Single parents, going strong forever!! deel 21

05-08-2009 23:24 4013 berichten

Nou meiden, zoals jullie hebben gelezen moesten we een nieuw deeltje openen...Bij deze dus!! Hopelijk weet een ieder ons weer te vinden!!

Alle reacties Link kopieren
hallo mede brokkepiloten!

wat gaan we weer lekker hiero zeg!

heb vanacht weinig geslapen...rond 4 ur klaar wakker en dan gaat er van alles door je heen spoken.

die klote rechtzaak van mn din...stomme O.M is met zwangerschaps verlof en geen hoger beroep aangetekend!!!vergeten of niet....dus die klojo staat binnen 2jr voor je ponum met als gevolg makkelijk recidief dus wachten dat er weer gewonden vallen of erger..misschien verbannen ze dat kreng dan pas naar de bermuda driehoek ofzo!

zit te worstelen met mn werk en evt eigen ideeen...kortom...klote nacht gehad.

bedje slaapt iig wel stukken beter!!!maar mn spieren moeten nog even bijtrekken das niet in 1 nachtje gebeurd..

vandaag met snotterkop gewerkt maar met de paracetamollen en neuspray en zakdoeken was het redelijk te doen al had ik echt liever thuis gebleven...

probeer deze week een geschikt moment te vinden mn baas te spreken...wil 2 uur minder werken op zaterdag(voor dezelfde prijs..heb nog steeds 2 uur te goed van haar va november 2007!!!!...wil dat niet uitbetaald hebben maar eerder vrij..heb ik nog iets aan mn zaterdag aaf ofzo..

wil ook 1x pm dinsdags dan werken en zo niet dan gaat de hele zaterdag eraf en zoek ik een werkhuisje of zoiets!choice is hers!

ben gewoon roofbouw aan het plegen op mn lijf op deze manier en zij steekt de poen in dr zakken...dat heeft al te lang geduurd!

Scar ik ga duimen dat je snel je centjes ontvangt mop...altijd welkom zo'n positieve afrekening!!!

Jouw hummel binnenkort joppie??when??

klote he als je zo beurs bent,moe maar het slapen niet echt een suc6 is....

Gelukkig viel de gladheid hier mee...veel regen dus foetsie de sneeuw...al was hummel vanmorgen vroeg nog wel even languit gegaan vertelde hij..tijdens de hond uitlaten!

Mojo ook een paar keer als bambi uigegleden..

Hey Scar,jij super koopies gescoord!!

Hoest met jouw griep mop??

Voor jullie is het toch makkelijker ziek temelden vind ik als je voor een instantie of instelling werkt..en jullie hebben niet meteen centen minder...ik kan het mij gewoon niet permiteren..

morgen ga ik die nieuwe bami maken van conimex..zelf groenten en kip toevoegen...lijkt me heerlijk kip ketjap en mie!

meteen voor 2 dagen!

Theetje lukt het met jou ook een beetje kreupele Harry!?

Was zelf vanaaf laat thuis 21.45 dus jij al foetsie naar werk..

dit weekend lekker vrij??

Nou meiden,kga ff snel douchen en mand in..koppie bonkt en neusje loopt...

Kuzzzzzzzzzzzzz
Hai meiden, pf net wakker na m'n laatste nachtje. Heb nu weekend! maar moet eerst naar de fysio straks en daarna naar condoleance. Collega is overleden....Die hoorde krap een maand terug dat hij nog tot zes maanden te leven had en piepte er nu al tussenuit. Zo triest.

Met mijn nek gaat het al beter maar heb voorlopig al wat afspraken met fysio staan, ook voor mijn onderrug want in eerste instantie had ik daarvoor een afspraak gemaakt.

We hebben plannen om met de pasen lekker een paar dagen er tussenuit te gaan met de caravan. Heb leuke camping uitgezocht in Belgie. Dus ik hoop op heel erg mooi weer.

Daantje, erg vreemd ja dat er geen hoger beroep is aangetekend..... Heeft je din daarover nog contact gezocht met het OM?

Jij nu eindelijk je matras en hopelijk goede nachten, maar ja dan moet er idd niet van alles door je koppie rondspoken.

Goed van je dat je gesprek met je werkgeefster aangaat!! ben benieuwd weer, zal weer soap worden...

Ha Dolphine, je klinkt wat opgewekter! Was de nasi gelukt?

Jeetje voor dat geld kan je nog wat kopen zeg!

Hoe gaat het eigenlijk met je mams?

Jeeeeeeeeeeeeemiggggggggg Scar!!!!! Dat was nou toch de inkopper geweest dat jij je eens liet onderzoeken door R!!! ("Oh dokter, wat doet u nu?") Whoehahahahaha!!!! Nee hoor meid, dàt had ik ook niet gedaan. Hoewel je best een beetje zielig mag doen, toch, dan kan ie je een beetje verwennen, uuuhhh in de trant van een kopje thee halen dan hè, hahahahaha.

Nou meiden ik ga onder de douche en dan richting fysio...

Fijne dag verder
ja, de nasi was super lekker.... had nog een beetje over, dus dat heb ik lekker ingevriesd. Zoonlief is er gek op, met een gebakken eitje, sateetje, augurken en kroepkoek, dat kind heeft zitten eten als een bootwerker!

's avonds is R nog langs geweest, dus was ook gezellig. Komt nu eindelijk schot in de zaak. Zijn ex krijgt per 1 maart de sleutel en als het goed is zijn zeer binnenkort de zaken bij de notaris ook geregeld. Kotm daar eindelijk wat rust in de tent.

Ik vandaag weer rustig begonnen met werken. Ging wel relaxed, was ook niet zo druk vandaag, dus prima om er in te komen.

Theetje, gelukkig zitten jouw nachtdiensten er weer op. En leuke dingen in het vooruitzicht, lekker een paar daagjes weg met pasen... heerlijk hoor.

Wat naar van je collega zeg. Ik hoorde vandaag op school van zoonlief ook een verhaal. Gisteren is er een moeder van een meisje uit groep 6 onverwacht overleden aan een hersenbloeding. Dat is toch ook wat zeg...... zo jong nog, wordt je toch wel weer met je neus op de feiten gedrukt.

Diaan, you go girl. Je hebt het al veel te lang laten gebeuren met die baas van je. Maar goed dat weet je zelf ook wel. Gelukkig tevreden over je nieuwe matras.

Mijn moeder moet deze maand weer naar de oncoloog. tot die tijd eigenlijk geen veranderingen. Ze krijgt fysio, maar ik heb niet het idee dat dat veel helpt. Ze heeft baat bij de prednison, maar dat is ook heel dubbel want het liefst wil ze van de prednison af en dat lukt maar niet, want dan wordt de pijn te erg.

Mijn vader zit momenteel ook thuis met jicht aan zijn voet. zijn dus 2 kneusjes bij elkaar. Normaal doet mijn vader wel het een en ander als stofzuigen en zo, maar ja nu dus niet, dus dat ligt nu allemaal bij mij.

Ach ja, kan er ook nog wel bij he.

Morgen lekker dagje thuis werken, dan ga ik mijn eigen hut en die van mijn ouders even doen. verder komt dit weekend ook mijn pleegzoon weer, dus het is weer druk zat hier.

Zoooo, hehe, eindelijk bijgelezen, hihi.

Gosh, het was vandaag helemaal niet koud he! Wel saai en grijs, maar temperatuurtje was goed. ik had ook geen handschoenen aangedaan toen ik naar huis fietste vanmiddag, was ech nie nodig.

Jij ook weer begonnen Dolphine,ben je nu ook van de hoest af?

En lekker wat kleren gescoord voor weinig, da's toch altijd leuk.

Ach ja, misschien ben ik een beetje eigenwijs...maar je leest overal dat het vanzelf over moet gaan en dat er niets tegen te doen is en met de Aleve gaat het sowieso al stukken beter. Hopelijk kan ik vannacht ook gewoon lekker liggen, dan ben ik helemaal blij!

He bah, nu je vader ook thuis..heeft ie dat ook al niet eerder gehad? En tja, komt het weer op jou neer..pfff..en je hebt het al zo druk..Gaat echt opschieten nu he, met ex van R. Lekker!

Nou moe zeg Daan, dat is toch niet te geloven?? Vergeten om hoger beroep aan te tekenen?? Kan daar niets tegen gedaan worden? Te gek voor woorden toch?

Gatverdamme, wat een pokkezooi.

En je hebt natuurlijk wel gelijk, als het je gelijk in je portemonnee raakt werk je natuurlijk langer door als je je niet goed voelt.. Maar mag dat eigenlijk zomaar, dat je dan gelijk minder geld krijgt? Of zijn dat de zogenaamde wachtdagen oid, heb daar L. ook wel eens over gehoord, maar snap er weinig van, omdat dat bij ons niet zo is. En het wordt echt tijd dat je haar es goed aanspreekt op alles, you go girl!!

Die bami van Conimex, dat pak is heeerlijk, kheb het vorige week uitgetest. Vooral de kip ketjap marinade is erg lekker. Maar wilde je 2 dagen eten van dat ene pak? Dat gaat je niet lukken, ben ik bang..(of eten wij zo veel??)

Mijn knul is 21/2 jarig...da's altijd vlak voor payday, dus kom maar op met die centen van Essent. haha.

Lekker vooruitzicht Theetje, een paar dagen weg met de caravan! Wanneer is het eigenlijk pasen?? Pff, lekker druk met fysio dus, maar ja, als het maar helpt he..He bah zeg, wat rot wat er met die collega is gebeurd. Zo snel ineens.

Komend weekend vrij? Eindelijk weer!

Ik ga zo aan het eten beginnen..worteltjes met zalm, lekker.

Zoonlief is trainen, daar wacht ik niet, komt pas tegen 8en thuis.

Fijne avond meiden!

Zow,,ben ik weeeeeeeeer hahaaha...jullie begrijpen um hoop ik!

Nou scar,,,had 2 pakken gehaald en heb van dta 2 e pak alleen de bami gebruikt..dus de vlg keer alleen bami bij kopen!Genoeg voor 2 dagen dan...

Was heerlijk vooral die komkommer mix...jammie!!!!

Die wetgeving salaris is conform wettelijke bepalingen..voor als de baas geen eigen CAO/branche toepast..pffff

Ik kan btw geen aleve slikken,zit naproxine in en ben daar allergisch voor...weet je nog met mn barige moeder ellende...hele slokdarm/maag darm wordt hysterisch...geen cure by me...

gelukkie helpt het jou beter!

Ik ben van de diclofenac enzo..

Dolph jij voeld je goddank al wat beter al zou het met je ouders beter kunnen...bah...klote ook van je pa en jij kan het oplossen al weet ik dat je het graag doet...je hebt het al zo makkelijk...NOT!

Jammer dat je mams aan de pred moet...is ook rotzooi..maar wat moetze anders?

Theetje beep jij gammele Josef..ben je mooi klaar mee al dat gezeik aan je rug en nek!

Ik wou dat ik je kon helpen...

Tjee...wat erg zeg die collega...tis niet normaal hoevaak je hoort dat jonge mensen dat allemaal overkomen...

Toch iets positiefs in het vooruitzicht!...ff naar de Belgen!!!

Kga wel aan de trekhaak mee hor!

Vandaag gewerkt met 2 rivalen rondom een ontslag werk verhouding...viel nie mee...voelde me net een pannellid...pffffff

Hoop gesnottert vandaag...halve herseninhoud uitgenoten in zakdoeken en toen doe op waren in een hard wc papiertje...ben net Bassie nu met een rode neus!

Matrasje is best goed dus denk ik dat ik morgen aaf het plastic verwijder en de koop aannneem...ik kraak niet eens snachts!whoehahahahah

zal ff tijd nodig hebben eer rugje beter word al voeld het stukken beter!!!

Morgen tot 20 uur werken...volgeboekt,...dus sloopwerk...

Tot gauw!
Zoooooooooo ik baaaaaaaaaaal!! Belt m'n zusje gisteren op dat zoonlief bij haar mag komen logeren zaterdag op zondag. Das mooi want dan kunnen X en ik er eindelijk weer eens met z'n tweeen uit. Dus ik wilde een hele dag naar een saunacomplex met een lekkere behandeling, hammam of hotstone of zoiets en dan met diner buffet. Welke sauna ik ook bel; alles volgeboekt!!!! Hoezo krediet crisis??? Weet dus nu niet wat we dan wel gaan doen....... Snik.

Maar goed genoeg gezeikt over luxe problemen; vandaag heb ik even lekker in huis gerommeld alles weer aan kant. Boodschappen zijn weer in huis. Honden zijn onder de douche geweest en rieken weer fris en fruitig. Hondenkleden zijn ook gewassen en liggen weer droog in de mand/bench. Ze zijn weer ontwormd en hebben hun kuur tegen vlooien en teken weer gehad. Heb ook nog kadootjes gehaald voor m'n "schoondochter" meiske is jarig vandaag. Dus daar ga ik zo nog even naar toe.

Daan, wat slim dat je eerst bent gaan uitproberen en dat plastic erom hebt gelaten zeg!! Blij dat ie goed ligt!

Ondertussen dus een clowntje... pfff....

4 en 5 april is het pasen Scar. Dus daar maken we dan een lang weekend van omdat goede vrijdag er ook nog voor zit.

Hopelijk met je ribjes en aleve alles wat beter nu? Pfff vermoeiend dan he als je in bed ligt en wilt slapen en dat lukt dan niet door die pijn. En idd rust en pijnstillers is het enige wat helpt ben ik bang...

Dolphine Pffff dat is echt heftig ja zo jong nog en dan ineens weg. Arm kind zeg, groep 6 hoe oud ben je dan 9 of 10 denk ik? Ohhh méééén.

Condoleance gisteren was ook triest hoor, drie van die jonge meiden, zijn dochters, pffff. Kist was gesloten met daaromheen alle bloemstukken en op de kist zijn foto. Bah het leven is echt oneerlijk!

Jij vandaag druk aan de sop nog geweest?

Nou meiden ik ga weer eens kijken of er echt nergens meer iets te boeken valt.

XXXXX

Hoeraaaa, weekend!!

Pfff, het was een lange dag vandaag en daarna gelijk boodschappen gedaan, ik voel het nu wel weer behoorlijk.

Maar ja, het gaat de goede kant op moeten we maar denken!

Jaaa, lekker he Daan, dat pakket. Maar idd, de bami is wel wat weinig. Och arme, je poor little red nose! Als je thuis bent lekker invetten he, dat verzacht de boel een bietje. Sterkte vanaaf maar weer (nog eventjes!)

Nou jaaaa Theetje, da's toch niet te geloven, nergens meer iets te boeken?? Ik hoop voor je dat het toch nog gelukt is zeg, misschien hebben ze ergens een annulering gekregen. Je hebt het zo nodig en verdiend, vin'k! April pasen dus...Zou het dan eindelijk wél gewoon lente zijn??? Is haast niet voor te stellen nu!

Vanmiddag eindelijk weer es even met R. kunnen babbelen.

Hij heeft nog steeds een relatie, hm, da's best jammer natuurlijk.

Verder nog een tijdje met dok van vloer zitten kletsen, die me weer zo ophemelde..Tsss, het is dat ik weet dat hij niet zo is, maar je zou er haast iets van gaan denken (of ben ik zo superblind en heb het niet door??? Nehh.....niet dat ik het wil hoor! T'is een schat, maar type Catweazle is toch niet echt mijn ding..whoehahaha!

Ik ga even wat koffie maken..fijne avond!

hallo meisjes,

Hier werd er vanmorgen eindelijk weer eens gevoetbalt. En ze hebben gewonnen. De eerste wedstrijd in de 3e klasse. Met 3-2 gewonnen. Waar ze eerst met 2-0 voorgestaan hebben. Haha de mannen hebben het spannend gemaakt. Zoonlief wel weer een keer gescoord. En na de wedstrijd was er patat voor iedereen, vanwege een bon die ze verdient hadden met kantinediensten.

Was dus gezellig.

Ook pleegzoon is vanmorgen gekomen, die had eerst een judo wedstrijd. Hij heeft nu de bruine slip op de gele band, geen idee hoe hoog dat is, maar hij is in ieder geval erg blij.

Er is ook nog een meisje uit het team van zoonlief hier aan het spelen, dus weer gezellig een huis vol.

Zo toch maar even hoestdrank voor zoonlief halen, die hoest zich helemaal gek.

Haha theetje, wat kan je daar dan van balen he. heb je iets in je hoofd gehaald en dan is er geen plek meer. GRRRR Is het nog gelukt, of zijn jullie wat anders gaan doen?

Haha die scarlet... wie weet joh, zit er toch wel meer achter bij hem. Wel jammer ja dat R nog steeds een relatie heeft.

Nou dames, geniet van deze zaterdag. Ik ben weer een beetje opgewarmt, want het was best fris in de mist aan de lijn.

fijne dag.

Goedemorgen dames

Het is weer een grijze grauwe dag, alhoewel het gisteren erger was. En misschien vanmiddag nog een beetje zon, dat zou fijn zijn!

Gisteren toch weer te veel gedaan denk ik, in huis, balen hoor, dat dat dan nog zoveel last geeft. In bed liggen kan ik ook nog alleen op mijn rug, op de zij of buik wil nog niet, grrrr, gek word je d'r van. L. kwam gisterenavond nog even langs, dat was wel gezellig.

En Theetje, zijn jullie nog weggeweest?

Hè eindelijk Dolphine, gevoetbald! En gewonnen, super zeg. Wat die kleine man blij dat ie weer kon spelen? Waarschijnlijk heb jij m aangestoken met dat hoesten, hihi.

Heb je al iets over zijn test gehoord van school?

Tsja die dok he..hihi. Als R. dat soort dingen zou zeggen zou ik niet aarzelen om hem een keertje mee uit te vragen! Helaas...t'is de verkeerde dok!

Pff, ik ben net uit bed maar heb niet het gevoel lekker uitgeslapen te zijn. Ik ga nu dus verhuizen naar de bank, hopelijk kan ik daar nog even lekker liggen. whoehaha, wat een lui wijf lijk ik zo.

Maar ja, da's gewoon het meest comfortabel nu, duszz..

Geniet van de zondag!

Goede middag dames,

Na een gezellig avondje met de jongens gisteren, nu een rustige ochtend met alleen pleegzoon. Zoonlief werd opgehaald door een vriendje met zijn vader en zijn naar het zwembad. Nou ja prima hoor, ga je maar even uitleven. Die andere vermaakt zich wel hier.

Nee scarlet, ik heb nog niks gehoord van school. Maar moet maandag toch even de juf aanspreken want heb de formulieren die school moet invullen ook nog niet terug en volgende week dinsdag moeten we wel voor een intake.

Zoonlief heeft momenteel zelf het idee dat het wel goed gaat op school, ik ben dus erg benieuwd wat zijn juf daar over te zeggen heeft.

Tja dat hoesten. Ik dacht dat hij er een heel eind vanaf was, maar eind van de week leek het toch weer erger te worden. In eerste instantie had hij mij aangestoken namelijk.

Vannacht hebben zoonlief en pleegzoon op 1 kamer geslapen, omdat de logeerkamer nog vol staat met mijn spullen van het balkon. Toen hoefde hij gelukkig niet zo te hoesten, dus ik denk dat het drankje zijn werk doet.

Balen scarlet die pijn. Tja rust he, dat is waarschijnlijk het enige wat helpt.

Hihi, zul je weer net zien he dat de verkeerde dok die signalen uitzend....

Hoe ist nu diaan, na je telefoontje van gisteren nog nieuws?

Hallo meiden! Ja we zijn nog weg geweest en het was heeeeeerlijk! We zijn naar elysium gegaan, er was sávonds voor saunabezoek nog plek, was weer zo lekker ontspannen en nu met die rug en nek klachten helemaal!

Hebben daar ook heeeeeeeeeeerlijk gegeten, het eten was echt goed! Dus alles bij elkaar een top avond! Vanochtend lekker uitgeslapen en toen zoonlief opgehaald. Hij heeft het ook enorm naar zijn zin gehad bij zijn tante. Mijn zusje heeft een ponytje maar helpt ook op stal met andere paarden en zo dus dat was voor zoonlief erg leuk. Wij hebben zelf vroeger ook een paard gehad.

Vandaag een lummel dagje met een wasje tussendoor. X wil naar zijn pa maar ik heb geen zin en dat vind ie niet leuk. Ik wil nog even lekker gewoon wat bankhangen op m'n vrije zondag maar hij zegt, terecht overigens, dat we al een poosje niet meer daar geweest zijn. Maar ik kan me er niet toe zetten vandaag.

Hè wat leuk voor je knul Dolphine, eindelijk weer gevoetbalt, én gescoord, én nog gewonnen ook! Wat een opsteker! De afsluiter met frietjes is natuurlijk ook helemaal goed! Had ie ook ff nodig denk ik! Die opsteker dan hè, hahaha.

Hier ook een hoestende knul, zusje zei dat ie gisteravond wel een zeehond leek., maar met dampo, hoestdrank en een trachitol ging het wel weer!

Scar, jemig meis, neem dan ook je rust! Die laag stof ligt er van de week ook nog wel hoor! Makkelijk gezegd hè....

Heb jij weer, is er een dok die signalen afgeeft is het er een die op catweazle lijkt! Wat moet je daar nu weer mee, pfff

En met een kleine make over,hark door dat haar en die baard eraf en zo, valt er niks van te maken??? Whoehahahaha!

Daan lieverd, jou gisteravond laat nog gesproken, dikke kussssssssssss!!!

'k Ga op de bank ploffen. Doei doei

Hai allemaal

Lekkerrrr alweer thuis, boodschapjes gedaan..Nu lekker relaxen met een bak koffie erbij.

Hm, vervelend Dolphine, dat je school zo achter de broek moet zitten met alles. Zij beseffen toch ook wel hoe belangrijk dit alles voor je/jullie is! Gelukkig dat het hoesten bij hem ook minder begint te worden nu (en zo steekt de één de ander weer aan, haha)

Hè gelukkig Theetje, toch nog lekker weggeweest en er heerlijk van genoten. Dat doet een mens goed he!

Ik kan me goed voorstellen dat je gisteren geen zin had om nog naar X zijn pa te gaan..heb je eindelijk eens een dagje vrij...lastig blijven zulke dingen toch! Is ie nu uiteindelijk alleen gegaan? Kan toch ook, t'is tenslotte zijn vader....(niet dat ik bedoel dat ie dan altijd alleen moet gaan, maar je snapt um wel).

En nee, is echt niet iets van te maken hoor..die dok. Niet dat hij lelijk is, helemaal niet, maar totaaaaal niet mijn type, want hoewel hij echt heel lief is, is ie ook stronteigenwijs, slordig, verstrooid, niet hip, kortom...mijn type niet, dus.

haha.

Wat dat rust houden betreft, denk ik dat we hier allemaal hetzelfde zijn! Er is altijd wel iets wat in je eigen ogen dan gewoon moet gebeuren..

Ik ga de post es even bekijken..mijn Svenergypakket is binnen (was toch gratis), a.s. weekend gaat het beginnen he! Heerlijk, de winterspelen!!

hallo meisjes,

Wat een dag weer vandaag he. Haha zat weer lekker vol geboekt, maar heb lekker gewerkt. Merk echt dat het gelukkig weer een stuk beter met me gaat.

We hebben hier net de speklappen en sperzibonen achter de kiezen, dus zo meteen nog ff aan het vaatje en dan is het onderhand al weer tijd om relaxed op de bank neer te ploffen.

even met de juf van zoonlief gebabbelt vanmorgen. Ze dachten dat ze de formulieren moesten opsturen naar de kinder psycholoog, maar dat hoeft dus niet, ik kan ze gewoon meenemen, dus dat ik geregeld. Ze had nog niks gehoord van de uitslag van de IQ test, maar verwacht die wel deze week en dan volgt er gelijk een gesprek.

Zoonlief was ape trots, hij had een sticker verdient, omdat hij als eerste klaar was met zijn werk. Het mannetje lijkt zich weer iets meer happy te voelen op school, dus dat is wel fijn. Hij vond het ook een topdag zei hij...... hahaha een kinderhand is snel gevuld he.

Oh ja scarlet, bijna de olympische spelen, heel gaaf hoor, Heb er zin in.

Oh theetje, toch heerlijk weggeweest dus. Zo zie je maar weer, de aanhouder wint. Tja da's soms wel moeilijk die verplichtingen, soms kom je er echt niet onderuit, ook al heb je totaal geen zin. Ben je nog meegegaan, of heb je X alleen gestuurd?

Diaan heb je trouwens nog nieuws? mbt je vriendin enzo? En ben je al een beetje gewend aan je nieuwe matras.
hay moppies,

hier wederom een drukke dag gehad,..met veel info rondom de situatie van mn din en kind..

misschien morgen een afscheid qua opbaring en zal haar daarin bijstaan.

veel mail verkeer van advokaten toestanden..geregel rondom begrafenis .....

het voeld allemaal heel dubbel en als je hummel van din ziet keert je hartje om..zo wit als een doek...

gelukkig veel liefde en begeleiding ,..ook van school al zal er een lange wegte gaan zijn....

mijn hummel nu ook bevangen door de griep dus ff de doggie onder mn hoeden erbij moeten nemen met de nodige uitlaatverplichtingen...

hut vandaag gesopt...blind paard kon geen schade meer doen 2 dagen 2 honden in huis...whoehHaaa

vanaaf ook ff mn buuf gekortwiekt en telefoontjes advo en din gedaan..

ga zo kleine mormel uitlaten en mandje in...lekker mn bedje in dieoverigens prima ligt!yeah!

sorry dat ik nu even niet op jullie verder in ga...ben zo moe..maar heb het wel gelezen hor!

kuzz voor jullie en tot snel!

Oooo, wat is het weer koud he meiden! Blehhh, echt nix meer an.

Lekker gewerkt vandaag, weer even gebabbeld met R, geeft me toch nog altijd een goed gevoel..zucht.

He Daan wat balen, alsof je het al niet druk genoeg hebt, nu Hummel ook nog ziek..Hoe was het vandaag? Was het afscheid vandaag?

Fijn Dolphine, nu ook wat positieve geluiden over school van je mannetje, dat doet je moeder hart weer goed he! Het was dus even een misverstand met school, gelukkig is het nu geregeld.

Theetje, ik heb die tent waar jij vorige week heen bent geweest vlgs mij op tv gezien, dat zag er echt super uit daar! Ik zag trouwens ook nog een oude medeschrijfster van ons (waar jij het laatst ook over had Dolphine, was wrs. een herhaling, hihi)

Zoonlief heeft beide herkansingen prima gemaakt en staat nu voor alles weer lekker voldoende. Kben trots op hem! Wiskunde van een 3,5 naar een 6, top.!

Ik ga zo even lekker koffie maken en dan gewoon erg lui zijn...haha.
Hallo meisjes,

Hier ook weer een drukke, maar wel goede werkdag achter de rug. Een eindbespreking bij een gezin gedaan, daar ben ik wel blij mee want werd een beetje sappel van al het gezeik eromheen.

Hmm, scarlet, heel positief is het niet vanuit school hoor. Ik kreeg vandaag die formulieren en ze hadden ook even de cito uitslagen bijgevoegd en ik moet je zeggen, dat ziet er niet best uit. Hij staat gewoon overal onvoldoende voor. Maar ja dat wist ik natuurlijk ook wel. Ik heb een vermoeden dat de druk die er op zit vanuit school voor hem te veel is. Want bijvoorbeeld lezen doet hij thuis super en is op school knudde. OOk de tafels van 2 en 5 kan hij thuis.

Alleen is het probleem dat ze het op school binnen een bepaalde tijd moeten doen en dan slaat hij dicht.

Maar goed ik hoop er op dat de oorzaak van dit soort dingen uit de onderzoeken zal blijken.

Oh scarlet super zeg die zoon van je. heeft toch maar weer mooi die onvoldoendes weggewerkt.

hihi ik geloof dat dat programma elke week komt en dat ze haar elke week gaan volgen.

Diaantje, druk, druk, druk weer he mop. Vervelende en nare dingen allemaal. Werkt natuurlijk niet mee aan jouw gezondheid meisje. Maar goed snap ook wel dat je nu niet veel andere keus hebt.

Ik ben hier inmiddels ook op de bank geploft. Kleine man ligt op bed, is al weer verschikkelijk verkouden. Houdt maar niet op he.

Hij is ook erg druk met die stomme voetbalplaatjes van de AH. gelukkig snapt ie het nu zelf met ruilen enzo (vorig jaar was ik er nog druk mee).

Dat heeft de AH toch wel weer goed voor elkaar zeg.....

Gaan ze haar volgen??? Jeetje zeg...tja, ik viel er middenin en heb het niet zo gevolgd..

Het klinkt haast faalangstig, wat je beschrijft van die kleine man..Hopelijk is er snel duidelijkheid, zodat er een plan van aanpak gemaakt kan worden die bij hem past.

Ja, die AH is slim bezig, hihi, ik ben blij dat ik van dit soort dingetjes af ben. Is het bij jullie dan ook zo dat de kinderen staan te bedelen als je éénmaal langs de kassa bent? Ik ben al een tijdje niet bij AH geweest, maar kan me er zo iets bij voorstellen...

Dat bedelen valt hier wel mee scarlet, het is natuurlijk maar gewoon een dorp. Ik denk dat het in steden erger is.

Maar op school is het natuurlijk een hele hype, ruilen met elkaar enzo, is op zich wel leuk trouwens. Hij is nu ook weer bij een vriendje om te ruilen.

En ja, wat ik heb begrepen gaan ze haar volgen,ivm sporten. Ze heeft samen met een vriendin een personal trainer gekregen en het resultaat zal wel te volgen zijn. Maar ja heb het slechts de eerste keer gezien omdat ik toen ziek thuis was, normaal ben ik om die tijd nooit thuis natuurlijk.

Ze zijn hier eindelijk begonnen op het balkon. Natuurlijk op mijn vrije dag..... GRRRRR kunnen ze de hele week ongestoord om mijn balkon bezig zijn, maar nee hoor op mijn vrije dag doen ze het.

Vrijdag komen ze trouwens het raam inmeten voor de dubbele beglazing.... gelukkig is dan net de boel geschilderd..... tsssss

En jaaaa hoor....het is weer wit!

Er komt echt geen eind aan deze winter! Zul je zien dat we de komende jaren geen sneeuwvlok meer zien!

Ik merk nu ook dat hier in de stad beduidend minder gestrooid wordt, echt alleen nog maar de busroutes. Gelukkig viel het fietsen nog wel mee.

Straks eerst boodschappen doen en dan lekker de middag voor mezelf.

Zul je net zien Dolphine, kun je weer niet lekker je gang gaan in je huis..bah, vervelend. Jaaa, heel fijn he, dat ze éérst de boel netjes gaan schilderen, zodat er straks weer wat beschadigt kan worden..PFFF! Hier hebben ze dat toen ook zo onlogisch gedaan, net als bij jou! Zou daar een reden voor zijn die wij, onnozele halsjes, niet begrijpen?? Whoehaha!!

Bah, kheb helemaal geen zin om nog de deur uit te gaan. Koud!

Maar als ik straks terug kom is het hier wel lekker warm, want heb natuurlijk ondertussen wel de verwarming aangezet. Da's wel fijn. De Aleve is op, ik probeer het nu met paracetamol. Helemaal niets wil nog niet, maar dit gaat ook wel redelijk.

Jammer genoeg nog steeds niet lekker slapen, wat zal ik blij zijn als dát weer gewoon kan zeg! Maar ja, juist dan is de druk het grootst, geduld dus nog maar weer...zucht...

hallo, hallo,

Wij zijn er ook nog uit geweest vanmiddag. Zoonlief z'n handschoenen zijn kapot aan de binnenkant, dus hij krijgt ijskoude handen. Ik was vanmorgen hier op het dorp al geweest, maar nergens meer handschoenen te krijgen he.

Dus vanmiddag even naar scapino gereden, helaas ook daar geen handschoenen meer.... GRRRR overal uitverkocht, het is toch niet te geloven.

Uiteindelijk wel 2 paar schoenen gekocht voor hem. 1 paar nieuwe voetbalschoenen, want die waren weer eens te klein. En 1 paar nieuwe gewone gympen. Zijn oude zou hij bij de bso laten staan, want die zijn zo goed als op, dus die kan hij daar mooi gebruiken om te spelen. Maar ja die staan nu bij zijn vader, dus moet ik eerst weer deze kant op zien te krijgen.

Mijn moeder moest vanmiddag weer voor controle naar het ziekenhuis. Ik ben zeer beieuwd, heb haar nog niet gesproken, want ze zou daarna gelijk doorgaan naar de verjaardag van mijn tante.

Ze voelt zich wel goed zegt ze.........

Langzaam gaat het met jou dus iets beter scarlet. Kan erg hardnekkig zijn he die pijn.

Ik zie R deze week erg weinig helaas. Maar hij had gisteren een afspraak bij de notaris en moet vanavond met zijn vader alle finanien regelen. Het is dus even niet anders. Daarnaast heeft hij dit weekend de kinderen en een hekel aan carnaval, wat ik juist zo leuk vindt..... hahaha dat wordt alleen op stap dus (nou ja met een vriendin dan natuurlijk).
Meiden, hier ben ik even. Deze week volle week aan het werk, ben alleen vrijdag ff vrij. Het is letterlijk gekkenhuis op werk, giga druk!! Ben die sneeuw ook helemaal spuugzat! Kon vanavond al door de sneeuw ploegend in sneeuwbui naar huis rijden, jippieeee NOT! Maar anyways ga nog ff bakkie thee doen, douchen en m'n bed in, op naar de volgende werkdag...

Ik heb alles gelezen hoor maar ff geen puf meer om te schrijven. Voor jullie allemaal dikke knuffel! Oh had trouwens nog mazzeltje, kreeg vrijkaartjes voor de HHbeurs voor vrijdagavond, daar ga ik heen. ben er nog nooit geweest dus ben benieuwd of het niet te mutserig is, hahaha!

Kusssssssss
Goedemorgen dames! Nou onverwacht ben ik toch thuis vandaag. Mijn knulletje is hartstikke ziek. Het komt er van boven en beneden uit zeg maar. Hij ziet lijkwit en door de druk van het spugen heeft ie allemaal van die kleine rood/paarse puntjes in z'n gezicht. Het arme kind is nu echt helemaal drie keer niks, zo slap als een vaatdoek natuurlijk. ORS geven helpt nu niet want hij spuugt het net zo hard weer uit. Hij krijgt wel wat slokjes water maar ook dat blijft eruit komen dus dat moet ik even goed in de gaten houden ivm uitdroging.

Nou ik ga weer even bij hem kijken en Daan wijfie, alle begrip natuurlijk hè. Dikke kusssssssss
Beterschap met je knul theetje. Je hoort het veel momenteel hoor.

Wij hadden vanmorgen een hi tea op het werk. Er zijn zo veel collega's jarig geweest, dat ze dit gezamelijk hadden gedaan, incl sandwiches en wraps. Haha ik kon mijn lunch dus in het trommeltje laten want er was zo veel..... Was wel erg lekker en ook wel gezellig zo met het team.

Ben nu al lekker thuis, ben na de laatste afspraak naar huis gegaan, lekker relaxed even.

Straks zoonlief ophalen bij de bso en dan weer eten koken en zo.

Oh theetje de huishoudbeurs...... ik ben er wel eens geweest en ik moet eerlijk bekennen, vind het 3x niks. Al die graaierige types die overal staan de dringen als er iets gratis is. En zo mega druk, ik kan er slecht tegen!

Hai wijffies!

Brrr, wat is het toch koud!! Ik kan er maar niet meer aan wennen..PFFFFF!!

Heb je nu helemaal geen handschoenen kunnen vinden voor je mannetje Dolphine? Tsss! Wel lekker nieuwe schoenen dus, da's toch wat. hihi. Hoe is het met je moeder? Hopelijk geen slechte berichten? Dus R. houdt niet zo van carnaval? Jij wel he, ga je het hele weekend op stap? Zo'n high tea lijkt me superleuk, met van die flinterdunne sandwiches enzo...

He wat sneu Theetje, beterschap met je knul!

Hou um in de gaten he, qua uitdroging, maar dat doe je wel, waardeloos zoiets zeg! Brrr, die drukte op zo'n beurs is ook niets voor mij, eerlijk gezegd, al ben ik wel heel gek op al die nieuwe snufjes en dingetjes en proeven etc. Wordt vast leuk!

Kalm an Daantje!

Oooo, ik heb het zelfs hier in huis nog helemaal niet lekker warm, blehhh...

lieve diaan, ik heb je mail gelezen. Heel veel sterkte.

Zoonlief had weer eens mazzel, hij heeft handschoenen. De moeder van een klasgenootje hoorde vanmorgen dat ik nergens meer handschoenen kon krijgen en zij had nog een oud paar van haar oudere zoon,. Die heeft zoonlief vanmiddag gekregen. Eg lief.

Nee, R houdt niet van carnaval, dus ik ga allleen de hort op. Niet het hele weekend hoor, alleen zaterdag en maandagavond. Zondag moet ik zoonlief weer ophalen.

Van mijn moeder weinig nieuws, ze heeft nu alleen een gesprek met de oncoloog gehad. 5 maart gaat ze weer door de scan en bloedprikken. Dan horen we weer meer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven