Entertainment alle pijlers

farmville

12-01-2010 15:56 3010 berichten
Alle reacties Link kopieren
farmville op facebook.... ik ben fan!! wie ook?

Graag wil ik dit topic gebruiken om te kletsen over farmville en hints uit te wisselen.

Wat mij bij andere fora over FV opvalt is dat elk discussietopic ondergesneeuwd wordt met verzoeken tot buren en" fertilisen " enz; dat wil ik graag voorkomen hier en er een leuk kletstopic van maken.

Ik zelf zit nu in level 21 en kan maar niet genoeg Xp bij elkaar schrapen om in level 22 te komen. Ook opende ik gisteren een gouden mystery-egg en kreeg ik een carousel ( hoera! ) maar omdat mijn giftbox vol was is deze carousel nooit aangekomen. Dus mijn tip voor jullie is: maak iedere keer je giftbox leeg.

FAQ:

FVcash ( briefjes ) : elk level wat je omhoog gaat krijg je er 1 bij, of je kunt het kopen met je cerditcard ( is voor het spel niet nodig )

buren: vrienden op facebook die ook FV spelen uitnodigen. Hier heb je een tabblad voor bij je farm ( my neighbours ).

fanpagina's : werken niet.. en denk aan je privacy , als je je aanmeldt ben je zichtbaar voor alle fan's.

poppetje vastzetten: Zet je poppetje vast op de plek waar je komt als je bv bij de buuf bent geweest of zo iets dergelijks. En vergeet niet dat als je een groter plot hebt je dat poppetje op een iets andere plek moet vastzetten.Zo kun je sneller oogsten enzo.

FV voor dummies vind je niet meer hier maar topics zijn samengevoegd..

farmville?

Totaal aantal stemmen: 130

WTF is Farmville? (33%)
leuk, ik ben fan (53%)
vind er niets aan (12%)
ik zal eens kijken wat het is (2%)
Ik heb nu 20 pagina's doorgelezen, maar helaas .... geen naam gevonden Autootje.
quote:sallie68 schreef op 06 februari 2010 @ 23:28:

Ik heb nu 20 pagina's doorgelezen, maar helaas .... geen naam gevonden Autootje.start op pagina 40...
buurtjes: wie wil wat ontvangen morgen??

post het hier dan kan ik er rekening mee houden.

Ik wil heeeeeeeeeeeeeeeeel graag hartjes of de zonneblom in pot
NA ik heb nog steeds alles nodig voor mij peerdehok
Heb ik dat?!
Ik zou ook wel graag hartjes willen hebben. Misschien moet ik maar een excel sheet ofzo maken, zodat ik kan onthouden wie wat moet hebben.
Semper ubi sub ubi
quote:Idreamofgenie schreef op 07 februari 2010 @ 00:08:

Ik zou ook wel graag hartjes willen hebben. Misschien moet ik maar een excel sheet ofzo maken, zodat ik kan onthouden wie wat moet hebben.of elkaar quoten... en dan de lijst bijhouden
sgaap: paardenstal spul

idreamof genie: hartjes

nieuweauto: hartjes of zonnenblommen in pot

( graag quoten en lijst aanvullen )

nu nog onthouden wie wie is op facebook
en nu ga ik echt slapen
Ik ben ook van de hartjes, dus voel je vrij om wat te sturen.
quote:nieuweauto schreef op 06 februari 2010 @ 23:57:

buurtjes: wie wil wat ontvangen morgen??

post het hier dan kan ik er rekening mee houden.

Ik wil heeeeeeeeeeeeeeeeel graag hartjes of de zonneblom in potMijn dochters accounts zitten te springen om hoefijzers en spijkertjes......en ik ben overal gelukkig mee, als het maar geen paardenstalonderdelen zijn
quote:nieuweauto schreef op 07 februari 2010 @ 00:20:

Dreamer: paardestalonderdelen, zolang het maar geen harness is.

( graag quoten en lijst aanvullen )

nu nog onthouden wie wie is op facebook
Later is nu

mikkie:eendjes of mysteriegifts of hartjes(aan u de keuze)
Ik hoef eigenlijk even niks geloof ik... hartjes zijn wel leuk. Ben even iets minder actief, ben met lief ons jubileum aan het vieren en dat mag niet verstoord worden door fv natuurlijk

Stal is klaar, buren heb ik eigenlijk teveel, heb net uitgebreid.. wat wil ik nog meer?
Hartjeshooi naar idreamof, dush en nieuweauto.... check!

Horseshoe naar sgaap en dreamer......check!

Chicken, wie zijn jouw dochters?
Ohja k weet wat ik wil; dat mijn buren allemaal hun poppetje vastzetten! Irritant lang duurt dat als je het niet hebt zeg..
Ik heb nu heel wat pagina's doorgenomen, maar ik geloof niet dat ik ergens een facebookaccount heb gelezen.

Laat mijn vraag om nieuwe buren maar gaan; ik geloof niet dat ik er tussen kom / wordt geaccepteerd en misschien wil ik ook niet zo verslaafd worden aan FV.
zijn verstuurd!
quote:sallie68 schreef op 07 februari 2010 @ 11:06:

Ik heb nu heel wat pagina's doorgenomen, maar ik geloof niet dat ik ergens een facebookaccount heb gelezen.

Laat mijn vraag om nieuwe buren maar gaan; ik geloof niet dat ik er tussen kom / wordt geaccepteerd en misschien wil ik ook niet zo verslaafd worden aan FV.Dan is lezen niet je sterkste kant, het is ons allemaal met dezelfde aanwijzingen gelukt.
quote:loomii schreef op 07 februari 2010 @ 10:44:

Hartjeshooi naar idreamof, dush en nieuweauto.... check!

Horseshoe naar sgaap en dreamer......check!

Chicken, wie zijn jouw dochters?Meisjesnaam met N, plaatje van hello kitty en eentje met dezelfde naam en zonder plaatje. (en het is 1 dochter, bewaar me )
quote:sallie68 schreef op 07 februari 2010 @ 11:06:

Laat mijn vraag om nieuwe buren maar gaan; ik geloof niet dat ik er tussen kom / wordt geaccepteerd en misschien wil ik ook niet zo verslaafd worden aan FV.

Dat klinkt wel een beetje als zielig doen... het is ons toch ook allemaal gelukt?

Maar zoek anders gewoon even op MissChicken, die heeft ons volgens mij allemaal.
quote:misschicken schreef op 07 februari 2010 @ 11:35:

Meisjesnaam met N, plaatje van hello kitty en eentje met dezelfde naam en zonder plaatje. (en het is 1 dochter, bewaar me )Mijn mini is er net mee gestopt. Die vindt haaifsen en emmessennen tóch leuker
quote:mikkie8 schreef op 07 februari 2010 @ 10:33:

mikkie:eendjes of mysteriegifts of hartjes(aan u de keuze)

stephanietje: niets of hartjes

dochters van chick: paardenstal spul

Zo, ik heb d'r net weer een uitgetjoept met 300 vrienden en gemiep over dat ze geen onderdelen voor d'r paardestal meer wil
ships wie was nieuwe auto ook alweer.

ik ben het kwijt

stuur mij wat je krijgen wilt en ik stuur het terug ja das een oplossing
Heb ik dat?!
zoek je buren

sgaaaapie bied iedereen een onderkomen hoor:)
Heb ik dat?!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven