eerste post!

06-02-2010 18:43 138 berichten
Alle reacties Link kopieren
kan je je hier ook nog ergens netjes voorstellen? of ben ik gewoon stekeblind
MV, nou niet net doen of wij geen überstrenge selectiecommissie bij de Nietjes hebben he....

*neemt er nog één*

(tussen haakjes (die haakjes staan er al dus) wat heb ik DIT gemist zeg, gewoon aaaavonden oeverloos ouwehoeren op het forum)
668, the neighbour of the Beast
quote:mylenevalerie schreef op 06 februari 2010 @ 20:01:

[...]

Tuurlijk kan dat. Het zijn geen vaste groepjes. Gewoon kijken als je een leuk groepje ziet.

Horrorpijler is de kinderpijler. Doe daar wel je kogelvrije vest aan, kan er wel eens hard aan toe gaan.

Maar vaak zijn ze er ook voor elkaar als er echt wat is. Maar er zijn daar zoveel zeiktopics. En 100 dezelfde.

Maar TO welkom.
Ik ben niet zo van de ontgroeningen Marels, dus die beker laat ik aan mij voorbijgaan. Daarentegen heb ik het 'er tegenaan bemoeien' uitgevonden. En zuipen is ook wel mijn ding, zit aan de HoopHuis nu en heb afgelopen week geprobeerd mijn verkoudheid te verdrinken in bellen cognac.

En die horrorpijler is denk ik niet zo mijn plek
Ik neem altijd een borrel als ik een vogel in de tuin zie, maar dit is ook een hele goede reden.

Welkom lil_star!
He jammer Saskia... *zat al ontgroeningen te bedenken voor als je bij de Nietjes binnen kwam*

Maar serieus; ook wij vallen best mee.
quote:Very Cherry schreef op 06 februari 2010 @ 19:57:

[...]

Snel even "TO" veranderd in de nick he, slijmjurk Ja, misschien kunnen we dan digidinnetjes worden.
quote:Iden schreef op 06 februari 2010 @ 20:07:

Ik neem altijd een borrel als ik een vogel in de tuin zie, maar dit is ook een hele goede reden.

Welkom lil_star!Ik heb zelden vogels in de tuin....
quote:Marels schreef op 06 februari 2010 @ 20:12:

[...]

Ik heb zelden vogels in de tuin....Dat is dan mooi balen!
quote:Iden schreef op 06 februari 2010 @ 20:13:

[...]

Dat is dan mooi balen!

Eigenlijk wel ja.

Maar goed, nu neem ik elke keer een borrel als er een auto door de straat rijdt.
quote:Very Cherry schreef op 06 februari 2010 @ 20:02:

[...]

Ja. Dat zou je anders echt nooit doen he Raki, mag ik hopen?Nee die heb ik helaas niet. Wel een mooi flesje tequila met een mooi rond en ondeugend bouquet en een pittige afdronk waar net een hintje extra verse agave in te bespeuren valt. Aangezien het hier de zilveren variant betreft gaat het uitstekend gecombineerd met zout en een schijfje citroen. Al met al een feest voor de zintuigen.

Proost!
Woon je in een drukke buurt, Marels?
Helaas Zamirah. Maar gelukkig ook niet in een doodlopende straat
Haha!!!

Minny, hoe gaat het nu met Tarkan??
quote:minny schreef op 06 februari 2010 @ 20:20:

[...]Wel een mooi flesje tequila met een mooi rond en ondeugend bouquet en een pittige afdronk waar net een hintje extra verse agave in te bespeuren valt. Je weet het weer mooi te brengen beschrijven popje
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
quote:Zamirah schreef op 06 februari 2010 @ 20:30:

Minny, hoe gaat het nu met Tarkan?? Nou! Dat heb ik net een minuut geleden via Hyves gevraagd. Jij verdammte Char.
Ik heb Lovert eerlijk verteld dat ik alleen geïnteresseerd ben in wat lol (in en uit bed) en dat een vaste relatie er niet in zit. Tevens dat ik heus nog wel met andere mannen het bed wil delen zo nu en dan. Na wat tegensputtering is ie akkoord gegaan, zich realiserende dat hij dan ook vrij spel heeft haha. Alleen is ie sindsdien niet meer bij me weg te slaan, dus het werkte een beetje averechts. Maar ik ben eerlijk geweest dus hij moet niet miepen

Oh ja, en we hebben onze eerste fikse ruzie gehad waar ik hem het bloed onder de nagels vandaan haalde ("Wie, jij Minny? Nee toch?!" hoor ik nu verrast roepen ) en hij heeft me niet neergeschoten. Heb zo'n beetje het idee dat dat ook niet meer gaat gebeuren
Nah, hebben julie nu allebei antwoord. En de rest van het forum ook
Dus een bruiloft zit er voorlopig niet in...
Ah, een lekker flesje wijn, een mooi flesje tequila, pasta met spinazie, Hugh Jackman als Wolverine en een booty call beschikbaar. Vertel mij, hoe kan de avond nog beter worden?
quote:Zamirah schreef op 06 februari 2010 @ 20:36:

Dus een bruiloft zit er voorlopig niet in... Als het aan hem ligt wel

Maar het ligt helegaar niet aan hem, dus neen
quote:minny schreef op 06 februari 2010 @ 20:35:

....en hij heeft me niet neergeschoten. Da's ware liefde!
quote:minny schreef op 06 februari 2010 @ 20:38:

Ah, een lekker flesje wijn, een mooi flesje tequila, pasta met spinazie, Hugh Jackman als Wolverine en een booty call beschikbaar. Vertel mij, hoe kan de avond nog beter worden?Met de Spice Girls, op Ned 3.
Is TO nog ergens te bekennen of is dat ijdele hoop?
quote:Very Cherry schreef op 06 februari 2010 @ 20:40:

[...]

Da's ware liefde!Ja toch

Ik kan namelijk heeeel erg irritant zijn
quote:minny schreef op 06 februari 2010 @ 20:38:

[fgcolor=#D000F0]Ah, een lekker flesje wijn, een mooi flesje tequila, pasta met spinazie,]Zooo da's toevallig, ik heb hier ook pasta met spinazie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven