Entertainment alle pijlers

farmville

12-01-2010 15:56 3010 berichten
Alle reacties Link kopieren
farmville op facebook.... ik ben fan!! wie ook?

Graag wil ik dit topic gebruiken om te kletsen over farmville en hints uit te wisselen.

Wat mij bij andere fora over FV opvalt is dat elk discussietopic ondergesneeuwd wordt met verzoeken tot buren en" fertilisen " enz; dat wil ik graag voorkomen hier en er een leuk kletstopic van maken.

Ik zelf zit nu in level 21 en kan maar niet genoeg Xp bij elkaar schrapen om in level 22 te komen. Ook opende ik gisteren een gouden mystery-egg en kreeg ik een carousel ( hoera! ) maar omdat mijn giftbox vol was is deze carousel nooit aangekomen. Dus mijn tip voor jullie is: maak iedere keer je giftbox leeg.

FAQ:

FVcash ( briefjes ) : elk level wat je omhoog gaat krijg je er 1 bij, of je kunt het kopen met je cerditcard ( is voor het spel niet nodig )

buren: vrienden op facebook die ook FV spelen uitnodigen. Hier heb je een tabblad voor bij je farm ( my neighbours ).

fanpagina's : werken niet.. en denk aan je privacy , als je je aanmeldt ben je zichtbaar voor alle fan's.

poppetje vastzetten: Zet je poppetje vast op de plek waar je komt als je bv bij de buuf bent geweest of zo iets dergelijks. En vergeet niet dat als je een groter plot hebt je dat poppetje op een iets andere plek moet vastzetten.Zo kun je sneller oogsten enzo.

FV voor dummies vind je niet meer hier maar topics zijn samengevoegd..

farmville?

Totaal aantal stemmen: 130

WTF is Farmville? (33%)
leuk, ik ben fan (53%)
vind er niets aan (12%)
ik zal eens kijken wat het is (2%)
quote:Sgaapie schreef op 06 februari 2010 @ 19:59:

overzicht is zo overrated hih
quote:Dushi74 schreef op 06 februari 2010 @ 20:03:

Zo zeg, voor het eerst dat ik een ei te pakken krijg wat eens wat anders geeft dan een kipwat heb je gehad??
quote:nieuweauto schreef op 06 februari 2010 @ 20:04:

[...]

thanx, met die bedoeling ie íe ook gemaakt... moet ik alleen mijn 2e kippenhok deleten anders krijg ik weer een waarschuwing Euhmm kun je je kippenhok niet even tijdelijk opslaan? Als de verkiezing is afgelopen zet je je hok er gewoon weer terug op
quote:nieuweauto schreef op 06 februari 2010 @ 20:05:

[...]

wat heb je gehad??Benzine voor in mijn trakketors
quote:Dushi74 schreef op 06 februari 2010 @ 20:08:

[...]

Euhmm kun je je kippenhok niet even tijdelijk opslaan? Als de verkiezing is afgelopen zet je je hok er gewoon weer terug opoh, dat is een goed idee.. even kijken of het lukt...
quote:Dushi74 schreef op 06 februari 2010 @ 19:56:

[...]

JaIk ga je nu een uitnodiging sturen
ging niet, ik heb m maar verkocht...
quote:nieuweauto schreef op 06 februari 2010 @ 20:11:

[...]

oh, dat is een goed idee.. even kijken of het lukt...Geen idee of het kan hoor. Maar ik kan zelfs mijn workshop opbergen dus waarom dan geen kippenhok
FCuk wat een gezeur zeg! Zonde hoor NA
ach ja , nu ben ik weer een eerlijke boerin hhahahaha
Dushi, ik heb je uitgenodigd
quote:nieuweauto schreef op 06 februari 2010 @ 20:03:

[...]

ahhhh lieffff Dank je, mijn oude meiske was heel lief.
Lunaan ik heb je toegevoegd.
zo poppetje achter het hek gezet:)
Heb ik dat?!
Sgaapie niet je poppetje op een willekeurige plek zetten he. Dan helpt het nog niet. Zet je poppetje vast op de plek waar je komt als je bv bij de buuf bent geweest of zo iets dergelijks. En vergeet niet dat als je een groter plot hebt je dat poppetje op een iets andere plek moet vastzetten.
Zo heb mij best wel weer gedaan. Iedereen die 3 keer een FV uitnodiging krijgt, sorry alvast, maar het is gekkenhuis op mijn feesboek, met bejaarden internet.

Heb iedereen maar even een paard gestuurd, handig voor carnaval enzo

Tot morgen.
Paard staat mooi in de gang wei. Bedankt Lunaan
Lunaan thanx voor het paard en tot morgen
Heb ik dat?!
Ik ben net een paar dagen op FV bezig, maar zit er nog niet echt helemaal in. Ik kan al aardig omgaan met het tuinieren op zich en heb al een groter stuk land dan waar ik mee begon, maar wil nog meer land. Verslavend ... nee hoor, hoezo?

Ik heb hier een paar bladzijden door zitten lezen, en heb hierdoor al m'n poppetje vast weten te zetten.

Heb ik nog wel een paar vragen:

- hoe kom ik aan meer buren?

- hoe kom ik aan meer FV(papier)geld?
Lees effe terug Sallie...daar vind je de antwoorden!
Ben ik mee begonnen Kip, maar heb je gezien hoeveel bladzijden dat zijn? 'k heb geen tijd om te lezen, 'k moet oogsten.
Sallie

buren zitten hier () en FV bij elke keer dat je een level omhoog gaat. Of kopen, maar dat raad ik ten sterkste af. Tenminste, IK ga geen geld uitgeven aan internetspelletjes.
Later is nu
FV: elk level wat je omhoog gaat krijg je er 1 bij, of je kunt het kopen met je cerditcard ( is voor het spel niet nodig )

buren: vrienden op facebook die ook FV spelen uitnodigen. Hier heb je een tabblad voor bij je farm ( my neighbours ).

En welkom hier...
Buurtjes worden dan maar?

Mail me op ...............

Dan geef ik je mijn naam.
sallie68 wijzigde dit bericht op 07-02-2010 11:02
Reden: Mailadres weggehaald
% gewijzigd
quote:sallie68 schreef op 06 februari 2010 @ 23:13:

Buurtjes worden dan maar?

Mail me op renealexdartmaar etje hotmail.com

Dan geef ik je mijn naam.lees maar een paar pagina's terug...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven