Waar heb jij je partner ontmoet?

07-02-2010 10:45 113 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds kort weer vrijgezel en ik vroeg me af, waar zijn de leuke en normale mannen? Waar ben jij hem tegen gekomen?

Ik heb mijn partner ontmoet:

Totaal aantal stemmen: 150

op het internet (27%)
in de kroeg (15%)
in de supermarkt Geen stemmen
via en gezamelijke vriend/kennis (19%)
op mijn werk (20%)
anders (19%)
Anders. Hij was vroeger mijn buurman
Datingsite.
Gekoppeld
Man 1 in de kroeg en man 2 via een kennis.

Nu alweer een jaar of wat vrijgezel en dat houden we maar zo..
Lycos chat
Aliquando et insanire lucundum est
In een discotheek. Hij wilde met me dansen en daarna hebben we de hele avond zitten kletsen, zijn we naar een afterparty gegaan, en toen heeft hij me thuisgebracht en hebben we gezoend.

Daarna heeft hij met het hof gemaakt the old way, de volgende dag wilde hij al afspreken, toen heeft hij me opgehaald, meegenomen naar de markt en gezegd 'kies maar uit wat je wil dan maak ik het voor je klaar'. We spraken toen zo wat elke dag af, hij kwam me ook weleens ophalen bij de sportschool alleen om met me mee naar huis te lopen, dat soort werk. Later hoorde ik dat een vriend van hem mij al eerder gezien had (met uitgaan) en toen hij thuiskwam naar mijn vriend was gegaan en had gezegd "ik heb nou een meisje ontmoet, die is het helemaal voor jou!". Zeven jaar verder lijkt het erop dat hij gelijk heeft gekregen .
Op het station. Allebei de trein gemist.
Welke partner?
Op t werk.
Sloerie en Huppelkut, aangenaam!
in de sauna, wist ik meteen wat voor vlees ik in de kuip had...
Op het werk; een camping in de Belgische Ardennen....
Goeie actie, ter inspiratie, Colalight!
Op vakantie in Chersonissos, hij zat in't appartement boven me.
quote:luna1 schreef op 07 februari 2010 @ 10:50:

Op het station. Allebei de trein gemist.Zó zou ik ook wel eens een man willen ontmoeten. Meestal als ik de trein mis met nog een paar anderen, lopen deze gelijk vloekend weg en te bellen
Op mijn werk, we werkte daar beide al geruime tijd, maar toen ik hem 'ontmoete" na 2 jaar daar te werken wist ik mijn god niet hou hij heette. Maar vanaf de eerste keer dat ik hem gezien had wilde ik best wel met hem een beschuitje eten.

En dat doe ik nu nog na 8 jaar nog steeds
Op een Noordhollands kermis, dansend op de bar..met z'n twee, daarna maar eens nuchter afgesproken en ongeloofelijk maar waar, alweer ruim 10 jaar verder, met 3 kids!
In het zwembad!
Op het werk, t was zijn eerste dag en hij had zijn fiets in een parkeerkelder gezet die op slot bleek. In gesprek geraakt en het bleek wel erg gezellig te zijn..
quote:Chocolate87 schreef op 07 februari 2010 @ 10:54:

[...]

Zó zou ik ook wel eens een man willen ontmoeten. Meestal als ik de trein mis met nog een paar anderen, lopen deze gelijk vloekend weg en te bellen Was heel gezellig hoor. Hij vroeg of ik op zijn vlaai wilde passen, dan zou hij koffie voor ons halen. Hij kwam bij een vriend uit Limburg vandaan, waar hij gezellig bij het COC achter de bar had gestaan tijdens een travestieshow. Ik had mijn conclusies al getrokken, maar hij bleek geen homo te zijn
Op basketballtoernooi. We zaten toevallig in hetzelfde team en het klikte vanaf het begin. 3 uur na de eerste wedstrijd stonden we te zoenen
Mijn eerste werd ik aan gekoppeld door een vriendin toen we samen gingen oppassen, klikte goed en jaren bij elkaar gebleven, heb er een prachtige dochter mee.

De tweede stond wekenlang, wat zeg ik, maandenlang ieder weekend aan de bar in de kroeg waar ik werkte, om mij mee uit te vragen.

Jaren samen geweest en ook met hem een prachtige dochter.

Ben nu al weer heel wat jaren vrijgezel, ga eens mee lezen, wel leuk om te volgen waar iedereen zijn/haar partner vind!
In de trein
668, the neighbour of the Beast
Owwww gewoon....hier!
Nergens.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven