eerste post!
zaterdag 6 februari 2010 om 21:05
quote:Saskia411 schreef op 06 februari 2010 @ 21:03:
Maar voor nu vind ik mezelf al dapper genoeg dat ik heb durven posten.
En je hoofd is er nog niet afgebeten!
Serieus, de eerste keer dat ik reageerde (al een tijdje geleden ) vond ik ook eng. Nu type ik gewoon zonder zelfs maar na te denken over wat ik hier neergooi. Zolang je wel zorgt dat je niet te veel privacy gevoelige info op het net slingert, kun je verder doen wat je wilt hoor. No worries!
Maar voor nu vind ik mezelf al dapper genoeg dat ik heb durven posten.
En je hoofd is er nog niet afgebeten!
Serieus, de eerste keer dat ik reageerde (al een tijdje geleden ) vond ik ook eng. Nu type ik gewoon zonder zelfs maar na te denken over wat ik hier neergooi. Zolang je wel zorgt dat je niet te veel privacy gevoelige info op het net slingert, kun je verder doen wat je wilt hoor. No worries!
Dat zeg ik....
zaterdag 6 februari 2010 om 21:25
zaterdag 6 februari 2010 om 21:26
zaterdag 6 februari 2010 om 21:26
zaterdag 6 februari 2010 om 21:28
quote:minny schreef op 06 februari 2010 @ 21:23:
[...]
Is goed, zodra ik mijn fles wijn op heb, gaan wij zoeken!Ik heb net een hele lekkere Pouilly Fumé opengetrokken om te proosten op ruzie met vriend waardoor ik nu thuis zit te mokken Maar zal even doordrinken om daarna mee op jacht te kunnen.
[...]
Is goed, zodra ik mijn fles wijn op heb, gaan wij zoeken!Ik heb net een hele lekkere Pouilly Fumé opengetrokken om te proosten op ruzie met vriend waardoor ik nu thuis zit te mokken Maar zal even doordrinken om daarna mee op jacht te kunnen.
Dat zeg ik....
zaterdag 6 februari 2010 om 21:33
quote:websje schreef op 06 februari 2010 @ 21:28:
[...]
Ik heb net een hele lekkere Pouilly Fumé opengetrokken om te proosten op ruzie met vriend waardoor ik nu thuis zit te mokken Maar zal even doordrinken om daarna mee op jacht te kunnen. Oei, ruzie met vriend? Hoe komt het?
*schenkt uit solidariteit met Websje nog maar een glaasje in*
[...]
Ik heb net een hele lekkere Pouilly Fumé opengetrokken om te proosten op ruzie met vriend waardoor ik nu thuis zit te mokken Maar zal even doordrinken om daarna mee op jacht te kunnen. Oei, ruzie met vriend? Hoe komt het?
*schenkt uit solidariteit met Websje nog maar een glaasje in*