3000+ deel 31 alweer!

07-02-2010 08:04 3013 berichten

Woordzoeker 3000plussers (met dank aan Boogje)

Wij raken nooit uitgepraat!

Iedereen is welkom om mee te kletsen maar er zijn wel een aantal punten waar aan gedacht moet worden!

1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie (korte algemene quotes zijn wel toegestaan).

2. We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.

3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.

4. Minny

5. Hengelen is alleen toegestaan als de gehengelde dat kan waarderen

6. De nachtploeg maakt eventueel ontbijt voor de ochtendploeg!

7. Nieuwelingen melden zich bij Sgaapie van Sgaapi Ava Design® voor een avatOr.

8. Tab Tab Enter forumt een stuk sneller!

Donaties voor het gebruik van TabTabEnter dienen gedaan te worden op giro 2255225 tnv Bianca40. Zij behartigd de pot die we leeg gaan zuipen op de 3000+ meet!

Op 14 Oktober 2009 opende Floor een topic voor de grap. Ze kon niet weten dat het topic uit zou groeien tot een topic vol met sterke, lieve en grappige dames (en zelfs een aantal heren) die elkaar enorm veel steun, afleiding en ja, zelfs liefde zouden geven.
Alle reacties Link kopieren
quote:vivafreak1 schreef op 07 februari 2010 @ 19:32:

[...]

Gneh gneh... ben ik nu gemeen Nee, realistisch.
Eh Freak.. misschien is het een beter idee dat jij hem voor de keuze stelt.. óf het één óf het ander.. nu kon hij het natuurlijk invullen zoals hij dat wilde.. dus écht voorstellen.. wat wil je dít óf dát!
Bam heb je die eet-deet vanavond?
Nee co ouderschap werkt niet met een ex die 60 uur per week werkt.. hij zag Mini normaal ook al bijna nooit... zoals we nu leven ( dat ik hem dus lekker helemaal niet meer zie ) geeft ongelooflijk veel rust!
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Nee Freakje.. jij bent niet gemeen.. bovendien geniet je zelf nog volop van de kleine meid.
quote:mocy schreef op 07 februari 2010 @ 19:33:

[...]

Nee, realistisch.Thanks
quote:Jackyr schreef op 07 februari 2010 @ 19:30:

[...]

Nu maar hopen dat Lief niet jaloers is?Lief moet niet zeuren, als hij niet met me uit eten wil dan ga ik met iemand die wel wil!
Wilt ie dat niet BAM?
En Jacky jouw voorstel ga ik gebruiken als alles echt definitief is... ik had gemaild een paar dagen laten aansluiten aan je papaweekend... dus tja....
Dan duidelijke afspraken maken Freak. Jij hebt haar dan en ik heb haar dan! Klaar!
quote:mamalief schreef op 07 februari 2010 @ 19:35:

[...]

Lief moet niet zeuren, als hij niet met me uit eten wil dan ga ik met iemand die wel wil!Punt.. uit!
Yep Freak.. gewoon écht zelf de voordracht maken.. dan kan hij er natuurlijk niet onderuit he.. kerstvakantie heeft ie toch ook niets extra's gedaan?
Ik heb een hele rare chat... Het ging over Finland en Duitsland en in welk land je het liefst zou willen wonen. Schrijf ik 'saunas and sausages, hard choice...' Ligt ie helemaal in een deuk om de sauna + worst associatie. Is eigenlijk ook wel een beetje dubbelzinnig. Oeps!
Af en toe een huppeltje op de plaats is ook ok
En Ja Jacky ben erg bewust van Mini aan het genieten nu.. want als ik straks weer zoveel aan het werk ben kan dat niet meer.. dus deze tijd grijp ik heel erg met beide handen aan
even iets anders tussen door, Heeft iemand de laatste tijd nog iets gehoord van Boogje en/of Zjeen?
quote:Jackyr schreef op 07 februari 2010 @ 19:37:

Yep Freak.. gewoon écht zelf de voordracht maken.. dan kan hij er natuurlijk niet onderuit he.. kerstvakantie heeft ie toch ook niets extra's gedaan?Nee toen had hij er twee van de tien.... tss en maar zeggen dat hij haar zo mist.. DUH
Bloem...
Waar is Saskia gebleven, durfde ze de derde posting niet aan?
Dat doet je moederhart pijn he Freak............
Ik had van Zjeen afgelopen week een mailtje Friez..

Van Boogje niets gehoord of gezien.
quote:Bloempje13 schreef op 07 februari 2010 @ 19:37:

... wel een beetje dubbelzinnig. Oeps!Kan je wel zeggen Bloem. Zit je met kiwi te chatten?
He Fries.. nope.. niets meer vernomen .....
Ja zjeen heel even anderhalve week geleden ofzo
quote:Bloempje13 schreef op 07 februari 2010 @ 19:37:

Ik heb een hele rare chat... Het ging over Finland en Duitsland en in welk land je het liefst zou willen wonen. Schrijf ik 'saunas and sausages, hard choice...' Ligt ie helemaal in een deuk om de sauna + worst associatie. Is eigenlijk ook wel een beetje dubbelzinnig. Oeps! hahahah
quote:Petra65 schreef op 07 februari 2010 @ 19:38:

Dat doet je moederhart pijn he Freak............Soms wel.. als Mini om haar papa vraagt en zegt dat ze hem mist enzo... maar probeer haar gewoon heel veel liefde en aandacht te geven.. en tot op heden werkt dat verbazingwekkend goed Mini is nog dezelfde Mini als een jaar geleden.. dus ik doe toch iets goed blijkbaar

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven