaan doen. Dat betekent niet automatisch dat ik met ze op stap wil.
quote:Wakker schreef op 06 februari 2010 @ 19:13:

[...]

Ik vraag mensen regelmatig wat en of ze nog iets gaan doen. Dat betekent niet automatisch dat ik met ze op stap wil.

Dat is waar, maar dan vraag ik het tussen neus en lippen door aan iemand, of gewoon in een gesprek.

Dan loop ik niet voor die ene vraag naar zijn of haar kantoor.

Maar het kan dat ik het verkeerd opvat, maar een smsje na middernacht van je collega.. Dat is toch niet verkeerd op te vatten.
quote:Babe_je schreef op 06 februari 2010 @ 19:16:Maar het kan dat ik het verkeerd opvat, maar een smsje na middernacht van je collega.. Dat is toch niet verkeerd op te vatten.

Nachtelijke smsjes hebben vaak maar één doel, maar dat is wellicht wat kort door de bocht.

En tja, als je nou echt wilt weten wat er aan de hand is, dan moet je het hem vragen. Voor ons is het namelijk giswerk ;)
Je kunt zeggen heee er draait een leuke film.... en als hij zegt ja lijkt me een leuke film kun je vragen: "zullen we samen gaan"?

Is nog redelijk veilig....
Je hebt echt helemaal gelijk!

Maar mijn knieen beginnen al te knikken bij het idee! Als ik het nou helemaal fout heb durf ik hem nooit meer aan te kijken!
quote:Teen schreef op 06 februari 2010 @ 19:22:

Je kunt zeggen heee er draait een leuke film.... en als hij zegt ja lijkt me een leuke film kun je vragen: "zullen we samen gaan"?

Is nog redelijk veilig....Maar dan weet je nog niks.
Het lijkt mij dat jullie allebei wel willen, maar niet de eerste stap durven te zetten. Wil je dat het iets wordt, waag de gok. Je hebt zijn nummer, stuur hem een sms-je als je hem niet persoonlijk durft te vragen.
quote:hans66 schreef op 06 februari 2010 @ 18:55:

Waarom niet?Wassup Hans? Heb je iemand op het oog?
Trek je stoute schoenen aan en vraag hem eens mee uit voor een borrel Babe_je. Volgens mij wil hij ook wel wat maar durft misschien de eerste stap niet te zetten. Nee heb je, ja kan je krijgen, toch?
quote:Babe_je schreef op 06 februari 2010 @ 19:10:

[...]

Ik heb niet het idee dat hij helemaal niet geinteresseerd is, maar elke x als ik het idee krijg dat hij me wel leuk vind stopt hij halverwege.

Ik neem aan dat hij niet voor niets kwam vragen wat ik ging doen. Als ik dat aan iemand vraag da vraag ik dit iig wel met bijbedoelingen.Het komt bij mij over alsof hij toenadering zoekt maar dat hij het initiatief bij jou wilt laten. Ik denk dat hij wel iets met jou wilt beginnen maar niet iets voor de langere termijn. Hij is -denk ik- op zoek naar een avontuurtje of op zijn minst aan het uitproberen tot hoever dit kan gaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven